Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ehm...ABE schreef:Zoals?Sjaantje schreef:ABE heeft vele verrassingen voor ons
Nee ik bedoel meer dat je je de laatste tijd op dit forum van een andere kant laat zien, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Maar zoals ik jou ken, kom je nu ook over op het forum en eerder had ik het idee dat de forum-ABE een ander was dan de msn-ABE en die was weer anders dan de IRL-ABE. Snap je me nog?
Zwoesj, ik hoor er een rumba-ritme in! Weliswaar heel snel, maar toch
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
I love the Latin music!
Je bent denk ik (ook al ken ik je niet via msn en IRL) niet meer ehm.. Een 2e persoonlijkheid? Je komt op mij ook anders over dan een paar maanden terug, alsof je jezelf meer laat zien ofzo. Bedoel je dan Sjaan?
Je bent denk ik (ook al ken ik je niet via msn en IRL) niet meer ehm.. Een 2e persoonlijkheid? Je komt op mij ook anders over dan een paar maanden terug, alsof je jezelf meer laat zien ofzo. Bedoel je dan Sjaan?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Welterusten dames!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ja ik weet niet... Ik vond dat ABE voorheen op het forum meer 'vreemd' overkwam en dat klopt misschien ook wel met de gedachte dat ze vaak niet begrepen werd door anderen. Tegenwoordig zit ik eigenlijk nooit meer op msn (solly ABE) maar doordat ik heel veel met ABE ge-msn'd heb, kende ik haar van een heel andere kant waardoor ik haar op het forum ook beter begreep. Alleen bemoeide ik me er toen (op het oude forum) nooit mee, voornamelijk omdat ik toen amper fatsoenlijk kon posten (lang leve het nieuwe forum!)
ABE is tegenwoordig meer 'zichzelf' en dat vind ik een heel positieve verandering!
Slaap lekker, Merai!
ABE is tegenwoordig meer 'zichzelf' en dat vind ik een heel positieve verandering!
Slaap lekker, Merai!
Sjaantje schreef:Ehm...ABE schreef:Zoals?Sjaantje schreef:ABE heeft vele verrassingen voor ons
Nee ik bedoel meer dat je je de laatste tijd op dit forum van een andere kant laat zien, weet niet goed hoe ik het moet omschrijven. Maar zoals ik jou ken, kom je nu ook over op het forum en eerder had ik het idee dat de forum-ABE een ander was dan de msn-ABE en die was weer anders dan de IRL-ABE. Snap je me nog?
Door een bepaald gesprek op het werk is bij mij een knop omgegaan. Ik kan het niet uitleggen, maar er zijn bepaalde andere dingen ook belangrijk. Dingen die niet alleen om ABE draaien.
Ow en ik ben niet bewust opener geworden, maar doordat ik mezelf anders ben gaan gedragen, zijn mensen om me heen zich anders ten opzichte van mij gaan gedragen, waardoor ik wat meer van mezelf durf te laten zien.
Kijk, dat vind ik wel weer moeilijk, om zoiets uit te leggen.
Laatst aangepast door ABE op ma 2 mei 2011 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE schreef:Door een bepaald gesprek op het werk is bij mij een knop omgegaan. Ik kan het niet uitleggen, maar er zijn bepaalde andere dingen ook belangrijk. Dingen die niet alleen om ABE draaien.
Hmm, die achtergrond ken ik niet, maar het valt me wel op dat je 'toegankelijker' bent tegenwoordig
Ik vind het toch wel heel erg mooi om te zien, dat toen ik besloot me anders op te stellen, om toch meer van mezelf te laten zien, om ook weleens 'leuk' te kunnen zijn, dat anderen ook heel anders op mij reageerden. Niet alleen hier, maar ook in het echte leven.
Altijd dacht ik dat ik gewoon niet leuk was en achteraf blijkt het zo te zijn dat ik ook inderdaad niet leuk was. Vond het zeer leerzaam en vind deze ABE irl en hier veel leuker.
Altijd dacht ik dat ik gewoon niet leuk was en achteraf blijkt het zo te zijn dat ik ook inderdaad niet leuk was. Vond het zeer leerzaam en vind deze ABE irl en hier veel leuker.
Gast- Gast
Goedzo! En wij vinden je nu ook heel erg lief Niet dat je dat waarschijnlijk iets boeid, maar toch
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Goedzo! En wij vinden je nu ook heel erg lief Niet dat je dat waarschijnlijk iets boeid, maar toch
Maar natuurlijk ben ik ook gewoon heel erg lief! Altijd al geweest!
Gast- Gast
ABE schreef:Ik vind het toch wel heel erg mooi om te zien, dat toen ik besloot me anders op te stellen, om toch meer van mezelf te laten zien, om ook weleens 'leuk' te kunnen zijn, dat anderen ook heel anders op mij reageerden. Niet alleen hier, maar ook in het echte leven.
Hmm... ik geloof dat ik al eens had gezegd dat je niet zo negatief over jezelf moest denken. Want als je écht niet leuk was geweest, was ik niet dat hele takke-end naar je toe gereden, die bewuste dag. De ABE die je nu hier laat zien, pikte ik er toen al tussenuit door onze msn-gesprekken. Ik denk dat je nu meer écht jezelf bent, je hebt je maskertje laten vallen en dat is een heel goede ontwikkeling geweest. Meissie, ik ben trots op je!
Laatst aangepast door Sjaantje op ma 2 mei 2011 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
*Tsss, k-wijf... Nu zit ik met traantjes in mijn oogjes*
Maar ja, der is een maskertje weg.
Gast- Gast
En zo vasthouden meid, je bent echt leuk zo
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:En zo vasthouden meid, je bent echt leuk zo
Dank je wel. En vasthouden inderdaad... Dat is nog best wel moeilijk, haha.
Gast- Gast
ABE schreef:*Tsss, k-wijf... Nu zit ik met traantjes in mijn oogjes*
HOE NOEM JE MIJ???
Sjaantje schreef:ABE schreef:*Tsss, k-wijf... Nu zit ik met traantjes in mijn oogjes*
HOE NOEM JE MIJ???
K-wijf, zegt niets Iets met een K... Kleurrijk-wijf?
Gast- Gast
Hahaha nee dan is het goedABE schreef:Sjaantje schreef:ABE schreef:*Tsss, k-wijf... Nu zit ik met traantjes in mijn oogjes*
HOE NOEM JE MIJ???
Love you anyway!
Sjaantje schreef:Hahaha nee dan is het goedABE schreef:Sjaantje schreef:ABE schreef:*Tsss, k-wijf... Nu zit ik met traantjes in mijn oogjes*
HOE NOEM JE MIJ???
Love you anyway!
Luv ya too!
Gast- Gast
Love and peace Woehoe!
(volgens mij is het bedtijd voor mij ik word melig)
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Love and peace Woehoe!
Dan is het juist zaak om te blijven!
Gast- Gast
*sentimentele modus aan*
Luv you all!
Even zonder gekheid, nu ik de laatste tijd zoveel post, heb ik het idee dat ik jullie beter leer kennen (ahum, zover mijn vergeet-hersens dat toestaan) en dat jullie mij beter leren kennen. En ik vind jullie 'vriendschap' heel waardevol!
voor iedereen die zich aangesproken voelt!
*sentimentele modus uit*
Luv you all!
Even zonder gekheid, nu ik de laatste tijd zoveel post, heb ik het idee dat ik jullie beter leer kennen (ahum, zover mijn vergeet-hersens dat toestaan) en dat jullie mij beter leren kennen. En ik vind jullie 'vriendschap' heel waardevol!
voor iedereen die zich aangesproken voelt!
*sentimentele modus uit*
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: