Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Tsja, je moet zelf weten maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe het Yes forum kan zijn...ik ben daar zelf wel voorzichtig mee geworden.
Gast- Gast
Storm schreef:Tsja, je moet zelf weten maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe het Yes forum kan zijn...ik ben daar zelf wel voorzichtig mee geworden.
Precies de reden waarom ik wel en niet zou willen plaatsen. Wel, omdat niemand een blad voor de mond neemt en gewoon gevraagd een ongezouten mening geeft. Niet, omdat één tik over mijn vingers genoeg is en ik snel het idee krijg dat ik me moet verantwoorden, terwijl ik de situatie enkel aan mezelf dien te verantwoorden.
Ik ben daarin dus ook ietwat voorzichtig geworden. Toch jammer, omdat je ontzettend veel kunt hebben aan andermans mening.
Gast- Gast
Ja dat klopt, maar zoals je zelf zegt: zodra 1 iemand vindt dat jouw manier van aanpakken niet goed is en dat een beetje hard verwoordt, dan volgen er altijd meer. Daarop volgt dan weer frustratie vanuit jouw kant en dan is het binnen de kortste keren een rel.ABE schreef:Storm schreef:Tsja, je moet zelf weten maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe het Yes forum kan zijn...ik ben daar zelf wel voorzichtig mee geworden.
Precies de reden waarom ik wel en niet zou willen plaatsen. Wel, omdat niemand een blad voor de mond neemt en gewoon gevraagd een ongezouten mening geeft. Niet, omdat één tik over mijn vingers genoeg is en ik snel het idee krijg dat ik me moet verantwoorden, terwijl ik de situatie enkel aan mezelf dien te verantwoorden.
Ik ben daarin dus ook ietwat voorzichtig geworden. Toch jammer, omdat je ontzettend veel kunt hebben aan andermans mening.
Gast- Gast
Het verhaal kan ook vast korter? Lees het anders zelf eens en kijk wat je zelf verwacht dat mensen zullen zeggen, hierop...
Gast- Gast
Storm schreef:Ja dat klopt, maar zoals je zelf zegt: zodra 1 iemand vindt dat jouw manier van aanpakken niet goed is en dat een beetje hard verwoordt, dan volgen er altijd meer. Daarop volgt dan weer frustratie vanuit jouw kant en dan is het binnen de kortste keren een rel.ABE schreef:Storm schreef:Tsja, je moet zelf weten maar ik denk dat je zelf ook wel weet hoe het Yes forum kan zijn...ik ben daar zelf wel voorzichtig mee geworden.
Precies en een rel is het dan weer niet waard, haha.
Gast- Gast
Dan zou ik het lekker voor jezelf houden, of anders veel details weglaten en het heel beknopt houden.
Gast- Gast
Ik zou het stuk voor mijzelf inkorten en het denk ik toch plaatsen. Ik denk dat je dan alleen voor jezelf een grens moet stellen in hoeverre jezelf wilt verantwoorden.
Het houdt je blijkbaar toch genoeg bezig om het mogelijk te willen plaatsen en misschien helpt het plaatsen je wel weer (een stuk) verder.
Het houdt je blijkbaar toch genoeg bezig om het mogelijk te willen plaatsen en misschien helpt het plaatsen je wel weer (een stuk) verder.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Zusje van Bert schreef:Het verhaal kan ook vast korter? Lees het anders zelf eens en kijk wat je zelf verwacht dat mensen zullen zeggen, hierop...
Het kan heel erg kort, maar volgens mij kom ik dan niet tot de essentie van. Ook al kom ik nu ook niet tot de kern en dat terwijl ik 2,5 pagina worddocument verder ben.
Hoe doen jullie dat? Want ook al lees ik maar 2.5 alinea, het probleem is gelijk duidelijk. Terwijl het bij mij gewoon ontzettend lang duurt tot ik bij mijn punt kom. En soms helemaal niet tot een punt kom.
Gast- Gast
Haal stukken eruit die niet belangrijk zijn om het verhaal te begrijpen. Als het bijvoorbeeld over je werk gaat, hoef je er niet bij te vertellen wat voor werk je doet en hoe je daar elke dag komt.ABE schreef:Zusje van Bert schreef:Het verhaal kan ook vast korter? Lees het anders zelf eens en kijk wat je zelf verwacht dat mensen zullen zeggen, hierop...
Het kan heel erg kort, maar volgens mij kom ik dan niet tot de essentie van. Ook al kom ik nu ook niet tot de kern en dat terwijl ik 2,5 pagina worddocument verder ben.
Hoe doen jullie dat? Want ook al lees ik maar 2.5 alinea, het probleem is gelijk duidelijk. Terwijl het bij mij gewoon ontzettend lang duurt tot ik bij mijn punt kom. En soms helemaal niet tot een punt kom.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Mag ik wat komen vertellen?
Hoorde gisteren dat een docent van mij van mijn vorige opleiding is omgekomen bij de aanslag in Marrakech van 28 april. Vind het zo onwerkelijk.. Hij was nog maar 33 jr, net vader. Brr..
Hoorde gisteren dat een docent van mij van mijn vorige opleiding is omgekomen bij de aanslag in Marrakech van 28 april. Vind het zo onwerkelijk.. Hij was nog maar 33 jr, net vader. Brr..
Gast- Gast
girli schreef:Haal stukken eruit die niet belangrijk zijn om het verhaal te begrijpen. Als het bijvoorbeeld over je werk gaat, hoef je er niet bij te vertellen wat voor werk je doet en hoe je daar elke dag komt.ABE schreef:Zusje van Bert schreef:Het verhaal kan ook vast korter? Lees het anders zelf eens en kijk wat je zelf verwacht dat mensen zullen zeggen, hierop...
Dat heb ik al weggehaald.
Dit, hoe zou je dat inkorten;
"E. en ik kennen elkaar nu ruim 5 jaar. Ooit hadden we een relatie, maar we misten beiden teveel van het ‘andere’ leven, dat onze pogingen om onze relatie stand te houden mislukte. We hebben vervolgens jaren met elkaar gescharreld. Als we elkaar tegenkwamen in de kroeg, dan was het mis. We zochten elkaar op, bleven bij elkaar hangen, gingen met elkaar naar huis en gingen de dag erna ieder weer ons eigen weg.
Met E. heb ik bijzonder veel fouten gemaakt. Zo kwam ik net uit een relatie, toen wij elkaar leerden kennen. Toen hij de volgende dag wakker werd, E. was bedoeld als One Night Stand, wilde ik hem naar huis brengen. In de tijd woonden we beiden nog thuis en toen ik voor zijn huis stond, vroeg hij of ik zijn ouders wilde leren kennen. Of ik even meekwam. Ik heb heel hard ‘Nee’ geroepen en ben snel weggereden."
Naar mijn mening begin ik ontzettend kort door de bocht, maar krijg ik opeens een gigantische drang om toch uit te wijden.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Mag ik wat komen vertellen?
Ow, bah bah! Echt BAH!
Gast- Gast
Ja he? Ik schrik daar altijd zo van als het zo dichtbij komt. Dan heb je meer en meer het besef dat het echt zo over kan zijn.
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ja he? Ik schrik daar altijd zo van als het zo dichtbij komt. Dan heb je meer en meer het besef dat het echt zo over kan zijn.
Dat heb ik ook. Het geeft alleen maar meer reden om te genieten van elke dag die ons is gegeven.
Gast- Gast
En nu wil je toch met hem ABE?
Ik had ooit een ons met iemand die meer had verwacht dus dat liep nogal lullig af. Toch zijn we vrienden gebleven.
Zoiets?
Ik had ooit een ons met iemand die meer had verwacht dus dat liep nogal lullig af. Toch zijn we vrienden gebleven.
Zoiets?
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ja he? Ik schrik daar altijd zo van als het zo dichtbij komt. Dan heb je meer en meer het besef dat het echt zo over kan zijn.
Wat vreselijk G... Zo jong... Helaas zegt leeftijd niet altijd wat...
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:En nu wil je toch met hem ABE?
Zoiets?
Ben ik in 2 alinea's al duidelijk? Ja, dus. Ik wil hem, hem, hem, hem, hem!
Gast- Gast
ABE schreef:Zusje van Bert schreef:En nu wil je toch met hem ABE?
Zoiets?
Ben ik in 2 alinea's al duidelijk? Ja, dus. Ik wil hem, hem, hem, hem, hem!
Gewoon eens vragen waarom jullie ook alweer geen stel meer zijn geworden *flirtmodus aan*
Gast- Gast
Lieieieieieieieieieieieieve ABE
WAAR wacht jij op? Doe het gewoon!! Ik vind dat je op het gebied van liefde altijd zo moeilijk doet. Excuseer als ik nu iets vaags zeg maar ik heb geen zin om terug te lezen.
WAAR wacht jij op? Doe het gewoon!! Ik vind dat je op het gebied van liefde altijd zo moeilijk doet. Excuseer als ik nu iets vaags zeg maar ik heb geen zin om terug te lezen.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op za 30 apr 2011 - 10:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Daar komt de kern, mijn punt, iets... Hij heeft gewoon al netjes twee jaar een vriendin.
Gast- Gast
ABE schreef:Daar komt de kern, mijn punt, iets... Hij heeft gewoon al netjes twee jaar een vriendin.
Is de relatie goed? *evilmodus aan*
Zo ja of twijfel; met rust laten
Zo nee; zie eerste advies
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: