Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

+18
SuperGrover
Toet
Mari
Oasis
Jeanette
Moezie
Bliss
Saxy
Atelier Madame
Caroow
Arwyn
girli
May
studiebol
Floor
Zonnetje
Flippin' Bitch
SoGood
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Moezie di 3 mei 2011 - 21:10

Ik hou ong. 800,00 euro per maand over.. Maar dan gaat er 200,00 naar mijn spaar rekening en zo een 300,00 gaat op.. Maar waaraan scratch
Ik moet ook eens even orde op zaken stellen ben ik bang..
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:11

Nu helaas even niet zo gek veel, als ik ook gewoon weer 4 dagen werk houden we rond de 500 euro over voor leuke dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Jeanette di 3 mei 2011 - 21:13

Is per maand verschillend, maar eigenlijk best veel. Komt ook omdat ik nog thuis woon en geen kostwoning hoef te betalen. Ik heb bijna geen vaste lasten daardoor.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:28

Waarom spaar je niet meer LP?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Moezie di 3 mei 2011 - 21:32

Dat moet ik inderdaad eens gaan doen.. Gisteren toevallig een deel van mijn vakantie betaald dus deze maand zal dat er niet in zitten om meer te sparen!
Maar ik ga dat wel eens doen.. Geld vliegt eruit zie ik nu
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Oasis di 3 mei 2011 - 21:34

Mijn vriend en ik hebben aparte rekeningen, maar betalen wel alles voor ons samen daarvan. Voor mezelf hou ik meestal 50 - 100 euro per maand over voor leuke dingen te doen. Als ik student-af ben, word dat hopelijk meer Wink.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:46

Ongeveer 900-1000 euro hou ik over na de vaste lasten en dus ook boodschappen hierbij ingerekend. Ik spaar veel en ben aan het aflossen van m'n studietijd. Dat laatste doe ik veel meer dan nodig is en sparen wil ik sowieso 200 per maand, maar dat is dus ook veel meer. De ene maand geef ik amper 100 euro uit aan leuke dingen en de andere maand 500 euro. Het wisselt heel erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 22:36

Ik iets van 500-600 euro.
De ene keer gaat dat bedrag bijna naar m'n spaarrekening, de andere keer moet ik zelfs nog van spaarrekening afhalen. Ligt eraan of ik m'n vakantie moet betalen of er dure dingen van worden afgeschreven (lidmaatschap per 3 maanden ofzo).

De ene maand ga ik veel lunchen, naar de bioscoop en uit eten en shoppen, de andere maand doe ik bijna niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 2:01

We houden zo'n 500 euro per maand over voor ons 4-ren. Moet wel zeggen als we veel gepland hebben, kleding kopen, vakanties ed. dan sparen we iets minder en geven we wat meer uit..

Hebben overigens een gezamelijke rekening dus ik heb geen 'eigen' geld ofzo.. beide pinpassen komen van 1 rekening waar ook alle inkomsten opkomen en lasten afgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Mari wo 4 mei 2011 - 2:36

Best erg maar ik heb eigenlijk even geen idee, heb maanden lang in Excel de uitgave bijgehouden, maar dat is nu niet meer nodig, volgens mij hebben we het redelijk goed onder controle. Misschien toch weer is een paar maanden doen, gewoon om te weten wat nou waar heen gaat.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Toet wo 4 mei 2011 - 2:46

Ik denk ongeveer 60/70 euro per week, soms meer soms minder. Daar werk ik ook hard voor als student.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  SuperGrover wo 4 mei 2011 - 5:09

Nou, in principe wel iets van 250 euro, ik heb alleen mijn zorgverzekering qua vaste lasten. Maar omdat ik in de nabije toekomst op vakantie ga, mijn collegegeld moet betalen, en op mezelf ga wonen, probeer ik het meeste te sparen. Al met al denk ik dat ik zo'n 60 euro echt uitgeef per maand.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 5:18

Ik heb geen idee, iedere cent die ik over heb wordt omgezet in baby spulletjes. Wil niet weten voor hoeveel ik al aangeschaft heb voor die 2...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  luenca wo 4 mei 2011 - 6:56

tussen de 200 en 450 per maand. dit spaar ik bijna allemaal en ik geef hooguit 50 euro per maand hiervan uit.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 22:33

Bliss schreef:Wow, als ik dit zo lees, moet ik toch eens leren budgetteren geloof ik! Heb nu nog lage lasten en hou denk ik wel 700-800 euro over, waar ik boodschappen van doe en verder alle leuke dingen en shoppen enzo. Ik spaar de laatste tijd zo'n 200 euro per maand.
Maar over een maand ga ik in mn koophuis wonen en heb ik dus een stuk minder te besteden. Ben erg benieuwd of ik uit ga komen dan, maar anders kom ik hier wel tips vragen Wink

Verkijk je hiet he, ik woon samen, dat scheelt een hoop! En we hebben lage huur. Maar als we straks kopen komen we ook prima uit. Omdat we alles samen delen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  VeryCherry wo 4 mei 2011 - 23:26

Euhm, helemaal niks.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 23:39

Ik zie heel veel mensen die nog sparen van het geld dat ze overhouden, maar sparen zit bij mijn vaste lasten in.. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  SoGood do 5 mei 2011 - 0:20

_Donnaa schreef:Ik zie heel veel mensen die nog sparen van het geld dat ze overhouden, maar sparen zit bij mijn vaste lasten in.. smile

Bij mij ook, dat werkt veel beter. En als het geld wat over is op is, is het op.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 0:28

_Donnaa schreef:Ik zie heel veel mensen die nog sparen van het geld dat ze overhouden, maar sparen zit bij mijn vaste lasten in.. smile
Dat klopt helemaal, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die de ene maand veel meer overhouden dan de andere maand (bijvoorbeeld door belastingteruggave, vakantiegeld etc) en daardoor de ene maand dus makkelijker sparen dan de andere maand.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:30

Atelier Madame schreef:
_Donnaa schreef:Ik zie heel veel mensen die nog sparen van het geld dat ze overhouden, maar sparen zit bij mijn vaste lasten in.. smile
Dat klopt helemaal, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die de ene maand veel meer overhouden dan de andere maand (bijvoorbeeld door belastingteruggave, vakantiegeld etc) en daardoor de ene maand dus makkelijker sparen dan de andere maand.
Ja inderdaad, maar shygirl hierboven bijv die houdt een variabel bedrag over en die geeft ongeveer €50 per maand uit aan zichtzelf. Dan zou ik dus zeggen dat ik bijv. €70 overhoudt per maand omdat ik veel spaar..

Ik kom niet echt uit m`n woorden, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:37

Ik denk dat ik zo'n 40 euro per week over heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 0:40

_Donnaa schreef:
[i]Ja inderdaad, maar shygirl hierboven bijv die houdt een variabel bedrag over en die geeft ongeveer €50 per maand uit aan zichtzelf.]
Ik heb ook elke maand een ander bedrag te besteden maar dat komt omdat ik elke maand hetzelfde spaar en dat dan ook eerst overmaak naar mijn spaarrekening. Alles wat er dan overblijft na alle vasten lasten en boodschappen mag ik van mezelf opmaken aan mijzelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  remover27 do 5 mei 2011 - 2:15

Ieder 150 euro op onze eigen rekening.

De rest gaat op en wordt ook van gespaard.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Roxi3 do 5 mei 2011 - 2:44

Ik denk dat ik per maand 200 euro heb om leuke dingen mee te doen, sparen bereken ik inderdaad al als vaste last.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 3 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum