Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 3 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 10:56

Zusje van Bert schreef:
ABE schreef:Daar komt de kern, mijn punt, iets... Hij heeft gewoon al netjes twee jaar een vriendin. nerd

Is de relatie goed? *evilmodus aan*

Zo ja of twijfel; met rust laten
Zo nee; zie eerste advies

Haha! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 10:57

Zusje van Bert schreef:
ABE schreef:Daar komt de kern, mijn punt, iets... Hij heeft gewoon al netjes twee jaar een vriendin. nerd

Heel erg slecht. En mijn collega van 50 zei:"We leven in een tijdperk waarin alles kapot kan". Ik vind dat alleen zo storend, want als ik een relatie weet te beeindigen van een ander, dan weet ooit iemand mijn relatie ook te beeindigen. (Ik ben ondanks mijn slettebakkengedrag toch best wel ouderwets. Het is voor eeuwig of niet.)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 10:58

Giacomo schreef:Mag ik wat komen vertellen?

Hoorde gisteren dat een docent van mij van mijn vorige opleiding is omgekomen bij de aanslag in Marrakech van 28 april. Vind het zo onwerkelijk.. Hij was nog maar 33 jr, net vader. Brr..

Bah wat akelig!

Een forumlid van mijn Amerika forum is ook van de week om 't leven gekomen, in een Apache vliegtuig. Ook zo onwerkelijk, het stond zelfs in de krant.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 11:08

ABE schreef:
Zusje van Bert schreef:

Heel erg slecht. En mijn collega van 50 zei:"We leven in een tijdperk waarin alles kapot kan". Ik vind dat alleen zo storend, want als ik een relatie weet te beeindigen van een ander, dan weet ooit iemand mijn relatie ook te beeindigen. (Ik ben ondanks mijn slettebakkengedrag toch best wel ouderwets. Het is voor eeuwig of niet.)

Precies dat is ook wel weer extreem. Maar goed als de relatie tien keer kut is zou ik best een klein duwtje willen geven maar wellicht eerst door te vragen waarom hij nog bij haar is. Want als ehij te laf is om het uit te maken zou ik ook wel weer twijfelen. Weet je iets over zijn relatie? Of baal je gewoon dat hij nu met een ander gelukkig is en zie je iets wat je zelf graag zou willen qua relatie?

Gast
Gast

Bericht  girli za 30 apr 2011 - 11:13

@ ABE inkorten lijkt me niet meer nodig haha.

Van wat ik begrijp uit verdere posts is hij nu 2 jaar bezet, in een slechte relatie. Mijn advies: ook al is het een slechte relatie, ga daar niet tussen zitten. Ook al gaat het uit, hij zal niet gelijk klaar zijn voor een nieuwe relatie. Je wilt een relatie met hem, omdat hij jou wilt niet omdat hij een vorige relatie wil vergeten.

@ Giacomo wat k*t! Ik kan me voorstellen dat je daar best wel van slag door bent.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 11:14

Zusje van Bert schreef:
ABE schreef:
Zusje van Bert schreef:

Precies dat is ook wel weer extreem. Maar goed als de relatie tien keer kut is zou ik best een klein duwtje willen geven maar wellicht eerst door te vragen waarom hij nog bij haar is. Want als ehij te laf is om het uit te maken zou ik ook wel weer twijfelen. Weet je iets over zijn relatie? Of baal je gewoon dat hij nu met een ander gelukkig is en zie je iets wat je zelf graag zou willen qua relatie?

Dat laatste is niet aan de orde. Want ik ben jaren gelukkig geweest met het feit dat hij en vriendin had en verliefd was. Ik was zelf destijds niet verliefd op hem en fungeerde als praatpaal. smile Ik heb zelfs tegen hem gezegd:"Jongen, ik zou wllen dat ik zo zou kunnen praten over een geliefde zoals jij kunt. Ik wil wat jij hebt." Maar sinds een jaar is het kut, kloten en beroerd. Ze is jaloers, bezitterig en hij komt alleen van huis, wanneer zij het goed genoeg vind om van huis te gaan. Hij zei in januari al dat hij weg zou gaan, een huis zou gaan huren en ik zei teon al dat hij niet zo moest zeiken, want hij bleef echt wel en we zitten in mei en hij zit er nog.

Ik geloof echt dat wij het gewoon echt leuk gaan hebben. Maar hoe leuk is net de vraag? Ik ben 28 en wil liefde, een relatie, niet iets wat ik vandaag kan aangaan en morgen vaarwel kan zeggen. Dat vind ik bijzonder moeilijk. Vroeger deden we maar en was het allemaal wel goed, maar nu ik ouder word wil ik vastigheid.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 11:25

Is Alex er nog?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 11:39

ABE, ook al gaat zijn relatie slecht, toch denk ik echt dat je hem dat beter zelf kan laten inzien dan dat jij hem daar een handje bij helpt. Vergis ik me als ik zeg dat jij alleen maar graag ziet dat hij ermee stopt met zijn huidige vriendin, zodat jij een kans maakt? In die zin dat jij dan een poging kan wagen?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 11:47

Guattari schreef:ABE, ook al gaat zijn relatie slecht, toch denk ik echt dat je hem dat beter zelf kan laten inzien dan dat jij hem daar een handje bij helpt. Vergis ik me als ik zeg dat jij alleen maar graag ziet dat hij ermee stopt met zijn huidige vriendin, zodat jij een kans maakt? In die zin dat jij dan een poging kan wagen?

Nee, dit keer wil ik hem voor wie hij is en niet voor wat hij heeft. Daar ben ik mezelf dus ook zeer bewust van, omdat ik eigelijk altijd wil hebben wat ik niet kan krijgen en dat wanneer ik het wel heb, niet meer wil. Dus hij zou inderdaad een gevalletje van 'hebben' kunnen zijn, maar dat is hij volgens mij niet.

En owja, ik wil dat hij zelf een einde aan zijn relatie maakt. Daar wil ik niet tussenstaan. Echter, zonder relatie zou de toekomst qua liefde met hem er een stuk beter uitzien. Zegt niet dat we het gaan redden, want dat hebben onze verwoedde pogingen al doen laten zien, kans is aanwezig dat we weer niets samen zijn, maar volgens mj kunnen we het nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 13:03

Maar denk je niet dat je je kans domweg hebt gehad in het verleden (wat betreft je kansen bij deze jongen)? En denk je ook niet dat als hij er net zo in stond als jij, dat hij allang zijn huidige relatie had verbroken?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 19:26

ABE schreef:
Dat laatste is niet aan de orde. Want ik ben jaren gelukkig geweest met het feit dat hij en vriendin had en verliefd was. Ik was zelf destijds niet verliefd op hem en fungeerde als praatpaal. smile Ik heb zelfs tegen hem gezegd:"Jongen, ik zou wllen dat ik zo zou kunnen praten over een geliefde zoals jij kunt. Ik wil wat jij hebt." Maar sinds een jaar is het kut, kloten en beroerd. Ze is jaloers, bezitterig en hij komt alleen van huis, wanneer zij het goed genoeg vind om van huis te gaan. Hij zei in januari al dat hij weg zou gaan, een huis zou gaan huren en ik zei teon al dat hij niet zo moest zeiken, want hij bleef echt wel en we zitten in mei en hij zit er nog.

Ik geloof echt dat wij het gewoon echt leuk gaan hebben. Maar hoe leuk is net de vraag? Ik ben 28 en wil liefde, een relatie, niet iets wat ik vandaag kan aangaan en morgen vaarwel kan zeggen. Dat vind ik bijzonder moeilijk. Vroeger deden we maar en was het allemaal wel goed, maar nu ik ouder word wil ik vastigheid.

Ik zou in jouw situatie nog eens vragen hoe het gaat en waarom het nog aan is. Vergeet niet dat elke relatie tijdelijke problemen heeft, blijkbaar is er wel iets wat hem daar houdt en ik zou wel willen weten wat dat is.

Over je laatste alinea; Je vraagt een garantie die niet bestaat maar als dit is wat je wilt kun je daar het beste eerlijk over zijn voor hij het opvat als iets tijdelijks zoals 5 jaar geleden. Maar dan nog heb je nooit een garantie. Dat je goed vrienden kunt zijn geeft geen garantie dat een relatie ook goed zal lopen.

Verder vind ik dit gewoon een topic waardig en dagcafevervuiling om er hier nog op verder te gaan dus ik wens je nog succes hiermee en laat het daar bij smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 22:34

Guattari schreef:Maar denk je niet dat je je kans domweg hebt gehad in het verleden (wat betreft je kansen bij deze jongen)? En denk je ook niet dat als hij er net zo in stond als jij, dat hij allang zijn huidige relatie had verbroken?

Dat geloof ik ook wel.

Verder ben ik het ZvB eens. Als ik er verder over wil praten, dan moet ik een eigen topic openen, want dit is slechts dagcafé vervuiling.

Dus bij deze; Hoi dagforummers!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 22:46

Heej ABE dus toch opengegooid hier Wink

Maarre hoe is het met je vandaag?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 22:55

Slechts een fractie van. smile

Maar het gaat goed. Heerlijk geslapen. En hoe is het met jou?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 22:57

haha ja dat zag ik idd :P

Maar fijn dat je goed geslapen hebt en het goed gaat. Met mij gaat het wel weer wat beter denk ik. Vandaag maar weer eens naar buiten, stukje lopen of zo denk ik. Genieten van de zon smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:01

Volgens mij is het vrij koud buiten, ondanks dat de zon wel schijnt.

Ik wilde net even Dames en Heren in de dop kijken. Ik denk:"Mooi dat ik uit het topic ben gebleven, want ik weet nu echt niet wie eruit gaat". Ik kijk naar rechts.... Grrrr... Staat daar:"Dominique gaat naar huis". Nee, lekker! Mad :P Weg verrassing.... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 30 apr 2011 - 23:03

Good morning ladies Very Happy
Mijn klusteam is alweer aan de gang in de tuin: de hortensia is eruit (was nog een restantje van mijn ex, dus móet weg) en mijn schommelbank is uit elkaar gehaald (erfenisje van mams, bank wordt opgeknapt en krijgt een plaatsje in de tuin van mijn vriendin)
We gaan weer vorderingen maken vandaag!

Jullie nog leuke plannen?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:06

ABE> ja is het koud denk je? Anders ga ik maar eerst op dakterras vertoeven om te checken :P
En balen zeg dat je nu weet we er uit is Sad

Sjaan> goedemorgen! (ehm middag Wink ) Fijn vorderingen in je tuin Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:08

Ik heb de balkondeur opengezet, zit duiven te verjagen, en ik vind het toch echt kouder dan gisteren. Het is zonnig, maar dat is volgens mij ook het verradelijke.

Sjaan - Klus ze! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:09

Oh oke ABE. En duiven verjagen, zitten ze op je balkon?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje za 30 apr 2011 - 23:14

Lekker ABE, duiven... NOT! Ze zitten hier in de boom en doen volgens mij een wedstrijdje wie de meeste poep op Sjaan's auto weet te mikken :S
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:15

Oow Sjaan dat is ook moot klote Sad Zo vreselijk voor je autolak.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:17

Theedoosje schreef:Oh oke ABE. En duiven verjagen, zitten ze op je balkon?

Elke dag. En als ik ze wegjaag, dan zitten ze er binnen vijf minuten weer. :o

Hoor net een gigantische knal en vervolgens gaat mijn deurbel. Ik zit hier met mijn haar hoog op mijn hoofd, make-up op mijn wangen, maar kan moeilijk niet open doen, want ik weet precies wat er is gebeurd. De buurman staat voor de deur en het enige wat ik weet te zeggen is:"Vielen de deuren tegen elkaar dicht?" Ja dus! Hij door mijn huis, over het balkon en weg was ie weer... :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:19

Vervelende duiven zeg. Maar denk dat jiij gewoon een gezellig balkon hebt Wink
En whaha die buurman :P Ach boeiend zoals hij jou gezien heeft, je hebt hem iig geholpen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 23:24

Ik vond het wel grappig. Want het is gewoon een domme actie. Als ik de deuren tegen elkaar open zet en ik loop naar buiten, dan heb ik mijn huissleutels bij mij. Want die krengen vallen met een beetje wind al tegen elkaar dicht. Krijg je als je twee hoog (eigenlijk drie hoog als ik de winkels meereken) woont? :P

En het zijn echt kutduiven. Maar ze zijn beschermt he. Dus dat bakje duivenvoer met rattengif (laat dit CBL niet lezen), gaat niet lukken. Maar het zijn twee duiven en we laten ze tweemaal per jaar vangen en ver weg uitzetten, maar ze weten hun lievelingshuizen gewoon continu terug te vinden. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: