Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

+27
Flippin' Bitch
girli
Prosecco
Chocolate Cookie
SuperGrover
ekiaam87
Joli86
Blond
Arwyn
Spring
Plien84
Mizz_S
Phileine
Jeanette
Fearie
Mida4you
Happydobby
maiadebij
Sofie
Dolphinne
duckie
PiP
PapillonRose
Liadan
Filoria
Mizzie
loesje
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Joli86 zo 1 mei 2011 - 3:14

Een boekje over seizoenen voor op de thematafel van t werk, voor 1 euro! smile
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 3:15

Ik was gestrikt door m'n moeder en heb geprobeerd 115 koffiemolens te verkopen. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  ekiaam87 zo 1 mei 2011 - 3:22

Ik heb gekocht:

* 2x indianentooi (juffenfeest, thema Indianen)
* 1x indianenpak (kind)
* Mini loco + boekje
* Spel Go Getter (kinderen)
* Spel Stap op
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  SuperGrover zo 1 mei 2011 - 5:13

Ik had bijna een waterpijp gekocht, voor maar 10 euro, maar ik bedacht me op tijd dat ik daar eigenlijk niet mee aan kan komen thuis :P
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Chocolate Cookie zo 1 mei 2011 - 5:25

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 2021_tafelhaard
Een tafelhaardje, precies deze voor 3,50 Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Prosecco zo 1 mei 2011 - 8:50

Ik heb een aantal super oude foto's gekocht om in een lijstje te doen
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast zo 1 mei 2011 - 8:54

Ik vind het wel jammer dat ik mezelf gisteren niet even de tijd heb gegund om rond te struinen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  girli zo 1 mei 2011 - 10:23

Ik heb een cd van Ilse DeLange gekocht voor 2 euro. Verder niets eigenlijk. Ik heb zelf al zoveel troep haha :P
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:06

Ik heb een truitje gekocht voor 3 euro, een armband voor 1 euro en een gratis armband:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 6:10

Wij hebben een tandem gekocht en een paar tafels voor 3 euro, voor in de vuurkorf..

Tsja.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Flippin' Bitch ma 2 mei 2011 - 8:44

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Article15653593

Ik heb deze gekregen. Inmiddels begin ik een ware verzameling van deze serie te krijgen.
- 4 beschuitbussen, die ik als voorraadbussen gebruik voor pasta, mie, beschuit en muesli.
- een koektrommel
- een ontbijtkoektrommel
- een keukenrolhouder
- dan heb ik nog zo'n spaarpot met vakjes kleding/gas-licht/brandstof/huishoud-art/verzekering/vakantie/diversen: die gebruik ik als oobellendoos.
- en tot slot nog zo'n groot poetsmiddelenblik. Daarin zit, heel toepasselijk, mijn make up.

Al googlend kwam ik dit tegen: hoe vet!

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Brabantia-broodtrommelkasten (maar dan wil ik wel mijn eigen M. ernaast hebben staan hoor Wink)
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  VeryCherry ma 2 mei 2011 - 8:46

Yup, auto's en boeken voor N. En ik heb een superübergeweldigfantastischmooi Maria-beeld gekregen, lekker net voor iemand anders het wilde kopen. En een heel mooi taartbord+gebaksschoteltjes Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Flippin' Bitch ma 2 mei 2011 - 8:49

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 AAAACzAiDx8AAAAAAGjgbw
Dit vind ik ook vet, trouwens. Had mijn oma vroeger in haar vakantiehuisje!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  PapillonRose ma 2 mei 2011 - 21:49

Flippin' Bitch schreef:hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 AAAACzAiDx8AAAAAAGjgbw
Dit vind ik ook vet, trouwens. Had mijn oma vroeger in haar vakantiehuisje!
Die heb ik ook gehad. Had 4 kop en schotels, 4 soepkommen en 2 schalen ervan.. Maar omdat mijn retorverzameling iets te groot werd heb ik dit verkocht. Soms nog best een klein beetje spijt van, want leuk is het wel.

Van de oranje brabantia serie heb ik ook wat dingetjes staan. Wel verschillende types, heb wat met die grote bloemen maar ook met de kleinere bloemetjes. Heb nu een broodtrommel, 2 fonduesetjes, 3 bewaarblikken, een grote pan en een ontbijtkoektrommel. Verder nog een hoop andere (vooral) oranje retrodingen zoals schaaltjes van emaille, een pannetje, een snacktoren, bussen voor koffie / thee, blikjes van o.a. Droste..

Zucht, mijn keuken is echt vol, anders zou ik best nog meer retrospul willen hebben om neer te zetten Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Niekske ma 2 mei 2011 - 21:57

Ik heb eindelijk mijn letterbak gevonden smile een vrouw had er enorm veel beeldjes in uitgestald die ze wilde verkopen en ik stond ernaar te kijken toen ze vroeg 'wat zoek je precies?'. Dus ik zei dat ik eigenlijk die letterbak wilde hebben. Dat mocht gelukkig smile verder nog rood-wit-blauw-oranje haarspeldjes en een zelfgebakken cakeje.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  TGR ma 2 mei 2011 - 22:11

Mizzie schreef:HET boek van dokter Spock: baby- en kinderverzorging & opvoeding

Wordt de theorie uit dat boek nog steeds toegepast, of vindt men het gewoon leuk om te lezen?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 23:49

Flippin' Bitch schreef:hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Article15653593

Wat is dit eigenlijk Flippin' Bitch? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  PapillonRose di 3 mei 2011 - 1:55

Razz_ schreef:
Flippin' Bitch schreef:hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Article15653593

Wat is dit eigenlijk Flippin' Bitch? Embarassed
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat een réchaud. Zo'n ding waar je pannen op warm kunt houden?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Flippin' Bitch di 3 mei 2011 - 7:47

PapillonRose schreef:
Razz_ schreef:
Flippin' Bitch schreef:hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Article15653593

Wat is dit eigenlijk Flippin' Bitch? Embarassed
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is dat een réchaud. Zo'n ding waar je pannen op warm kunt houden?

Ja inderdaad. Dit zet je op de eettafel, met waxinelichtjes onder het rooster. Als je er een pan of schaal op zet, blijft je eten warm. Je ziet het ook wel eens als je een rijsttafel besteld in een restaurant.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Flippin' Bitch di 3 mei 2011 - 7:50

PapillonRose schreef:
Flippin' Bitch schreef:hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 AAAACzAiDx8AAAAAAGjgbw
Dit vind ik ook vet, trouwens. Had mijn oma vroeger in haar vakantiehuisje!
Die heb ik ook gehad. Had 4 kop en schotels, 4 soepkommen en 2 schalen ervan.. Maar omdat mijn retorverzameling iets te groot werd heb ik dit verkocht. Soms nog best een klein beetje spijt van, want leuk is het wel.

Van de oranje brabantia serie heb ik ook wat dingetjes staan. Wel verschillende types, heb wat met die grote bloemen maar ook met de kleinere bloemetjes. Heb nu een broodtrommel, 2 fonduesetjes, 3 bewaarblikken, een grote pan en een ontbijtkoektrommel. Verder nog een hoop andere (vooral) oranje retrodingen zoals schaaltjes van emaille, een pannetje, een snacktoren, bussen voor koffie / thee, blikjes van o.a. Droste..

Zucht, mijn keuken is echt vol, anders zou ik best nog meer retrospul willen hebben om neer te zetten Very Happy

Tof zeg. Ik moet alleen oppassen dat ik mijn vader niet achteraan ga. Die spaart werkelijk alles wat oud is. En ja, ik woon nog niet samen hè. Vraag me af of mijn vriend dit later ook zo in het zicht wil hebben staan als we gaan samenwonen angel
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Angela_1986 di 3 mei 2011 - 10:07

Mizz_S schreef:
Biancy schreef:Daarom heet het ook een rommelmarkt;)
Voornamelijk troep waar mensen van af willen maar af en toe ook nog wat bruikbaars.

Heb zelf niets gekocht. Mijn vriend wel een aantal games en een paar bladen geloof ik.

Tsja dat weet ik wel, maar vaak kun je toch nog wel wat leuks vinden, ik vind oud glaswerk vaak leuk, bijvoorbeeld vaasjes of glazen weckpotten ofzo. Maar zoiets zag ik dit jaar gewoon niet, en als ik het zag was het echt ontiegelijk lelijk... Moet je gewoon een beetje geluk mee hebben...

Dan ben je niet bij mij geweest Wink
Ze hadden mij ook gestrikt om op de rommelmarkt te staan en wat heb ik me geirriteerd zeg, vooral aan die mensen die voor 'n dubbeltje op de eerste rij willen zitten... Een boek, in zéér goede staat, 1x gelezen, geen vouwtjes, vlekken, niets; 'n euro vonden ze nog te veel silent
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag? - Pagina 2 Empty Re: hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum