Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 4 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:29

haha ja slim is het niet nee. Zorg dan idd dat je sleutels bij je hebt Very Happy
Zijn het echt telkens dezelfde duiven dan ja? Herken jij ze? Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  klavertje za 30 apr 2011 - 23:31

hallo allemaal!
alles goed hier?
het waait hier echt verschrikkelijk.. bah.. ik vind het helemaal niet zo lekker buiten!

Oooh duiven erg he.. ik durf soms niet eens normaal in mn tuin te zitten want er zitten zooveel vogels en duiven haha.. ook ben ik soms wel bang dat ze naar binnen vliegen, al zal dat wss niet heel snel gebeuren haha..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:35

Nou... Hier komt het...

Toen ik in 2008 op nr. 48 kwam te wonen, waren er twee duiven (een bastaard en een met papieren :P (whahahaha, hoe heet dat in hemelsnaam). Die duiven heb ik op mijn balkon een eitje laten leggen en daar is bastaard geboren. Toen ben ik verhuisd naar nr. 50 en ik geloof dat die duiven met mij meeverhuisd zijn. :P Maar nu wil ik niet meer dat ze een eitje leggen en dat ze optiefen. Want ze schijten al mijn meubelen en tegels eronder. Dus ja, voor mij zijn het altijd dezelfden, maar als ik mijn vader moet geloven zijn er niet twee duiven, maar wel tien verschillenden. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:36

klavertje schreef:hallo allemaal!
alles goed hier?
het waait hier echt verschrikkelijk.. bah.. ik vind het helemaal niet zo lekker buiten!

Oooh duiven erg he.. ik durf soms niet eens normaal in mn tuin te zitten want er zitten zooveel vogels en duiven haha.. ook ben ik soms wel bang dat ze naar binnen vliegen, al zal dat wss niet heel snel gebeuren haha..

Waaien? :o

Die van mij staan af en toe even binnen om te kijken of ik nog leef. :P Echt, kleredingen zijn het. :P

Gast
Gast

Bericht  klavertje za 30 apr 2011 - 23:39

haha abe, ja het waait hier echt hard.. en die klereboom van de buurvrouw komt allemaal bloesem afgevallen (kromme zin haha) maar als ik een half uurtje in mn tuin zit is mn haar helemaal groen van de bloesems... en mn tegels, tafel stoelen en bank zitten onder de duivenpoep Evil or Very Mad bah!!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:39

whaha ABE moet stiekem wel lachen om je Very Happy Al vind ik het wel vervelend dat je last van de duiven hebt.
Maar hoe je het omschrijf geweldig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:40

Oh klavertje dat is wel irritant Sad Hier wel last van die pollen waar iedereen last van heeft ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:42

Klavertje - Dat lijkt me dus ook gewoon erg vervelend. Vooral als het van de bloesem van de buurvrouw komt. :P Weet niet, vind het wel grappig klinken Very Happy

TD - Zo voelt het ook wel, grappig. Ik heb niets tegen duiven, behalve iets lachwekkends hatelijks tegen de mijne. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:44

Je zou trouwens maar hooikoorts hebben.

Sinds de pollen los zijn heb ik een pijnlijke korsterige neus en piep ik als een idioot. En ik heb niet eens hooikoorts. Wil ik niet weten hoe kloten mensen zich voelen met daadwerkelijke hooikoorts. Mad

Gast
Gast

Whaha ik zie je gewoon als een duivenvrouwtje voor mij Very Happy Duiven die je blijven achtervolgen waar je ook heen gaat Very Happy

Gast
Gast

ABE schreef:Je zou trouwens maar hooikoorts hebben.

Sinds de pollen los zijn heb ik een pijnlijke korsterige neus en piep ik als een idioot. En ik heb niet eens hooikoorts. Wil ik niet weten hoe kloten mensen zich voelen met daadwerkelijke hooikoorts. Mad

jaaa dat moet nu wel heel heftig zijn denk ik ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:45

Theedoosje schreef:Whaha ik zie je gewoon als een duivenvrouwtje voor mij Very Happy Duiven die je blijven achtervolgen waar je ook heen gaat Very Happy

Soms droom ik dat ook. Dat ze bij mij blijven tot ze het leven laten. Als dat maar snel is dan. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:46

Goedemorgen! Heb net zoonlief in bed gelegd en eigenlijk wil ik zo ook een dutje doen, ben zo ontzettend moe. Ik kan mezelf er niet toe zetten om het huishouden te doen, want het is hier wel echt een zooi.

Ik wilde vandaag iets met z'n drietjes gaan doen, maar vriendlief wilde weer golfen. Dus nu gaan we morgen zwemmen. Baal wel enorm dat we geen auto meer hebben, alles is zo moeilijker te plannen nu... Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:47

Theedoosje schreef:
ABE schreef:Je zou trouwens maar hooikoorts hebben.

jaaa dat moet nu wel heel heftig zijn denk ik ja.

Een collega stond een paar weken geleden naast me en ze wilde iets vragen, maar het zag er zo zielig uit. Ze had rode ogen en ze traande een beetje. Dus ik:"Hooikoorts". Zij:"Ja, ben gezegend". Het zag er echt niet uit. Rood, opgezet, tranen. Brrrr! Dan heb ik geluk met mijn korstenneus. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:48

Storm - Geen auto meer?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:49

ABE schreef:
Theedoosje schreef:Whaha ik zie je gewoon als een duivenvrouwtje voor mij Very Happy Duiven die je blijven achtervolgen waar je ook heen gaat Very Happy

Soms droom ik dat ook. Dat ze bij mij blijven tot ze het leven laten. Als dat maar snel is dan. :P

whahaha Very Happy Very Happy

Heej Storm! Balen dat je zo moe bent. Anders even op de bank liggen of zo of bed kan ook :P
Snap dat je dan geen zin hebt in het huishouden.
Geen auto meer hebben is ook niet fijn kan ik mij voorstellen inderdaad. Balen dat je vriend nu is golfen en niet iets samen met jullie gaat doen hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:49

ABE schreef:Storm - Geen auto meer?
Mijn vriend is nu werkloos en daar hoort geen lease-auto meer bij.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:50

Waarom zei ik eigenlijk 'goedemorgen', het is al kwart voor 1?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:51

Storm schreef:
ABE schreef:Storm - Geen auto meer?
Mijn vriend is nu werkloos en daar hoort geen lease-auto meer bij.

Ah, ok. Dat is inderdaad jammer. Maar dan had hij een goede baan, als hij een lease-auto had. (Sorry, komt er een beetje dom uit, omdat ik 1) de vraag niet had moeten stellen 2) nu niet goed meer weet hoe ik moet reageren)

Gast
Gast

whaha Storm, gewoonte? :P

Gast
Gast

Haha ABE. Ja hij had een hele goede baan idd Wink ik hoop dat hij snel weer een leuke, bij hem passende baan krijgt. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:55

Storm schreef:Haha ABE. Ja hij had een hele goede baan idd Wink ik hoop dat hij snel weer een leuke, bij hem passende baan krijgt. Maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Dat hoop ik ook voor hem. Een baan vinden is niet zo moeilijk, maar een baan vinden waarin je gelukkig bent, dat financieel aan de maatstaven voldoet en waarvoor je dagelijks wilt klaar/opstaan, wel.

Ik wil trouwens een andere auto kopen. Dus ik loop op het werk continu te grappen dat ik wel een lease-bak van de zaak wil. Zegt mijn collega:"Tot 1 januari 2011 kon je via het bedrijf een auto kopen, daar was een potje voor" (Soort lease-systeem). Grrrrrrr! Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:56

Nah ja ABE lekker dan dat het nu niet meer is Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:57

Ook fijn dat ze jou dat niet eerder verteld hebben..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 0:02

Theedoosje schreef:Nah ja ABE lekker dan dat het nu niet meer is Wink

Ach ja, shit happens. En ik had eerder nog geen plannen om mijn Ka aan de wilgen te hangen, dus ja.

Mijn vader is fervent tegenstander van lenen(op een hypotheek na). Ik loop al een tijdje met het idee om mijn auto in te ruilen. Omdat ik niet zo'n grootverdiener ben, dacht ik mijn auto voor een 2ehandse in te ruilen. Wel nieuwer dan de mijne nu is, dus jonger dan 7 jaar, maar goed. Ik ga niet lenen voor een auto. Ik dit mijn vader vertellen. Ik dacht een schouderklopje te krijgen, zegt ie:"Nee, jij gaat niet naar 2e hands. Dan ga je maar even naar mijn garage, daar hebben ze nu hele mooi huurkoopregelingen(lenen dus)". Ja, mensen zijn zo veranderlijk als de wind? Ik wist ook neit meer hoe ik moest reageren. Die man is zoooooooooo vreemd. Aangenaam, ik ben zijn dochter. Dan weten jullie waar ik het van heb. :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: