Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Dagcafé
Reva schreef:Huh, ik zie Kuu helemaal niet
Dat had ik dus ook. Ik vroeg me al af of ik iets gemist had....
Gast- Gast
Merai schreef:Burn, je komt bekend over
Q, ben je er nog? Tweede deel al ingeleverd?
Nee, sorry! Ik ben toch echt nieuw!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
[quote="ABE"]
Niet om zielig te doen, maar ik heb al kei-veel pijn dus dat kan er ook nog wel bij. Lang leve de pijnstillersMerai schreef:Sjaan, niet te hard stuiteren, dat kan pijn gaan doen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Sjaantje"]
Die schijnen heel fijn te zijn. Collega kreeg ze na haar operatie en het zou een fijne harddrug zijn
ABE schreef:Niet om zielig te doen, maar ik heb al kei-veel pijn dus dat kan er ook nog wel bij. Lang leve de pijnstillersMerai schreef:Sjaan, niet te hard stuiteren, dat kan pijn gaan doen
Die schijnen heel fijn te zijn. Collega kreeg ze na haar operatie en het zou een fijne harddrug zijn
Gast- Gast
Ik dacht dat ze me straks begroette toen ik binnenkwam?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Gaat het wel goed met je, Merai? Ik heb haar ook niet gezien
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Was het zo erg?Alex schreef:Ik heb mijn nagels geknipt, nu kan ik weer wat sneller tikken.
Gast- Gast
Q? Die is vlg de lijst de 28e voor het laatst geweest hoorMerai schreef:Ik dacht dat ze me straks begroette toen ik binnenkwam?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Q? Die is vlg de lijst de 28e voor het laatst geweest hoorMerai schreef:Ik dacht dat ze me straks begroette toen ik binnenkwam?
Pff ik begin te hallucineren dus sorry...
Merai- Ratel
Ik vind dat zo ontzettend knap als meiden en lange nagels hebben en nog kunnen tikken op een toetsenbord.
Jaren geleden wilde ik ook lange nagels, althans voor het weekend, en dus heb ik nepnagels gekocht, geplakt, stond onwijs leuk, maar toen ik de volgende dag weer op het werk zat om wat in te voeren, toen tikte ik continu mis. Sindsdien nog meer steevast dan anders, korte nagels.
Jaren geleden wilde ik ook lange nagels, althans voor het weekend, en dus heb ik nepnagels gekocht, geplakt, stond onwijs leuk, maar toen ik de volgende dag weer op het werk zat om wat in te voeren, toen tikte ik continu mis. Sindsdien nog meer steevast dan anders, korte nagels.
Gast- Gast
Dames, ik ga er vandoor!
Ga nog ff wat drinken, en dan kruip ik onder de wol..
Ga nog ff wat drinken, en dan kruip ik onder de wol..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ABE schreef:Ik vind dat zo ontzettend knap als meiden en lange nagels hebben en nog kunnen tikken op een toetsenbord.
Ik heb nog nooit nepnagels gehad maar heb wel altijd best lange nagels van mezelf, juist als ze kort zijn typ ik overal naast (vooral op mijn telefoon), het is denk ik maar net wat je gewend bent.
Merai- Ratel
Dag Burn, hai Zwoesj!
Merai- Ratel
Ja gaat prima Net weer lekker gedanst, kan er geen genoeg van krijgen. Word er altijd zo vrolijk van!
Hoe is het met jou / jullie?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ProudMama schreef:Was het zo erg?Alex schreef:Ik heb mijn nagels geknipt, nu kan ik weer wat sneller tikken.
Nou viel mee, alleen mijn rechterduimnagel was iets te lang en dat merkte ik als ik op m'n BB aan het tikken was.
Gast- Gast
Merai schreef:ABE schreef:Ik vind dat zo ontzettend knap als meiden en lange nagels hebben en nog kunnen tikken op een toetsenbord.
Ik heb nog nooit nepnagels gehad maar heb wel altijd best lange nagels van mezelf, juist als ze kort zijn typ ik overal naast (vooral op mijn telefoon), het is denk ik maar net wat je gewend bent.
Dat is ook, denk ik.
Maar ik kan ze niet laten groeien, omdat ik dat gewoon bijzonder irritant vind en dan moeten ze er gewoon weer af. Ik ben heel jaloers op vrouwen met natuurlijk lange nagels (zelfs gelnagels hoor), maar ik als ze bij mij te lang worden (nog geen cm) dan moeten ze eraf.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ja gaat prima Net weer lekker gedanst, kan er geen genoeg van krijgen. Word er altijd zo vrolijk van!
Speciale dans? Of gewoon kroegdansen?
Met mij gaat het goed.
Gast- Gast
Vind internetten op telefoon hoe dan ook niet zo geweldig, doe mij mijn mini laptopje maar!
@Brun: Slaap lekker schat!
@Brun: Slaap lekker schat!
Gast- Gast
Reva schreef:Slijmballen.
? Verklaar je nader... ?
Merai- Ratel
Reva schreef:Slijmballen.
Tja, er moet wel aan een bepaalde verwachtingspatroon worden voldaan, natuurlijk.
Gast- Gast
Slijmballen? Waar?
Nee salsadansen Doe dat doordeweeks erg intensief. Kroegdansen bewaar ik tot het weekend
Nee salsadansen Doe dat doordeweeks erg intensief. Kroegdansen bewaar ik tot het weekend
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: