Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Dagcafé
Wil je die? Met dank aan de pollen en het gebrek aan goede medicatie icm zwangerschap rochel ik ze zo voor je op!Reva schreef:Slijmballen.
Gast- Gast
Mag ik even mijn vreugde hier komen delen??
Ik lees zojuist op hyves, en zie het bewijs op YouTube dat mijn kleine prinsesje LOOOOOOOOOOOOOPT!!!!!
Tante Sjaan zit te glimmen van trots en houdt haar oogjes niet droog!!
Twee weken geleden heeft ze al een paar stapjes los gezet maar daarna niet meer. En nu vanavond weer wel en een stuk steviger dan de vorige keer.
Wat een geweldige dag is het vandaag!!!
Ik lees zojuist op hyves, en zie het bewijs op YouTube dat mijn kleine prinsesje LOOOOOOOOOOOOOPT!!!!!
Tante Sjaan zit te glimmen van trots en houdt haar oogjes niet droog!!
Twee weken geleden heeft ze al een paar stapjes los gezet maar daarna niet meer. En nu vanavond weer wel en een stuk steviger dan de vorige keer.
Wat een geweldige dag is het vandaag!!!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ga zo ook maar eens lekker op tijd naar bed Fijne avond allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zwoesj schreef:Slijmballen? Waar?
Nee salsadansen Doe dat doordeweeks erg intensief. Kroegdansen bewaar ik tot het weekend
Tja, je weet het niet... Maar misschien heb je het weekend wel in de kroeg doorgebracht, waardoor je nog hyper bent van het dansen? Salsadansen is leuk om te zien!
Gast- Gast
ik vind lange nagels ook supermooi alleen kan het niet, met mijn bijbaantje moet het kort zijn, voor mijn studie moet het kort zijn. Ik zou eigenlijk ook wel een dermal anchor willen in mijn hand net onder het gewricht van mijn wijsvinger naar middenhand zeg maar. maar dat is helemaal not done.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ze is 13 maanden en een week dus ze loopt ongeveer even snel als haar mama
Sjaantje schreef:Ze is 13 maanden en een week dus ze loopt ongeveer even snel als haar mama
Doet ze goed. Gefeliciteerd!
Gast- Gast
ABE schreef:Zwoesj schreef:Slijmballen? Waar?
Nee salsadansen Doe dat doordeweeks erg intensief. Kroegdansen bewaar ik tot het weekend
Tja, je weet het niet... Maar misschien heb je het weekend wel in de kroeg doorgebracht, waardoor je nog hyper bent van het dansen? Salsadansen is leuk om te zien!
Haha ja dat had ook nog gekund! Stuiter ik nog steeds een beetje door haha.
Nee ik dans 3 tot 4 avonden per week, en geef er ook les in. Dus ABE, als je niet alleen wilt kijken maar het ook eens wilt doen...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj, dansen is leuk!! Ik heb 3 jaar rolstoelgedanst, moest er helaas mee stoppen vanwege conflict met mijn danspartner Maar ik vond het zó superleuk om te doen! Wat voor dans doe je? Ik heb ballroom en latin gedaan.
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Slijmballen? Waar?
Haha ja dat had ook nog gekund! Stuiter ik nog steeds een beetje door haha.
Nee ik dans 3 tot 4 avonden per week, en geef er ook les in. Dus ABE, als je niet alleen wilt kijken maar het ook eens wilt doen...
Dan zal ik je eens iets nieuws vertellen... ABE kan niet dansen! Niet ritmisch, houten hark, etc.
Gast- Gast
Alles valt te leren ABE! Plus je moet je toch laten leiden door de man... En dat is moeilijk! Het ritme niet, maar naar de man luisteren
Ik dans salsa, bachata en zouk Sjaantje
Ik dans salsa, bachata en zouk Sjaantje
Zwoesj- Ratel
Kijk daar zit het hele probleem, ik luister nooit naar de man en heb er al helemaal de pest in als hij de leiding heeft.
Gast- Gast
Bachata ken ik niet, maar salsa en zouk vind ik erg leuk om te zien, heb het zelf nooit gedaan.
En ABE kennende, heeft ze inderdaad moeite met luisteren naar de man (sorry ABE;) )
En ABE kennende, heeft ze inderdaad moeite met luisteren naar de man (sorry ABE;) )
Sjaantje schreef:En ABE kennende, heeft ze inderdaad moeite met luisteren naar de man (sorry ABE;) )
Maakt niets. Ik ben het mezelf bewust!
Gast- Gast
Bachata wordt gedanst op de muziek van Aventura, misschien ken je die nog van het liedje Obsession?
Ik vind Zouk geweldig, kan me er helemaal in verliezen, zo sensueel dat het is..
En inderdaad, denk dat ABE niet iets met een man moet doen op dansniveau, dan stampt ze uit protest gewoon de tenen van de man blauw omdat zij niet wil draaien, en kan dat niet goedschiks dan maar kwaadschiks
Ik vind Zouk geweldig, kan me er helemaal in verliezen, zo sensueel dat het is..
En inderdaad, denk dat ABE niet iets met een man moet doen op dansniveau, dan stampt ze uit protest gewoon de tenen van de man blauw omdat zij niet wil draaien, en kan dat niet goedschiks dan maar kwaadschiks
Zwoesj- Ratel
Klinkt heerlijk Zwoesj, ik vind de bachata ook zo mooi! Maar helaas is mijn vriend niet van plan om mee op les te gaan (heb zelf al salsales gehad tot de gevorderden) en voelt het toch een beetje te intiem om dat met een ander te doen.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Oh, jij kent ABE ook al?Zwoesj schreef:Bachata wordt gedanst op de muziek van Aventura, misschien ken je die nog van het liedje Obsession?
Ga zo even Obsession youtuben want het zegt me zo even niks maar wellicht wel als ik het hoor!
Jaaaaaaaaaaaah natuurlijk ken ik die muziek!!! Wist alleen de titel en artiest niet Heerlijke muziek
Hier en dat kent ABE dan weer wel! Vind je dat soort muziek goed?
Ik leer haar steeds een beetje beter kennen
Ik leer haar steeds een beetje beter kennen
Zwoesj- Ratel
ABE heeft vele verrassingen voor ons
Heerlijk zomers! Weet niet, hou er wel van. Ook al heb ik er speciale herinneringen aan.
Gast- Gast
Dan vinden jullie deze 2 misschien ook wel wat. De eerste is wat romantischer, de 2e wat vrolijker
Zwoesj- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: