Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke reis wil je ooit nog eens maken?

+18
Happydobby
Coccinelle
Papillon
Mizz_S
Blond
Mermaid
Polly
TNMN
nina
Zora
Jente10
mzcharlotte
_Lacey_
TukTuk
Mida4you
Mari
Jeanette
Flippin' Bitch
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Flippin' Bitch vr 29 apr 2011 - 7:37

Zie titel, ben benieuwd!
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Jeanette vr 29 apr 2011 - 11:09

Trekken door Australie, Nieuw Zeeland en Fiji. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Mari vr 29 apr 2011 - 11:19

Australië, en als het goed is gaan we in juni tickets boeken!!!

Ik wil ooit nog naar Nieuw Zeeland, Canada, nog een keer naar rome.

Eigenlijk wil ik heel de wereld nog rond
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 11:37

Niet echt een reis, maar ik zou graag in Canada nog eens de rest van m`n familie ontmoeten.. Sommige daarvan heb ik nog nooit gezien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Mida4you vr 29 apr 2011 - 18:15

Een Cruise over de Caribbean. Dat lijkt me helemaal geweldig!! Hier heb ik het al jaren en jaren over! Maar het is zo ongelooflijk duur..... Mag ik eerst wel jaren voor sparen.

Ik wil ook heel graag een keer naar Rome. Ook willen mijn man en ik heel graag het Noorderlicht zien!

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Cruise-caribbean
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  TukTuk vr 29 apr 2011 - 18:54

- Transmongolië express met aansluitende rondreis door China
- Rondreis door Azië van minimaal een jaar: Thailand, Cambodja, Vietnam, Nepal, India, China, Myanmar, en mijn droom is ook nog om naar Tibet te gaan, al is dat erg lastig.
- Roadtrip door Australie en Nieuw-Zeeland
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  TukTuk vr 29 apr 2011 - 18:55

Mirjam4you schreef:Een Cruise over de Caribbean. Dat lijkt me helemaal geweldig!! Hier heb ik het al jaren en jaren over! Maar het is zo ongelooflijk duur..... Mag ik eerst wel jaren voor sparen.

Ik wil ook heel graag een keer naar Rome. Ook willen mijn man en ik heel graag het Noorderlicht zien!

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Cruise-caribbean

Heel associaal, maar wat kost zo iets eigenlijk? Aan de ene kant lijkt het me enorm geweldig, maar dan moet je het ook écht goed doen en super de luxe, en volgens mij is dat helemaal nooit te betalen haha!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Mida4you vr 29 apr 2011 - 19:09

AngelNyn schreef:
Mirjam4you schreef:Een Cruise over de Caribbean. Dat lijkt me helemaal geweldig!! Hier heb ik het al jaren en jaren over! Maar het is zo ongelooflijk duur..... Mag ik eerst wel jaren voor sparen.

Ik wil ook heel graag een keer naar Rome. Ook willen mijn man en ik heel graag het Noorderlicht zien!

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Cruise-caribbean

Heel associaal, maar wat kost zo iets eigenlijk? Aan de ene kant lijkt het me enorm geweldig, maar dan moet je het ook écht goed doen en super de luxe, en volgens mij is dat helemaal nooit te betalen haha!

Als je het echt goed wil doen zit je rond de 1500 en 1800 euro! ( dan ligt er ook maar aan wat voor kamer je wilt op het schip, als je een suite neem zit je rond de 3550 euro!! zou ik sowieso nooit nemen, gewoon de simpelste kamer ) En dan moet je alles nog betalen aan boord. Drankjes etc. pfffff!!! Ik wil dan inderdaad ook super de luxe maar geen cruise met allemaal kak mensen, gewoon lekker feesten, zwemmen en alles Very Happy Ik weet bijna wel zeker dat dit niet haalbaar is voor ons, tenzij ik de loterij win lol!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  TukTuk vr 29 apr 2011 - 19:23

Mirjam4you schreef:
AngelNyn schreef:
Mirjam4you schreef:Een Cruise over de Caribbean. Dat lijkt me helemaal geweldig!! Hier heb ik het al jaren en jaren over! Maar het is zo ongelooflijk duur..... Mag ik eerst wel jaren voor sparen.

Ik wil ook heel graag een keer naar Rome. Ook willen mijn man en ik heel graag het Noorderlicht zien!

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Cruise-caribbean

Heel associaal, maar wat kost zo iets eigenlijk? Aan de ene kant lijkt het me enorm geweldig, maar dan moet je het ook écht goed doen en super de luxe, en volgens mij is dat helemaal nooit te betalen haha!

Als je het echt goed wil doen zit je rond de 1500 en 1800 euro! ( dan ligt er ook maar aan wat voor kamer je wilt op het schip, als je een suite neem zit je rond de 3550 euro!! zou ik sowieso nooit nemen, gewoon de simpelste kamer ) En dan moet je alles nog betalen aan boord. Drankjes etc. pfffff!!! Ik wil dan inderdaad ook super de luxe maar geen cruise met allemaal kak mensen, gewoon lekker feesten, zwemmen en alles Very Happy Ik weet bijna wel zeker dat dit niet haalbaar is voor ons, tenzij ik de loterij win lol!

Ja dat is een hoop geld idd! Maar hey, een mens moet dromen hebben! Very Happy Wie weet komt het er toch ooit eens van Wink
Ik weet niet of ik zoveel geld in een cruise van 2 of 3 weken zou kunnen steken, wetende dat ik daarmee bijna 3 maanden door Thailand kan trekken (A)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Mida4you vr 29 apr 2011 - 19:24

AngelNyn schreef:
Mirjam4you schreef:
AngelNyn schreef:
Mirjam4you schreef:Een Cruise over de Caribbean. Dat lijkt me helemaal geweldig!! Hier heb ik het al jaren en jaren over! Maar het is zo ongelooflijk duur..... Mag ik eerst wel jaren voor sparen.

Ik wil ook heel graag een keer naar Rome. Ook willen mijn man en ik heel graag het Noorderlicht zien!

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Cruise-caribbean

Heel associaal, maar wat kost zo iets eigenlijk? Aan de ene kant lijkt het me enorm geweldig, maar dan moet je het ook écht goed doen en super de luxe, en volgens mij is dat helemaal nooit te betalen haha!

Als je het echt goed wil doen zit je rond de 1500 en 1800 euro! ( dan ligt er ook maar aan wat voor kamer je wilt op het schip, als je een suite neem zit je rond de 3550 euro!! zou ik sowieso nooit nemen, gewoon de simpelste kamer ) En dan moet je alles nog betalen aan boord. Drankjes etc. pfffff!!! Ik wil dan inderdaad ook super de luxe maar geen cruise met allemaal kak mensen, gewoon lekker feesten, zwemmen en alles Very Happy Ik weet bijna wel zeker dat dit niet haalbaar is voor ons, tenzij ik de loterij win lol!

Ja dat is een hoop geld idd! Maar hey, een mens moet dromen hebben! Very Happy Wie weet komt het er toch ooit eens van Wink
Ik weet niet of ik zoveel geld in een cruise van 2 of 3 weken zou kunnen steken, wetende dat ik daarmee bijna 3 maanden door Thailand kan trekken (A)

Jaa, daar zit wel weer wat in. Ach daarom, iedereen heeft een droom. Er zijn zoveel reizen die ik nog wel waar wil maken maarja. We zien wel wat er allemaal van komt in het leven Wink
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  _Lacey_ vr 29 apr 2011 - 20:27

Welke reis wil ik niet maken kun je mij beter vragen, haha.

Zo wil ik heel graag naar Indonesië (mijn vader komt daar vandaan)
Verder onder andere:
- Australië
- Nieuw Zeeland
- Thailand (misschien zit dat er dit jaar in)
- Vietnam (misschien zit dat er dit jaar in)
- Laos (misschien zit dat er dit jaar in)
- Cambodja (misschien zit dat er dit jaar in)
- De andere 43 staten van de VS waar ik nog niet geweest ben
- IJsland
- Canada

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 20:53

Ik kopieer en verander Lacey's lijstje gewoon een beetje Wink

- De andere 41 staten van de VS waar ik nog niet geweest ben
- Australië
- Nieuw Zeeland
- IJsland
- Canada
- Jordanie
- Syrie
- Georgie
- Hong Kong
- Japan
- Rondreis door Oost Europa, met name Oekraine, Roemenie en meer van Bulgarije, Belgrado en Kroatie (Plitvice)
- Baltische Staten
- Meer van Scandinavie


Laatst aangepast door Marin op vr 29 apr 2011 - 21:26; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  mzcharlotte vr 29 apr 2011 - 21:15

AngelNyn schreef:- Transmongolië express met aansluitende rondreis door China
- Rondreis door Azië van minimaal een jaar: Cambodja, Vietnam, Nepal, India, China, Myanmar, en mijn droom is ook nog om naar Tibet te gaan, al is dat erg lastig.
- Roadtrip door Australie en Nieuw-Zeeland

Heb je even? Al is het lijst je van AN een goed begin. Verder wil ik ook graag dit jaar nog naar Sudan om een vriend te bezoeken en ben ik erg benieuwd naar Kenya, Tanzania en Madagascar. Op het andere continent, wil ik erg graag nog naar New York, Florida, Peru en Brazilie.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Jente10 vr 29 apr 2011 - 21:23

* de Noordkaap
* kano trektocht door Zweden
* Hurtigruten (een soort van Cruise langs kust van Noorwegen, helemaal tot bijna Rusland)
* roadtrip door Canada/VS
* Finland
* Transsiberie of Transmongolië express lijkt mij ook heel bijzonder
* Bolivia
* Nieuw Zeeland
* China
* Japan

En wil eigenlijk nog veel meer van de wereld zien maar dit zijn wel de reizen die ik het liefst wil maken denk ik.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Zora vr 29 apr 2011 - 21:48

- Het Noorderlicht zien
- Roadtrip door Amerika (west naar oost)
- Wandelen in Schotland
- Cornwall
- Zoutvlaktes Bolivia/Peru
- Bergen, Noorwegen
- Nieuw-Zeeland
- Malediven
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 21:58

Als ik onbeperkt geld kon besteden dan staan deze vier dingen sowieso op mijn wenslijstje:
* Een cruise door het Caraïbisch gebied
* Een cruise langs de VS, Canada en Alaska (of desnoods alleen Canada en Alaska)
* Een uitgebreide roadtrip door Canada, van oost naar west, door alle provincieën
* Een reis naar Florida.

Edit: Oh, en Hollywood zou ik ook wel een keertje willen zien :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  nina vr 29 apr 2011 - 22:33

Ik ben geboren in Australië en wil er heel graag met mijn vriend heen. Om hem te laten zien waar ik de eerste acht jaar van mijn leven gewoond heb.

(waarschijnlijk juli 2012 Very Happy)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 22:56

Hebben jullie even Wink
* een zomer lang al kamperend door Europa zwerven
* een rondreis door Zuid Oost Azië maken
* rondreizen in Spanje
* De Transmongolië express, en aansluitend door Mongolië reizen, lijkt me een waanzinnig land
* Rondreizen door Zuid Amerika en zo mogelijk met een expeditie mee naar Antarctica
* Nog een keer naar Tibet en Nepal, 1e keer heeft een enorme indruk achtergelaten
* Eilandhoppen op La Réunion, de Seychellen en de Malediven
* Qua citytrips zou ik nog graag naar de volgende steden willen:
- Granada
- Firenze
- Thessaloniki
- Madrid
- London
- Stockholm
- Wenen
En wat verder weg: Hong Kong, Shanghai

En dan ben ik nog lang niet uit gedroomd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 23:08

+ Thailand/Cambodja/Laos/Vietnam (ga ik volgend jaar heen, januari/ februari met mijn liefste vriendinnetje)
+ L.A. (met mijn vriend, verwacht wel dat we volgend jaar gaan, hij komt er regelmatig en ik mag een keer mee Very Happy )
+ Japan (ook met mijn vriend, we zijn aan het sparen, want het is wel duur!)

- Israël, lijkt me een magisch en interessant land.
- New York (weet nog niet wanneer... maar ik wil daar gewoon nog een keer heen!! )
En wat dichterbij: De volgende steden die ik aan wil doen zijn Rome en Parijs, omdat ik daar nog nooit echt goed heb rondgekeken. (wel geweest, maar toen was ik te jong)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  TNMN za 30 apr 2011 - 0:54

- New York
- Nog eens een roadtrip in USA
- Australie, waarschijnlijk volgend jaar
- Canada
- Zuid-Afrika
- China
- Peru
- Israel
- Nepal
- Tibet
- Cuba
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Polly za 30 apr 2011 - 1:05

Er komt genoeg inspiratie voorbij in dit topic... sunny

Ik vind cruisen ook erg leuk, maar als je de volle prijs moet betalen... Poeh, dan denk ik niet dat ik het ervoor over zou hebben, tenzij ik rijk zou zijn. Het is soms toch een beetje hutjemutje bij het zwembad bijvoorbeeld, drankjes zonder korting zijn erg duur... Oh, en als ik zou betalen voor een cruise, dan zou ik bij een andere cruisemaatschappij boeken dan waar ik nu altijd mee vaar, daar zitten te veel oude mensen haha.

Maar goed, even denken waar ik graag nog heen wil. Ik zou alles wel willen zien, maar bijvoorbeeld China of Moskou trekt me niet zoveel als andere dingen.

* Brazilië en Argentinië, dat gaat dit jaar nog gebeuren
* Rondreis Zuid-Amerika; Brazilië, Argentinië inclusief Patagonië, Chili inclusief Paaseiland, Bolivia, Peru, Ecuador, Colombia
* Rondreis Midden-Amerika; Panama, Costa Rica, Honduras, Nicaragua, El Salvador, Belize, Guatemala, Mexico
* Cuba
* Jamaica
* Puerto Rico
* New York
* Antarctica
* Rondreis West USA
* Rondreis West Canada
* Rondreis Oost Canada
* Rondreis Noord-Namibië, Botswana, Zambia, Zimbabwe, Noord-Mozambique
* Kenia & Tanzania inclusief Zanzibar
* Seychellen
* Madagascar
* Jordanië
* India, Nepal, Tibet, Bhutan
* Mongolië, toch maar op de trein in Moskou naar Beijing dan?
* Malediven
* Japan
* Australië, Nieuw-Zeeland, Fiji en zoveel mogelijk eilandengroepen in de Pacifische oceaan

Het is een lange lijst, maar zonder dromen kom je nergens...

Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 1:23

Ik zou graag eens naar Rome willen, ik denk dat dat over 2 jaartjes wel gaat gebeuren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Mermaid za 30 apr 2011 - 1:36

Het hoogst op m'n lijstje staat Zuid afrika, als het even kan inclusief vrijwilligerswerk in een wildlife park.

Polly jij werkt op een schip? Bij welke maatschappij als ik vragen mag? (heb onlangs bij een cruise maatschappij gesolliciteerd vandaar)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Polly za 30 apr 2011 - 2:23

Lizardje schreef:Het hoogst op m'n lijstje staat Zuid afrika, als het even kan inclusief vrijwilligerswerk in een wildlife park.

Polly jij werkt op een schip? Bij welke maatschappij als ik vragen mag? (heb onlangs bij een cruise maatschappij gesolliciteerd vandaar)

Je hebt PM!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Blond za 30 apr 2011 - 5:44

- Roadtrip door Amerika (vooral de westkust lijkt me prachtig)
- Het Noorderlicht zien
- Suriname
- Argentinië
- Nieuw-Zeeland en Australië
- Zuid-Afrika
- Bonaire & Aruba
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke reis wil je ooit nog eens maken? Empty Re: Welke reis wil je ooit nog eens maken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum