Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Reev, wat een schatje! Hoe oud is Muffin nu?
ABE, liefje... je leest niet goed
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zwoesj schreef:Die van mijn vriend heeft mij toen ook in behandeling genomen. Was een prachtig verhaal.
1e controle: Mevrouw u heeft 6 gaatjes en er moet 1 kies getrokken worden
2e bezoek: Mevrouw u heeft 9 gaatjes, 1 ontsteking en er moet 1 kies getrokken worden
3e bezoek: Mevrouw, u heeft 12 gaatjes, 2 ontstekingen en er moeten 2 kiezen getrokken worden.
4e bezoek: kies nr 1 wordt getrokken, verdoving werkte niet, ik gilde het uit van de pijn maar meneer trok gewoon door. Waarna ik hem de huid vol heb gescholden, net niet een ram verkocht heb en ik ben terug naar mijn oude tandarts gegaan.
En dat in een tijdsbestek van 1.5 maand...
Hoezo geldbelust
Nou daar verdacht ik de mijne ook van. En maar blijven prikken met zijn gereedschap. Ik wil bij hem weg, maar we hebben heir een stop op vanalles, dus een bezoek aan blijf ik dus ook maar uitstellen. En ik wil zo graag weer even naar de tandarts, maar dan een goede en geen geldbeluste.
Gast- Gast
Eens via je zorgverzekering proberen, vaak kun je dan wel, desnoods bij een angsttandarts, terecht
Mensen ik ga naar bed, begint er hier 1 te zeuren dat het bed koud is Dus ik ren naar boven haha!
Trusten, en niet over borende, kiezen trekkende tandartsen dromen he!
Mensen ik ga naar bed, begint er hier 1 te zeuren dat het bed koud is Dus ik ren naar boven haha!
Trusten, en niet over borende, kiezen trekkende tandartsen dromen he!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Oh ooh... AssepoesterSjaan zou om 00.00 uur op bed liggen... Dat wordt opschieten!
Wens ik jullie nog een fijne nacht, welterusten voor straks en tot de volgende keer maar weer
Reva, sterkte met je hamstertje... wat zal je hem gaan missen als hij/zij er niet meer is
Wens ik jullie nog een fijne nacht, welterusten voor straks en tot de volgende keer maar weer
Reva, sterkte met je hamstertje... wat zal je hem gaan missen als hij/zij er niet meer is
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:
Weghalende wat ik nutteloos vond, heb ik het toch aardig netjes gelezen.
Gast- Gast
Thanks, meiden Hij is zwaar bejaard, gaat richting de 3, voor ons een jaar of 110
Truste zij die gaan slapen
Truste zij die gaan slapen
Gast- Gast
Als je al zeker een half uur ligt te huilen naast je man in bed en hij blijft stug zijn kutspelletje doorspelen, is hij dan een ongelooflijke hufter?
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik ben niet de juiste persoon om daar uitspraken over te doen, maar het lijkt me niet dat je zoiets denkt als je 100% gelukkig bent..
Gast- Gast
Goedemorgen!
't Is alweer lekker zonnig hier zo vroeg op de morgen (dus je ziet ook al dat stuifmeel heel goed op de ramen zitten )
't Is alweer lekker zonnig hier zo vroeg op de morgen (dus je ziet ook al dat stuifmeel heel goed op de ramen zitten )
Gast- Gast
Goeiemorgen! Hier is het ook al superzonnig en de lucht is strak blauw. Het is alleen wel ontzettend koud, zeg! Brrr.
Gast- Gast
Goedemorgen! Hier is het ook heel mooi weer, maar inderdaad ook erg koud.
Hoe gaat het nu met je, Alex?
Hoe gaat het nu met je, Alex?
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:Goedemorgen!
Goedemorgen!
Dat is een nadeel van de zon Je ziet stof liggen en de ramen tonen hun ware aard haha
Gast- Gast
Goedemorgen! Lekker die zon.. Maar toen ik buiten kwam was het minder, hellup het is koud
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Leuk! Welke zender heb je altijd voor je zoontje op staan?Storm schreef:Ik kijk Mega Mindy
Gast- Gast
Ik heb zondag met mijn vriend kindernet liggen kijken in bed, We hebben ons echt bescheurd
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: