Het grote nachtouder topic
+58
koNijntje
Poisongirl
_Lana_
Dora
RiLiJu
Exogenesis
slaatje
Jasmine
Flower_L
sanne-84
Snoes
red rose
Amber-
shadow
Aimee
Printje
Laurientje
pindaatje
Jelin
Sanne
_Mashimaro_
Parel
Darius
Dolphinne
Steep
May
Silver
Filoria
loesje
Parisienne
Twellie
Fiwen
Pineco
Limburg85
L!ND@
Lonely Goatherd
MissBitchy
Muus
Jade
Purpleflower
Linda
Pompoen
tweeling
Bimbam
xxjojootjexx
Burn
M-G
maiadebij
iloverose
Océane
Dikkie Dik
Caroow
Razz
Blue flower
Jezzie
Roodkapje
Ijsbeer
Lady4
62 plaatsers
Pagina 1 van 20
Pagina 1 van 20 • 1, 2, 3 ... 10 ... 20
Het grote nachtouder topic
Ik zie dat het vaak de ouders hier zijn die 's nachts nog op het forum komen. Ik zeg: alle nachtouders verzamelen!
Het topic om 's nachts te komen buurten als je een nachtvoeding geeft, je kind niet wil slapen of jij niet meer kunt slapen na nachtelijke frustraties...
Het topic om 's nachts te komen buurten als je een nachtvoeding geeft, je kind niet wil slapen of jij niet meer kunt slapen na nachtelijke frustraties...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het grote nachtouder topic
Haha, ik zit vast in het luchtledige te pratenmaar nog meer mensen die bij nacht en ontij wakker zijn voor hun kind?
Ik wil slaaaapen, maar ja mijn hongerlapje geen eten geven is ook geen optie.
Dat vind ik trouwens het ergste niet, de nachtelijke kolfbeurten....grrrr!
Ik wil slaaaapen, maar ja mijn hongerlapje geen eten geven is ook geen optie.
Dat vind ik trouwens het ergste niet, de nachtelijke kolfbeurten....grrrr!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Tellen stiefmoeders die nachtdienst draaien ook?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Meld!
Deze nacht valt het mee. Hij is nu 2 keer om de 3 uur voor een voeding gekomen. Dat valt mee! Meestal is het om de 1,5 a 2 uur. Dus ik denk dat z'n nieuwe reflux medicatie werkt.
Deze nacht valt het mee. Hij is nu 2 keer om de 3 uur voor een voeding gekomen. Dat valt mee! Meestal is het om de 1,5 a 2 uur. Dus ik denk dat z'n nieuwe reflux medicatie werkt.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Zwangeren die niet goed slapen mogen die ook meedoen? !
Dochter slaapt als een roosje, man ook en ik ben 9 van de 10 nachten een paar uur wakker. Heb veel rug en bekkenpijn en kan maar op 1 manier echt liggen in bed (incl kussens overal). Na een paar uur ligt dat ook niet fijn meer en ook vaak moeten plassen helpt niet mee.
Maar langzaam kan ik gaan aftellen, vandaag 32 weken. Ivm eerdere helse bevalling heeft de gynaecoloog me verzekerd dat ik niet over tijd ga lopen deze keer.
Dochter slaapt als een roosje, man ook en ik ben 9 van de 10 nachten een paar uur wakker. Heb veel rug en bekkenpijn en kan maar op 1 manier echt liggen in bed (incl kussens overal). Na een paar uur ligt dat ook niet fijn meer en ook vaak moeten plassen helpt niet mee.
Maar langzaam kan ik gaan aftellen, vandaag 32 weken. Ivm eerdere helse bevalling heeft de gynaecoloog me verzekerd dat ik niet over tijd ga lopen deze keer.
Ijsbeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12
Dat is vervelend ijsbeer!
Ik had tijdens m'n beide zwangerschappen ook dat ik 's nachts steeds uren wakker was. Niet zozeer vanwege klachten, dat gelukkig niet. Ik was gewoon steeds klaar wakker.
Ik heb wat boeken weg zitten lezen.
Wat voor helse bevalling heb je gehad?
Ik had tijdens m'n beide zwangerschappen ook dat ik 's nachts steeds uren wakker was. Niet zozeer vanwege klachten, dat gelukkig niet. Ik was gewoon steeds klaar wakker.
Ik heb wat boeken weg zitten lezen.
Wat voor helse bevalling heb je gehad?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dochter lag als sterrenkijker in kruinligging en was te groot voor mijn bekken. Na 20u rug weeën die de laatste 3u bijna niet meer te doen waren ondanks een ruggeprik is ze toen gehaald met een keizersnede. Ik had toen krap aan 4cm ontsluiting ondanks de flinke weeën die bijna zonder pauzes kwamen. Door haar ligging kwam er geen ontsluiting en hadden de weeën dus eigenlijk geen nut.
Het eerste wat de gynaecoloog vorige week zei toen hij mijn dossier las was dat deze bevalling van broer/zus in ieder geval niet meer zou gaan als de eerste. Ik heb de keus gekregen tussen een geplande keizersnee of vaginaal bevallen en dan veel eerder ingrijpen als het weer niet wil doorzetten. Ik was zo blij dat te horen!
Het eerste wat de gynaecoloog vorige week zei toen hij mijn dossier las was dat deze bevalling van broer/zus in ieder geval niet meer zou gaan als de eerste. Ik heb de keus gekregen tussen een geplande keizersnee of vaginaal bevallen en dan veel eerder ingrijpen als het weer niet wil doorzetten. Ik was zo blij dat te horen!
Ijsbeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 27
Registratiedatum : 12-10-12
Ik werk (en forum ) gewoon 4 nachten per week terwijl mijn dotjes heerlijk in dromenland liggen
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik zit nu ook te kolven Pompoen
Fijn he?
Ik hoop dat jullie allemaal nog wat slaap krijgen.
Fijn he?
Ik hoop dat jullie allemaal nog wat slaap krijgen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lady4 schreef:Tellen stiefmoeders die nachtdienst draaien ook?
Ja hoor, iedereen die zich geroepen voelt is welkom!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Doe je dat standaard zroodkapje? Lijkt me pittig! Hoe doe je dt dan als je overdag thuis bent? Of gaan je kindjes naar de opvang?
Linda hoe reken je eigenlijk omde2 uur? Ik reken zelf vanaf het begin van de voedingen. Dus L. Komt om bijvoorbeeld 2 uur en 5 uur is om de drie uur. Maar meestal ben ik een uur verder voor ik weer kan slapen.
Ik moet eigenlijk weer kolven, maar heb ff zo geen zin...nou ja eerst maar eens het flesje geven dat is nu wel warm en dan sluit ik mezelf weer aan.
Linda hoe reken je eigenlijk omde2 uur? Ik reken zelf vanaf het begin van de voedingen. Dus L. Komt om bijvoorbeeld 2 uur en 5 uur is om de drie uur. Maar meestal ben ik een uur verder voor ik weer kan slapen.
Ik moet eigenlijk weer kolven, maar heb ff zo geen zin...nou ja eerst maar eens het flesje geven dat is nu wel warm en dan sluit ik mezelf weer aan.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat dat betreft had ik me vannacht ook wel aan kunnen sluiten. Wij waren om 2u en 4u aan het kots ruimen. En toen was de jongste weer gezellig om 6u wakker.
Gast- Gast
Oh, heel lekker zo'n nacht, bah. Kots...dat magmijn man doen als het zo ver is, dan doe ik de rest wel .
Ik wilde stiekem het kolven overslaan, maar toen zag ik dat ik niet meer zo veel had én ik heb vandaag een drukke dag waarbij het moss hien niet lukt om vaak genoeg te kolven dus jammer maar helaas...
L. Ligt naast me te pruttelen, persen, piepen, zuchten en steunen. Hij heeft krampjes maar doorstaat ze dapper want hij huilt niet.
Zo kolftiijd is voorbij, ik ga de boel opruimen en slapen!
Ik wilde stiekem het kolven overslaan, maar toen zag ik dat ik niet meer zo veel had én ik heb vandaag een drukke dag waarbij het moss hien niet lukt om vaak genoeg te kolven dus jammer maar helaas...
L. Ligt naast me te pruttelen, persen, piepen, zuchten en steunen. Hij heeft krampjes maar doorstaat ze dapper want hij huilt niet.
Zo kolftiijd is voorbij, ik ga de boel opruimen en slapen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hier is ze een paar nachten aan het spoken geweest, maar vanacht niet! Ze ligt nog steeds te slapen, maar ik ben al klaar wakker.
Pompoen, ik weet er alles van, midden in de nacht kolven. Je bent alles bij elkaar zo een uur verder. En dan heb je amper 2 uurtjes om te slapen tot de volgende voeding. Knap dat je het zo goed volhoud! Ik ben na 7 weken kolven gestopt.
Pompoen, ik weet er alles van, midden in de nacht kolven. Je bent alles bij elkaar zo een uur verder. En dan heb je amper 2 uurtjes om te slapen tot de volgende voeding. Knap dat je het zo goed volhoud! Ik ben na 7 weken kolven gestopt.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Pompoen; maak jij L. elke 3 uur wakker of wordt hij zelf wakker.
Ik laat R. Slapen. De ene keer zit ik de halve nacht met haar op, de andere keer slaapt ze door.
Vannacht heeft ze super geslapen alleen twijfel ik dan weer of ik haar niet wakker moet maken voor een voeding. Maar als ze honger heeft meld ze zich wel.
Ik laat R. Slapen. De ene keer zit ik de halve nacht met haar op, de andere keer slaapt ze door.
Vannacht heeft ze super geslapen alleen twijfel ik dan weer of ik haar niet wakker moet maken voor een voeding. Maar als ze honger heeft meld ze zich wel.
Jade- Ratel
He verdorie waarom dit topic nu pas haha. Dan had ik tot anderhalve week geleden meegedaan, verveelde me altijd 's nachts tijdens voeden en boeren...
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Hier was het vandaag 4.45 Meneer was zijn tut kwijt en dat was drama..
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Jade schreef:Pompoen; maak jij L. elke 3 uur wakker of wordt hij zelf wakker.
Nee, hij wordt een soort van wakker. Hij gaat onrustiger slapen en geluidjes maken. Dat zijn de eerste hongersignalen. Ik word daar wakker van. Als ik hem laat dan gaat hij steeds frequenter geluidjes maken maar als ik tot dan wacht heb ik een boos hongerig kind tegen de tijd dat ik de fles heb en ik slaap ook niet meer tussendoor. Heel soms laat hij er vier uur tussen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
He wat leuk. Hier was het half 2 en half 6. En we worden net pas wakker, ik heb niet eens gemerkt dat mijn vriend naar het werk is gegaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Na weken van lekker doorslapen tot een uurtje of 7, 8 was het gister half 6 en vanochtend half 5 pffft vast de 12 weken sprong..ik hoop dat het snel weer voorbij is. Ze is helemaal uit haar doen.
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Nou ik zou zeggen: Kom vannacht allemaal gezellig hier langs, wie weet zijn we tegelijk wakker en anders kunnen we elkaar steunen .
L. heeft na de vroege ochtendvoeding helaas alleen maar liggen miepen dus hoe hard ik ook probeerde ik kon niet slapen. Sowieso lijkt het wel of hij dat door heeft want zodra ik in slaap val gaat hij huilen, net als wanneer ik even wegloop. Dus hij ligt te piepen etc., huilt niet maar hij heeft blijkbaar wel behoefte aan mijn nabijheid. Heb hem vanmorgen nog even in mijn armen genomen, maar hij lag vreselijk te wurmen.
L. heeft na de vroege ochtendvoeding helaas alleen maar liggen miepen dus hoe hard ik ook probeerde ik kon niet slapen. Sowieso lijkt het wel of hij dat door heeft want zodra ik in slaap val gaat hij huilen, net als wanneer ik even wegloop. Dus hij ligt te piepen etc., huilt niet maar hij heeft blijkbaar wel behoefte aan mijn nabijheid. Heb hem vanmorgen nog even in mijn armen genomen, maar hij lag vreselijk te wurmen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dames, waar zijn jullie?
Jade- Ratel
Hier
Ik ben heel hard aan het duimen dat R zijn luier nog schoon heeft, ik heb geen zin om uit bed te gaan.
Ik ben heel hard aan het duimen dat R zijn luier nog schoon heeft, ik heb geen zin om uit bed te gaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hier ook een draak die niet wil slapen, zo goed als zijn zus slaapt zo beroerd slaapt hij altijd. Pfff. Geen honger maar gewoon niet goed weer in slaap kunnen komen. Hij ligt nu al een paar nachten weer tussen ons in, maar vanaf morgen gaat hij weer op rantsoen. Dan gaat hij in zijn campingbed in een kamer apart. Laten huilen gaat nu gewoon niet, want ze slapen samen op één kamer. Dan gaan we maar weer eens slaaptrainen, daarna gaat het altijd weer een poosje goed. Daar waren we zelf de afgelopen weken te moe voor (druk met werk enz.)
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
R slaapt prima door, van half 9 tot half 3. Gekke baby slaat niet de nacht- maar de laatste voeding over. Hij valt nu de hele tijd in slaap aan de borst, ik hoop dat hij genoeg heeft gehad en zich niet binnen 3 uur weer meldt.
Caroow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 20 • 1, 2, 3 ... 10 ... 20
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote Regen-Tip-Topic
» Het grote huisdieren topic!
» het grote -TUIN- topic!
» Het grote Birkenstock topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote huisdieren topic!