Het grote Birkenstock topic!
+30
Sugarfall
loura
Kqip
Cheesegirl
Jerry
schuddebuikje
Sarah1985
Flip Fluitketel
Mermaid
Lejow
Inge
flower
Limburg85
Bliss
Zininzon
TGR
Zwerver
Juul
Minx
Kabouter
JoyceVL
Mida4you
Toet
PapillonRose
Sterre
Jeanette
Pien
Ugly Betty
Blond
Atelier Madame
34 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het grote Birkenstock topic!
Ik wou dat ik gewoon op standaard teenslippers kan lopen, ben het niet gewend en doet pijn, dus die wil heb ik aan de kant gezet. Nu toch een paar Birkenstocks gekocht. zonder teen"ding"
en ben er heel erg wijs mee, eindelijk een slipper die ik ook buiten huis kan dragen, ipv de standaard nike sport slipper
en ben er heel erg wijs mee, eindelijk een slipper die ik ook buiten huis kan dragen, ipv de standaard nike sport slipper
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
FryskeFlinter schreef:Ik wou dat ik gewoon op standaard teenslippers kan lopen, ben het niet gewend en doet pijn, dus die wil heb ik aan de kant gezet. Nu toch een paar Birkenstocks gekocht. zonder teen"ding"
Mag ik vragen welke maat je er daarin hebt genomen?
Gast- Gast
Sugarfall schreef:Ik heb alleen een Madrid model zwart lak, en ik zou die nog wel heel graag willen in het roze lak ook, maar die heb ik nog nooit ergens gezien. Ik heb niet de echte Birkenstock, die vind ik niet lekker zitten, ik loop beter op de namaak.
Ik heb ze
Gast- Gast
Hier nog een extreme birkenstock fan. Ik heb inmiddels 6 paar! Nu moet ik wel zeggen dat ik ze alle 6 vrij 'goedkoop' heb kunnen kopen en dat ik vrijwel alleen maar op birkies loop in de zomer/lente
Ik heb inmiddels:
Gizeh: wit, rood en brons kleurig
Madrid: Zwart en parelmoer roze
Piazza: blauw
En stiekem wil ik ook nog een paar Zwarte mayari maar daar ga ik nog even goed over nadenken
Ik heb inmiddels:
En stiekem wil ik ook nog een paar Zwarte mayari maar daar ga ik nog even goed over nadenken
applestar schreef:Hier nog een extreme birkenstock fan. Ik heb inmiddels 6 paar! Nu moet ik wel zeggen dat ik ze alle 6 vrij 'goedkoop' heb kunnen kopen en dat ik vrijwel alleen maar op birkies loop in de zomer/lente
Ik heb inmiddels:
Die lopen echt lekker hoor! Ik heb nu ook zoiets van ik wil investeren in een paar goeie slippers, heb nu 2 paar, maar dan kan ik nog eens afwisselen qua kleur, dus wil er zeker nog 2 paar bij haha zwart en wit heb ik nog niet
Gast- Gast
Anniej_S schreef:FryskeFlinter schreef:Ik wou dat ik gewoon op standaard teenslippers kan lopen, ben het niet gewend en doet pijn, dus die wil heb ik aan de kant gezet. Nu toch een paar Birkenstocks gekocht. zonder teen"ding"
Normaal, heb ik 40/41 maar ik heb ze nu in maar 39. Omdat maat 40 net wat te groot viel.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:Anniej_S schreef:FryskeFlinter schreef:Ik wou dat ik gewoon op standaard teenslippers kan lopen, ben het niet gewend en doet pijn, dus die wil heb ik aan de kant gezet. Nu toch een paar Birkenstocks gekocht. zonder teen"ding"
Normaal, heb ik 40/41 maar ik heb ze nu in maar 39. Omdat maat 40 net wat te groot viel.
Dat heb ik dus met de mayari, 36 pas ik wel en in de madrad had ik dus via internet besteld omdat ze hier jammer genoeg geen brede hadden ook 36 maar idd toch iets te groot, er zit meer ruimte in als bij de mayari in maat 36!
Gast- Gast
ja dat is wel zo maar alleen ik heb 'al' 6 paar hahahaAnniej_S schreef:applestar schreef:Hier nog een extreme birkenstock fan. Ik heb inmiddels 6 paar! Nu moet ik wel zeggen dat ik ze alle 6 vrij 'goedkoop' heb kunnen kopen en dat ik vrijwel alleen maar op birkies loop in de zomer/lente
Ik heb inmiddels:
Die lopen echt lekker hoor! Ik heb nu ook zoiets van ik wil investeren in een paar goeie slippers, heb nu 2 paar, maar dan kan ik nog eens afwisselen qua kleur, dus wil er zeker nog 2 paar bij haha zwart en wit heb ik nog niet
applestar schreef:ja dat is wel zo maar alleen ik heb 'al' 6 paar hahahaAnniej_S schreef:applestar schreef:Hier nog een extreme birkenstock fan. Ik heb inmiddels 6 paar! Nu moet ik wel zeggen dat ik ze alle 6 vrij 'goedkoop' heb kunnen kopen en dat ik vrijwel alleen maar op birkies loop in de zomer/lente
Ik heb inmiddels:
Ik heb er 2 en wil ze uitbreiden met nog 2 paar dan heb ik ook al 4paar
Gast- Gast
Ik heb er teveel....
3x de gizeh ( zilver, wit en geel)
2x madrid roze en blauw.
1x zo een met 3 bandjes, die heb ik al erg lang. ( gebruik ik alleen in de achtertuin, staan dan ook bij de achterdeur. Vind ze niet zo fantastisch. Al lopen ze wel heerlijk!)
1x piazza in het wit.
7 stuks dus...
3x de gizeh ( zilver, wit en geel)
2x madrid roze en blauw.
1x zo een met 3 bandjes, die heb ik al erg lang. ( gebruik ik alleen in de achtertuin, staan dan ook bij de achterdeur. Vind ze niet zo fantastisch. Al lopen ze wel heerlijk!)
1x piazza in het wit.
7 stuks dus...
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Razz_ schreef:Ik heb deze gisteren gekocht bij het Kruidvat
Die heb ik ook
En hetzelfde model in het wit, die zitten me op de een of andere manier toch lekkerder. Vreemd he?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja joh wat vreemd? Ziet de zool er wel hetzelfde eruit?
Ik heb vorig jaar een nep model gekocht en die zitten tot nu toe toch beter dan deze originele.
Ik denk dat het in mijn geval een kwestie van wennen is
Ik vind deze trouwens ook super leuk ! :
Ik heb vorig jaar een nep model gekocht en die zitten tot nu toe toch beter dan deze originele.
Ik denk dat het in mijn geval een kwestie van wennen is
Ik vind deze trouwens ook super leuk ! :
Gast- Gast
Het zijn precies dezelfde! Zelfde maat, zelfde model, zelfde breedte..
Snap er dus niet zoveel van, haha. Misschien dat het komt omdat ik de witte een jaar langer heb, maar de paarse heb ik inmiddels ook al een jaar en vrij vaak gedragen..
Weird huh?
Snap er dus niet zoveel van, haha. Misschien dat het komt omdat ik de witte een jaar langer heb, maar de paarse heb ik inmiddels ook al een jaar en vrij vaak gedragen..
Weird huh?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote huisdieren topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote nachtouder topic
» Het grote gezond topic!
» Het-grote-tattoo-topic deel 1!