Dagcafé
+19
Lejow
Sarah1985
Lavendel
Feline
Jeanette
VeryCherry
ekiaam87
Caroow
Suus
Moezie
Zwoesj
mzcharlotte
Elsje
Chocolate Cookie
Jordana
SleepingBeauty
klavertje
Sjaantje
girli
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik hoop het ook en ben er idd heel blij mee! De dokter keek wel verbaasd op toen hij hoorde wat de assistente gezegd had, hij vond dat ze me had moeten laten langskomen en me niet zo af had mogen schepen. Ze had sowieso niks nav dat telefoontje in m'n dossier gezet, terwijl een allergische reactie op medicatie toch niet geheel onbelangrijk is om te vermelden...
Gast- Gast
Ik ga jou zo even terug PM-en!Jordana schreef:Dat zou echt wel fijn voor je zijn Maple.
Gast- Gast
Maple schreef:Ik ga jou zo even terug PM-en!Jordana schreef:Dat zou echt wel fijn voor je zijn Maple.
Pm terug voor jou!!
En wat stom dat zij niets opgeschreven heeft. Dat is wel belangrijk zeg zoiets..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Wisten jullie dat ik donderdag jarig ben?
Nu wel, dus ik kan na het werk bij je binnen wippen voor een gebakje
Jordana- Ratel
Ik denk bij dit soort teksten altijd eerst dat het over mij gaat met PM hahahahahaha!Jordana schreef:Maple schreef:Ik ga jou zo even terug PM-en!Jordana schreef:Dat zou echt wel fijn voor je zijn Maple.
Pm terug voor jou!!
En wat stom dat zij niets opgeschreven heeft. Dat is wel belangrijk zeg zoiets..
Gast- Gast
Purple schreef:Aandacht nodig?Alex schreef:Wisten jullie dat ik donderdag jarig ben?
Nee, ik wilde eigenlijk iets negatiefs tikken, maar ik wilde het positief houden.
Gast- Gast
Wilde je eerst tikken: Jullie zijn zeker weer vergeten dat ik donderdag jarig bent?Alex schreef:Purple schreef:Aandacht nodig?Alex schreef:Wisten jullie dat ik donderdag jarig ben?
Nee, ik wilde eigenlijk iets negatiefs tikken, maar ik wilde het positief houden.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wilde je eerst tikken: Jullie zijn zeker weer vergeten dat ik donderdag jarig bent?Alex schreef:Purple schreef:Aandacht nodig?Alex schreef:Wisten jullie dat ik donderdag jarig ben?
Nee hoor PM het gaat niet over jou wij pm-en
Jordana- Ratel
Jordana schreef:Alex schreef:Wisten jullie dat ik donderdag jarig ben?
Nu wel, dus ik kan na het werk bij je binnen wippen voor een gebakje
Je bent welkom, hoor
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik denk bij dit soort teksten altijd eerst dat het over mij gaat met PM hahahahahaha!Jordana schreef:Maple schreef:Ik ga jou zo even terug PM-en!Jordana schreef:Dat zou echt wel fijn voor je zijn Maple.
Pm terug voor jou!!
Wij PM-en over jou
Gast- Gast
Ach, dan ben ik in elk geval de moeite waard om over te pratenMaple schreef:
Wij PM-en over jou
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ach, dan ben ik in elk geval de moeite waard om over te pratenMaple schreef:
Wij PM-en over jou
Dat ben je zeker!
Gast- Gast
Haha, positief of negatief?Alex schreef:ProudMama schreef:Ach, dan ben ik in elk geval de moeite waard om over te pratenMaple schreef:
Wij PM-en over jou
Dat ben je zeker!
Gast- Gast
Nou, ik doe wel negatief.
Ik ben nog steeds ongesteld, ben strontchagrijnig, kotsmisselijk en heb hoofdpijn als een specht.
Ik ben nog steeds ongesteld, ben strontchagrijnig, kotsmisselijk en heb hoofdpijn als een specht.
Gast- Gast
Nee hoor PM we pmen niet over jou
Lastig hoor Reva. Hoop dat het snel over is..
Lastig hoor Reva. Hoop dat het snel over is..
Jordana- Ratel
En dan ben ik nog dik, en voel dat met de dag erger worden omdat ik rust moet houden.Reva schreef:Nou, ik doe wel negatief.
Ik ben nog steeds ongesteld niet, ben strontchagrijnig wel, kotsmisselijk wel en heb hoofdpijn als een specht wel.
Ik win
Gast- Gast
ProudMama schreef:En dan ben ik nog dik, en voel dat met de dag erger worden omdat ik rust moet houden.Reva schreef:Nou, ik doe wel negatief.
Ik ben nog steeds ongesteld niet, ben strontchagrijnig wel, kotsmisselijk wel en heb hoofdpijn als een specht wel.
Ik win
Maar ik ben ook heel dik
Gast- Gast
Dik haar zeker?Reva schreef:ProudMama schreef:En dan ben ik nog dik, en voel dat met de dag erger worden omdat ik rust moet houden.Reva schreef:Nou, ik doe wel negatief.
Ik win
Maar ik ben ook heel dik
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: