Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

+18
SuperGrover
Toet
Mari
Oasis
Jeanette
Moezie
Bliss
Saxy
Atelier Madame
Caroow
Arwyn
girli
May
studiebol
Floor
Zonnetje
Flippin' Bitch
SoGood
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Floor di 3 mei 2011 - 7:22

ok, dan snap ik het (ik heb migraine dus misschien las ik het wel verkeerd en pakte ik het daarom zo op).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:28

Zo'n 250 euro per maand met z'n 3en. Lijkt me dat je het met 500 euro voor jezelf toch zat moet redden. Anders doe je toch wel wat verkeerd haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:29

Floor mag ik iets persoonlijks vragen? Je hoeft geen antwoord te geven hoor. Wat doe jij om je vrije tijd op te vullen? Ik zou dat namelijk niet kunnen met 25 euro, vandaar mn vraag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:36

0,00

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Arwyn di 3 mei 2011 - 7:44

Hangt er net vanaf hoe hoog mijn loon is die maand (ik werk niet elke maand precies evenveel), maar gemiddeld is het ongeveer 100euro per maand, dus 25 per week.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:46

Voorheen zo'n 300 euro per maand (en dan spaarde ik elke maand 600 euro), nu we een huis gekocht hebben nog steeds 300 euro, maar dan spaar ik maar 100 euro per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Caroow di 3 mei 2011 - 7:56

Ik geef maximaal 25 euro per week uit. Als ik iets wil kopen wat duurder is moet ik daar dus even voor sparen. Voorheen betaalde ik daar ook mijn sigaretten van, nu ik ben gestopt kan ik opeens veel meer kleding kopen. Nou ja, veel.. Ik denk dat de meeste hier nog veel meer kopen.

Waar geven degene met meer dan honderd euro per maand het allemaal aan uit?

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 7:58

Als ik geluk heb houd ik 50 euro over per maand. Daar koop ik alles van (cadeautjes, boeken, kleding etc.).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  SoGood di 3 mei 2011 - 8:02

Ik heb net eens gekeken en de laatste maanden is mijn geld voornamelijk opgegaan aan vrijgezellenfeesten (duuuur) cadeautjes, nieuwe kleding (moest echt gebeuren) en uitgaan.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Atelier Madame di 3 mei 2011 - 8:11

Ik was tot voorheen gewend altijd zo'n 200 a 300 euro in de maand over te houden voor leuke dingen tedoen, dat spaarde ik eigenlijk altijd op voor een groot gedeelte voor vakanties, reizen en weekendjes weg.

Inmiddels heb ik het iets krapper, stufi heb ik geen recht meer op en mioet dus rondkomen van een kleine lening + stagevergoeding en gelukkig lieve ouders die iets bijdragen.

Dus ik hou nu ongeveer 200 euro in de maand over om boodschappen van te doen, te sparen en leuke dingen.. nou doe ik voor ongeveer 75 euro in de maand booschappen dus in feite zon 100 euro voor leuke dingen. Daar red ik het ook wel mee smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:35

We hebben mijn salaris over voor boodschappen en leuke dingen; en het verschilt per maand wat we eraan uitgeven. Soms geven we alles uit aan dingen voor in huis, of zoals nu vakantie & Wii. En een andere keer gaan we winkelen, of sparen we het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Saxy di 3 mei 2011 - 8:49

Ik probeer ook voor 50 euro per week klaar te zijn. Dat gaat dan op aan stappen, terrasjes (nu in de zomer ook veeeeel meer) en kleine dingetjes zoals make upjes en dergelijke. Voor kleding probeer ik het bij 100 euro per maand te houden. Maar soms ga ik er wel overheen....
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Atelier Madame di 3 mei 2011 - 9:05

wat geven sommige mensen verschrikkelijk veel geld uit aan kleding per maand Embarassed ik koop best veel (veel koopjes) maar haal nooit meer dan 50 euro per maand ofzo!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Caroow di 3 mei 2011 - 9:13

Ik moet er ook echt niet aan denken om zoveel geld aan kleding uit te geven, je kan als even zoekt ook veel goedkoper hele leuke dingen kopen!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Zonnetje di 3 mei 2011 - 9:13

Atelier Madame schreef:wat geven sommige mensen verschrikkelijk veel geld uit aan kleding per maand Embarassed ik koop best veel (veel koopjes) maar haal nooit meer dan 50 euro per maand ofzo!

Bij mij is die 100 euro per maand ook gemiddeld. Het kan een maand niets zijn en de maand daarna 200 euro. Misschien geef ik makkelijk geld uit aan kleding, maar ik vind 100 euro gemiddeld per maand voor kleding niet verschrikkelijk veel. Ik koop bijvoorbeeld iedere zomer schoenen en iedere winter een paar laarzen, dat is al minimaal 200 euro samen, dus al geld van twee maanden. Soms heb ik ook nog sportschoenen nodig of goede slippers. Ik heb ieder jaar wel een bruiloft, waar ik een leuk jurkje en pumps voor koop, samen al gauw 100-150 euro. Ook koop ik ieder jaar wel 2-3 spijkerbroeken, samen ook 150-200 euro. En dan koop ik echt nog niet de duurste spijkerbroeken. Ook koop ik ieder jaar wel een jas: een zomerjas, winterjas, leren jasje. En dan nog wat blousjes, truien, hemdjes, rokjes, jurkjes, ondergoed, sportkleding, een pyjama.
Ik vind winkelen ook gewoon heel leuk en zolang ik het kan betalen en ook nog kan sparen, heb ik het geld er voor over.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Atelier Madame di 3 mei 2011 - 9:17

Ik snap ook wel dat je makkelijk aan dat bedrag komt, maar ik ben echt iemand van de koopjes en geef dat er dus nooit aan uit :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:18

50 euro per maand. Dat is voor de dingen die ik alleen of met vrienden doe/koop. De dingen die ik samen met mijn man doe/koop, worden van de gezamenlijke rekening betaald en daar hebben we geen vast budget voor. Maar zal, weekendjes weg en incidentele grotere uitgaven e.d. uitgezonderd, ook zelden boven de 100 euro per maand uitkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Bliss di 3 mei 2011 - 9:46

Wow, als ik dit zo lees, moet ik toch eens leren budgetteren geloof ik! Heb nu nog lage lasten en hou denk ik wel 700-800 euro over, waar ik boodschappen van doe en verder alle leuke dingen en shoppen enzo. Ik spaar de laatste tijd zo'n 200 euro per maand.
Maar over een maand ga ik in mn koophuis wonen en heb ik dus een stuk minder te besteden. Ben erg benieuwd of ik uit ga komen dan, maar anders kom ik hier wel tips vragen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 10:13

€500 ongeveer..

Ik spaar heel veel en als ik straks een huisje heb zal alles anders worden natuurlijk..

Dan kom ik net als Bliss vast om advies vragen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 10:29

Floor schreef:Ongeveer 25euro per maand, echt voor mezelf en ongeveer 15euro per maand voor cadeautjes voor verjaardagen.

PM gelezen? Pakje is onderweg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 11:13

Als ik 50 euro per maand over hou mag ik in mijn handjes klappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 20:31

Op mijn eigen rekening ongeveer 75 tot 100 euro. Mijn vriend houdt veel meer over per maand

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Floor di 3 mei 2011 - 21:01

Isabella schreef:
Floor schreef:Ongeveer 25euro per maand, echt voor mezelf en ongeveer 15euro per maand voor cadeautjes voor verjaardagen.

PM gelezen? Pakje is onderweg!

Alvast bedankt! ik ben heel blij als ik het straks heb, kan ik eindelijk weer wat verschillende kleding dragen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:07

Sogood schreef:Ik heb net eens gekeken en de laatste maanden is mijn geld voornamelijk opgegaan aan vrijgezellenfeesten (duuuur) cadeautjes, nieuwe kleding (moest echt gebeuren) en uitgaan.
Ik denk datje kan besparen door kopjes thee op t terras te drinken (= gewoon t goedkoopst). Of ipv terras lekker in t park afspreken en eten + drankjes meenemen.

Probeer de komende tijd geen kleding te kopen, maar mest je kast uit. Zo vind je weer oude kledingstukken terug en kan je weer nieuwe combi's maken.

Ipv uit eten gaan, thuis met vrienden eten (en de nodige drankjes) zodat je tijdens het uitgaan niet zoveel meer uitgeeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 21:08

Wij houden rond de 550 euro per maand over om te shoppen/leuke dingen te doen/ uit eten/bioscoop etc voor ons vieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel euro hou je per week voor jezelf over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum