Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke reis wil je ooit nog eens maken?

+18
Happydobby
Coccinelle
Papillon
Mizz_S
Blond
Mermaid
Polly
TNMN
nina
Zora
Jente10
mzcharlotte
_Lacey_
TukTuk
Mida4you
Mari
Jeanette
Flippin' Bitch
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? - Pagina 3 Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  rapa nui do 5 mei 2011 - 9:10

Volgens mij kom je Saudi Arabia als toerist amper binnen en kun je er zelf niet echt rondreizen, in elk geval niet als vrouw. In Iran reis je wat gemakkelijker en is echt wel een aanrader. Ook als vrouw alleen kun je daar rondlopen/reizen. Als Saudi Arabie wat toegankelijker is zou ik er best naar toe willen. Net even gegoogled: zag net een rondreis van 15 dagen in november/december voor 5.995,00. Ik zal nog even sparen moeten.


Laatst aangepast door rapa nui op do 5 mei 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? - Pagina 3 Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  rapa nui do 5 mei 2011 - 9:15

En ik zou zelf nog wel een rondreis willen maken door Tadjikistan (heb er al wel naar gekeken maar kwam niet uit met mijn vakantieperiode dit jaar). Ik wil ook nog naar de Ukraine, Rusland, Japan, Argentinië, Oost-Turkije, Jemen en nog heel veel meer landen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? - Pagina 3 Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Polly do 5 mei 2011 - 9:27

Storm schreef:
Polly schreef:
Storm schreef:Mensen verklaren me vaak voor gek als ik dit zeg, maar ik wil graag nog eens naar Iran en/of Saudi-Arabië.

Iran snap ik wel. Saudi-Arabië daarentegen... Very Happy
Wat is er zo anders aan Saudi Arabie dan aan Iran?

Inderdaad wat Rapa Nui al zegt. Saudi-Arabië is één van de minst toegankelijke landen ter wereld.
Daarnaast spreekt de Iraanse cultuur me meer aan dan de Saudi-Arabische cultuur.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? - Pagina 3 Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 20:32

Volgens mij is Iran ook niet bepaald toegankelijk, maar idd wel meer toegankelijker dan Saudi Arabie, jullie hebben gelijk. Het zijn 2 landen die me heel erg intrigeren, ik weet niet zo goed waarom. Juist dat 'mysterieuze' denk ik.

Dat vrouwen daar onderdrukt worden laat ik maar even achterwege..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? - Pagina 3 Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum