Het grote Birkenstock topic!
+30
Sugarfall
loura
Kqip
Cheesegirl
Jerry
schuddebuikje
Sarah1985
Flip Fluitketel
Mermaid
Lejow
Inge
flower
Limburg85
Bliss
Zininzon
TGR
Zwerver
Juul
Minx
Kabouter
JoyceVL
Mida4you
Toet
PapillonRose
Sterre
Jeanette
Pien
Ugly Betty
Blond
Atelier Madame
34 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het grote Birkenstock topic!
Mwah, dan vind ik het nogal mee vallen! Mn moeder bijv. heeft sinds een jaar steunzolen, en moet dus nu elk jaar schoenen kopen van ongeveer 250euro! ...pfff....moet er niet aan denken!
Gast- Gast
Waar liep jij dan op voordat de Birckenstocks weer "in" werden?Kabouter schreef:]Ik vind deze inderdaad ook heeeeel erg leuk. Maar vindt ze wel een beetje duur..van de andere kant kan ik op andere slippers niet lopen en doe je er wel lang mee. Nog maar eens goed over nadenken dus.
Gast- Gast
Purple schreef:Waar liep jij dan op voordat de Birckenstocks weer "in" werden?Kabouter schreef:]Ik vind deze inderdaad ook heeeeel erg leuk. Maar vindt ze wel een beetje duur..van de andere kant kan ik op andere slippers niet lopen en doe je er wel lang mee. Nog maar eens goed over nadenken dus.
Op mijn Adidas schoenen of Allstars (die overigens ook slecht voor me zijn). Heb nog nooit eerder slippers gehad.
Edit: gewoon altijd gimpies dus..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb twee paar gizeh zilver en glans zwart en een paar madrid met een soort roze bloemetjes moetief met wit. Heel erg leuk en het loopt heerlijk
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Trekpleister heeft deze week een goede aanbieding !
http://www.trekpleister.nl/folder/Trekpleister_2011-18-trekpleister/magazine.html#/zoompage/1/
http://www.trekpleister.nl/folder/Trekpleister_2011-18-trekpleister/magazine.html#/zoompage/1/
Gast- Gast
_Chance schreef:
Deze kleur heb ik ook. En het zelfde model heb ik nog in het wit en zwart.
En sinds deze week deze:
Ik vind ze zo lekker lopen
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik ook, brons en wit. De witte met het lichte voetbed en een witte zool.Juul schreef:_Chance schreef:
Deze kleur heb ik ook. En het zelfde model heb ik nog in het wit
Gast- Gast
Ik vind de Madrid trouwens helemaal niet mooi. Als ik die zie dan zie ik gelijk hooggeblondeerde vrouwtjes met panterprintjes voor me
Gast- Gast
Ik heb
Ik snap niet dat mensen deze slippers in nepperds kopen. Ze zijn lelijk...ze lopen alleen wel super, daarom heb ik ze maar zou ze anders nooit kopen
Ik snap niet dat mensen deze slippers in nepperds kopen. Ze zijn lelijk...ze lopen alleen wel super, daarom heb ik ze maar zou ze anders nooit kopen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wat zijn ze toch lelijk. Maar ze lopen best lekker. Toch ga ik geen nieuwe kopen als ik aan vervanging toe ben.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind ze allemaal best ok alleen die Gizeh vind ik vreselijk!
Gast- Gast
Haha, ik vind juist het donkere voetbed minder mooi. Die gaat er op den duur ook veel viezer uitzien door het dragen dan het lichte voetbed. De donkere zool vind ik trouwens wel mooier dan een witte zool.Fauve schreef:Oh die met het lichte voetbed en zool vind ik heel lelijk
Gast- Gast
Dat snap ik nooit... Ik zou nooit iets kopen wat ik lelijk vind. Ik vind Birckenstocks ook erg lelijk en ze zullen zeker weten lekker lopen maar ik wil ze helemaal niet aan.wc-eend schreef:. Ze zijn lelijk...ze lopen alleen wel super, daarom heb ik ze maar zou ze anders nooit kopen
Gast- Gast
Ik vind ze ook niet suoermooi, maar het zijn de enige slippers waarmee ik het de hele dag op mijn erk uit hou. En in de zomer heb ik dan liever birkenstocks aan dan dichte schoenen.Purple schreef:Dat snap ik nooit... Ik zou nooit iets kopen wat ik lelijk vind. Ik vind Birckenstocks ook erg lelijk en ze zullen zeker weten lekker lopen maar ik wil ze helemaal niet aan.wc-eend schreef:. Ze zijn lelijk...ze lopen alleen wel super, daarom heb ik ze maar zou ze anders nooit kopen
Gast- Gast
Purple schreef:Dat snap ik nooit... Ik zou nooit iets kopen wat ik lelijk vind. Ik vind Birckenstocks ook erg lelijk en ze zullen zeker weten lekker lopen maar ik wil ze helemaal niet aan.wc-eend schreef:. Ze zijn lelijk...ze lopen alleen wel super, daarom heb ik ze maar zou ze anders nooit kopen
Ik vind Birkenstocks ook niet echt mooi, maar toen ik ze voor het eerst paste, was ik verkocht!!!
Inmiddels heb ik 2 paar Gizeh's, in het zilver en in het lakbruin.
Ga dit jaar zeker nog een paar kopen, maar wil eigenlijk andere dan Gizeh.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik heb deze:
Heb ze ook nog in zilver, maar die zijn zo goed als afgeschreven
Ik vind de slippers lomp, maar ook weer niet oerlelijk. Ben er gewoon aan gewend denk ik en daarbij lopen ze zó heerlijk! Ik heb bij andere schoenen en slippers vaak wel ergens pijn, maar hier kan ik uren op lopen. Dus tja, dan is de keus voor mij snel gemaakt (al loop ik ook nog wel op andere schoenen en slippers hoor).
Heb ze ook nog in zilver, maar die zijn zo goed als afgeschreven
Ik vind de slippers lomp, maar ook weer niet oerlelijk. Ben er gewoon aan gewend denk ik en daarbij lopen ze zó heerlijk! Ik heb bij andere schoenen en slippers vaak wel ergens pijn, maar hier kan ik uren op lopen. Dus tja, dan is de keus voor mij snel gemaakt (al loop ik ook nog wel op andere schoenen en slippers hoor).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb deze
En deze, maar dan van de Pro Sport versie
En nog zwart/bruin/lichtblauw nep. En ik ga witte echte kopen nog, model Gizeh.
En deze, maar dan van de Pro Sport versie
En nog zwart/bruin/lichtblauw nep. En ik ga witte echte kopen nog, model Gizeh.
Gast- Gast
Daarom draag ik ze ook. Ik kan hier de hele dag op staan zonder ergens last van te krijgen.Maple schreef:Ik vind ze ook niet suoermooi, maar het zijn de enige slippers waarmee ik het de hele dag op mijn erk uit hou. En in de zomer heb ik dan liever birkenstocks aan dan dichte schoenen.Purple schreef:Dat snap ik nooit... Ik zou nooit iets kopen wat ik lelijk vind. Ik vind Birckenstocks ook erg lelijk en ze zullen zeker weten lekker lopen maar ik wil ze helemaal niet aan.wc-eend schreef:. Ze zijn lelijk...ze lopen alleen wel super, daarom heb ik ze maar zou ze anders nooit kopen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Weten jullie of model Mayari of Piazza in het fel roze lak hebben? Zo ja, weten jullie een site waar ik deze online kan bestellen?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ja Piazza wel! Ik zoek even de site voor je op.
Edit: www.sandalenshop.nl
Ga naar Birkenstocks dames, dan naar Piazza en dan naar pagina 2
Edit: www.sandalenshop.nl
Ga naar Birkenstocks dames, dan naar Piazza en dan naar pagina 2
Gast- Gast
Thanx, volgens mij is met de lichte zool echt fel roze alleen vind ik een lichte zool niet mooi en die daar boven is niet met lak :-(
Limburg85- Ratel
Hm dan weet ik het niet, zelf bestel ik ze van footshopping.com, en daar hebbenz e ook de roze zie ik nu maar ook niet in lak.
Gast- Gast
Denk dat ze niet bestaan, op die site staan wel veel modellen in het roze maar niet in lak, overigens zien die andere er ook leuk uit .
Limburg85- Ratel
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote huisdieren topic!
» Het grote POCH topic!
» Het grote nachtouder topic
» Het grote gezond topic!
» Het-grote-tattoo-topic deel 1!
» Het grote POCH topic!