Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ik ben aan het schoonmaken. Daarna douchen en boodschappen doen. Als dat klaar is met school bezig.
@Jordana, sterkte! Ik vind het naar te lezen dat er meer downs zijn momenteel..
@Jordana, sterkte! Ik vind het naar te lezen dat er meer downs zijn momenteel..
Gast- Gast
loontjes-power schreef:Alex schreef:lp, wat fijn dat het beter gaat met je broertje! Is hij ook alweer thuis?
Nee als het goed is mag die morgen naar huis!!
Hij was wel 5 kilo afgevallen in 2weken.. Maar de blaartjes zijn minder aan het worden en gisteren is zelfs een goede vriend van hem daar geweest
Dat is goed nieuws! Fijn zeg!
Gast- Gast
Zeker goed nieuws!!!Alex schreef:loontjes-power schreef:Alex schreef:lp, wat fijn dat het beter gaat met je broertje! Is hij ook alweer thuis?
Nee als het goed is mag die morgen naar huis!!
Hij was wel 5 kilo afgevallen in 2weken.. Maar de blaartjes zijn minder aan het worden en gisteren is zelfs een goede vriend van hem daar geweest
Dat is goed nieuws! Fijn zeg!
Gast- Gast
Ik heb een luxeprobleem. Ik zie nog steeds niks wat ik wil kopen op Zalando -AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH- , maar wel zin om iets te kopen
Gast- Gast
Dat zeker!! Ik ben ook echt zo blij!!
Alleen moet die wel weer genoeg bijkomen.. Maar als dat alles is..
Alleen moet die wel weer genoeg bijkomen.. Maar als dat alles is..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Klote Jordana, je hoeft er verder ook niks over te zeggen.. Dat gevoel herken ik
Mijn sleehakken van Zalando zitten echt geweldig!
Gast- Gast
Wie heeft zin in een jengelend kind vandaag? Geef je adres en ik kom haar even brengen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Klote Jordana, je hoeft er verder ook niks over te zeggen.. Dat gevoel herken ik
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!
Welke heb je gekocht?
Gast- Gast
Brennuss schreef:_Donnaa schreef:Klote Jordana, je hoeft er verder ook niks over te zeggen.. Dat gevoel herken ik
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!
Welke heb je gekocht?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Klote Jordana, je hoeft er verder ook niks over te zeggen.. Dat gevoel herken ik
voor jou terug.heeft het nog met w te maken?
Alex: vervelend zeg. Wil ze niets?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Lekker ProudMama
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
ekiaam87 schreef:Lekker ProudMama
+1
Jordana- Ratel
[i]@Jordana.. Ik heb met koninginnedag goede gesprekken gehad met vrienden van ons beide en dat heeft me wel goed gedaan.. En ik heb een vriendin die de laatste tijd nogal zeikerig is en W. ook afzeikt zodra hij bij ons komt. Logischerwijs projecteert hij dat ook weer op mij, ik ben immers haar beste vriendin.. Ik durf alleen niet tegen haar te zeggen dat haar boze gedrag tegenover W. niet echt behulpzaam is voor de sfeer op dit moment. Ik ben niet kwaad op hem, maar verdrietig dat het zo moet gaan. En als hij erbij is, doe ik gewoon normaal. Hij is degene die problemen maakt, maar zij maakt het alleen nog maar erger door zo achterlijk op hem te reageren.. Ik wil daar niet op aangekeken worden..
niet quoten graag
niet quoten graag
Laatst aangepast door _Donnaa op zo 1 mei 2011 - 22:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
+1!Jordana schreef:ekiaam87 schreef:Lekker ProudMama
+1
Tjee Donna wat een opmerking van die vriendin
Gast- Gast
Hoe moeilijk het ook is Don, Ik zou er toch iets gaan proberen om er wat van te zeggen.
Misschien als je hoort dat ze een opmerking maakt dat jij zegt ja het is wel genoeg geweest
Ik vind het echt heel erg vervelend voor je
Misschien als je hoort dat ze een opmerking maakt dat jij zegt ja het is wel genoeg geweest
Ik vind het echt heel erg vervelend voor je
Jordana- Ratel
Ja, ik heb haar van de week al aangesproken op haar gedrag tegenover haar vriend, die zeikt ze ook helemaal af en dat is gewoon slecht voor de sfeer. Maar ik heb dit part, wat betreft W. even achterwege gelaten. Ik heb haar al tig keer duidelijk proberen te maken dat ik niet kwaad op hem ben en dat ze niet zo hoeft te doen. Als ze weer eens zo`n opmerking heeft dan moet ik er inderdaad maar wat van zeggen. Dan hoort hij ook direct dat ik niet achter haar acties/opmerkingen sta.
Omdat ik haar dus al een hele preek gegeven heb, wil ik niet direct nog een preek erachteraan geven.. Dat gaat echt teveel voor haar worden..
Omdat ik haar dus al een hele preek gegeven heb, wil ik niet direct nog een preek erachteraan geven.. Dat gaat echt teveel voor haar worden..
Gast- Gast
Die opmerking van die vriendin is wel hard. Ik zou toch tegen haar zeggen dat het niet echt mee helpt in deze situatie..
Leuke schoenen hoor!
Edit: Ik lees net je laatste stukje. Waarom zeikt ze iedereen af dan? Ik snap wel dat het nu teveel is als je ook begint over haar gedrag tegen over W. maar heeft ze altijd zo gedaan? Of is het iets van de laatste tijd, want dan is er misschien wel meer aan de hand?
Leuke schoenen hoor!
Edit: Ik lees net je laatste stukje. Waarom zeikt ze iedereen af dan? Ik snap wel dat het nu teveel is als je ook begint over haar gedrag tegen over W. maar heeft ze altijd zo gedaan? Of is het iets van de laatste tijd, want dan is er misschien wel meer aan de hand?
Laatst aangepast door Brennuss op zo 1 mei 2011 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Waarom denk je dat het teveel gaat worden?
MMh ja dat afzeiken van de ene ken ik ook maar al te goed.
Maar ik vind jou echt een hele goede vriendin.
MMh ja dat afzeiken van de ene ken ik ook maar al te goed.
Maar ik vind jou echt een hele goede vriendin.
Jordana- Ratel
Brennuss schreef:Die opmerking van die vriendin is wel hard. Ik zou toch tegen haar zeggen dat het niet echt mee helpt in deze situatie..
Vind ik ook.
Gast- Gast
Nee dat verziekt de sfeer alleen maar lijkt me..
Ik zou haar toch gaan zeggen dat het zo niet hoeft..
Maar het blijft natuurlijk kl*te
Ik zou haar toch gaan zeggen dat het zo niet hoeft..
Maar het blijft natuurlijk kl*te
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: