Zwanger en op reis?
+3
Tania
Happydobby
Live Laugh Love
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwanger en op reis?
Zijn er meiden die op reis zijn gegaan en zwanger waren?
Waarom zou je dat wel of niet aanrader en hoeveel weken was je zwanger?
Ik weet dat het voor iedereen anders is, maar toch ben ik benieuwd!
Waarom zou je dat wel of niet aanrader en hoeveel weken was je zwanger?
Ik weet dat het voor iedereen anders is, maar toch ben ik benieuwd!
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Zwanger en op reis?
Ik kwam erachter dat ik zwanger was toen ik in de USA was. Ging voor 4 weken. Na 1 week kwam ik erachter, na nog een week ben ik ontzettend aan het spugen gegaan en dat is de laatste 2 weken doorgegaan. Ik zou het je echt niet aanraden, ik was zó ontzettend misselijk en ik wist ook niet goed wat ik nou moest eten daar, het eten is zo anders, hier zou ik een beschuitje nemen maar het lijkt daar allemaal vetter en zouter. Ik heb de laatste 2 weken vooral in bed doorgebracht en als we dan iets gingen doen, moesten we een paar keer stoppen met de auto zodat ik aan de rand van de weg kon staan overgeven.
Gast- Gast
Ik vind het wel een aanrader, maar ik ben dan ook meerdere keren op vakantie geweest tussen de derde en zevende maand. Ik denk inderdaad wat Arden zegt dat de eerste drie maand wel een dramaatje zouden kunnen worden als je misselijk / moe bent. De laatste maanden is ook niet aan te raden, de meeste mensen raken dan slechter ter been / hebben minder energie. Maar in die maanden dat ik geweest ben, ging het prima. Gewoon gevlogen en zelfs op wandelvakantie geweest.
Gast- Gast
Ik ben met 22 weken naar amerika geweest en dit was ook precies het goede moment, ik voelde me goed, had alleen wat last van mijn rug met vliegen en met lange autoritten. Een week na terugkomst kreeg ik bekkenklachten, last van maagzuur en nog meer last van mijn rug.
Dus ik was precies op het goede moment weg maar dit zal wel per persoon verschillen.
Dus ik was precies op het goede moment weg maar dit zal wel per persoon verschillen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou geen reis plannen voordat ik zwanger was als ik zwanger zou willen worden. Ik kon/mocht op een gegeven moment nog maar weinig en ik had dan echt niet op vakantie gekund. Maar als je je goed voelt is het natuurlijk wel te doen. Dus ik zou op het moment zelf kijken of je nog op vakantie wil en niet lang van tevoren een reis plannen.
Wij willen (hopelijk) volgend jaar weer voor een kindje gaan. We plannen dan ook geen zomervakantie zodat als ik zwanger ben we dan op dat moment kunnen kijken of we nog weg gaan of dat ik liever thuis blijf.
Wij willen (hopelijk) volgend jaar weer voor een kindje gaan. We plannen dan ook geen zomervakantie zodat als ik zwanger ben we dan op dat moment kunnen kijken of we nog weg gaan of dat ik liever thuis blijf.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij vertrekken 11 mei en dan ben ik 10 weken zwanger.
Ik kan je dus nog geen ervaringen vertellen haha.
Maar tot nu toe heb ik vrij weinig last van misselijkheid.
Wel erg moe maar in de vakantie kan ik wel lekker bijtanken.
Ik kan je dus nog geen ervaringen vertellen haha.
Maar tot nu toe heb ik vrij weinig last van misselijkheid.
Wel erg moe maar in de vakantie kan ik wel lekker bijtanken.
Gast- Gast
Ik ben toen ik 28 weken was nog voor een week naar Parijs geweest voor een vrij actieve stedentrip. Was al geboekt voordat ik wist dat ik zwanger was en ik wilde het gewoon proberen. Gelukkig voelde ik me toen best goed, al was het wel zwaar. Na het tripje heb ik zowat een week alleen maar geslapen Maar wat wil je ook als je bedenkt dat we in een appartement zaten op 6 hoog, zonder lift
In het begin van de zwangerschap had ik het niet gedaan / gekund, toen was ik echt te ziek. Ook tegen het einde zou ik persoonlijk niet aanraden, dan wordt het lichamelijk ook best zwaar qua bewegen. Maar nu vond ik het best te doen, nam wel genoeg rust als het even kon en de week daarna dus wel bijna plat gelegen om bij te komen..
In het begin van de zwangerschap had ik het niet gedaan / gekund, toen was ik echt te ziek. Ook tegen het einde zou ik persoonlijk niet aanraden, dan wordt het lichamelijk ook best zwaar qua bewegen. Maar nu vond ik het best te doen, nam wel genoeg rust als het even kon en de week daarna dus wel bijna plat gelegen om bij te komen..
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat wel heel lekker is, is op het einde een weekend/midweek of weekje naar een vakantiepark te gaan (en dat gewoon last minute boeken), nog even met zijn 2-tjes ontspannen, relaxen en genieten voordat de kleine er is!
Dat hebben wij toen gedaan voor de geboorte van A.nouk en dat is ons prima bevallen!
Dat hebben wij toen gedaan voor de geboorte van A.nouk en dat is ons prima bevallen!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben toen ik 27 weken zwanger was op autovakantie naar de Rockies geweest. Dat is vanaf hier ongeveer 1000km. We hebben dit in twee stukken gedaan zodat we niet te lang achter elkaar in de auto hoefde. Ik vond het goed te doen. Het enige nadeel was dat ik geen uren meer kon wandelen en dus we dus veel met de auto hebben gedaan. We reden dan naar een mooi meer oid liepen daar een stukje, uitrusten op een bankje en weer verder
Het zal idd voor iedereen anders zijn. Lastig om dat nu al te bepalen, zeker omdat je nog niet zwanger bent. Ik zou misschien niet iets ver vooruit boeken, maar aan de andere kant weet je niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent en hoe je je dan voelt.
edit: Toen ik 7 weken zwanger was zijn we naar Las Vegas gevlogen voor een lang weekend. Ook dit ging opzich prima, ik was wel af en toe wat misselijk en erg moe. Vooral toen we met een klein vliegtuigje over de Grand Canyon vlogen was dat erg vervelend, pff ik was echt heel blij dat we gingen landen ondanks het prachtige uitzicht. Toch heb ik genoten van die vakantie en zou ik het zo weer doen. Gewoon wat rustiger aan doen, vaak ergens zitten om wat te drinken enz.
Het zal idd voor iedereen anders zijn. Lastig om dat nu al te bepalen, zeker omdat je nog niet zwanger bent. Ik zou misschien niet iets ver vooruit boeken, maar aan de andere kant weet je niet hoe lang het duurt voor je zwanger bent en hoe je je dan voelt.
edit: Toen ik 7 weken zwanger was zijn we naar Las Vegas gevlogen voor een lang weekend. Ook dit ging opzich prima, ik was wel af en toe wat misselijk en erg moe. Vooral toen we met een klein vliegtuigje over de Grand Canyon vlogen was dat erg vervelend, pff ik was echt heel blij dat we gingen landen ondanks het prachtige uitzicht. Toch heb ik genoten van die vakantie en zou ik het zo weer doen. Gewoon wat rustiger aan doen, vaak ergens zitten om wat te drinken enz.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Met 27 weken ben ik nog 10 dgn op vakantie geweest naar Kos het was heerlijk en ik zou het zo weer doen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gaan als ik nu 27 weken ben ook nog een weekje weg. +-9 uurtjes in de auto zitten (900 km). Heb nu al veel last van mijn stuitje dus ik hoop dat ik dat volhoud. De auto zit wel lekkerder en beter als de bank, en mocht ik het niet redden kunnen we altijd nog stoppen tussendoor... Ervaring heb ik dan ook pas als we terug zijn
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Hoe ga jij op reis?
» Reis voorbereiden
» ouders mee op reis..
» Ik ga op reis en ik neem mee...
» Hoe ga jij op reis?
» Reis voorbereiden
» ouders mee op reis..
» Ik ga op reis en ik neem mee...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: