Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ga jij op reis?

+4
Effie_O
Blond
M_as
mzcharlotte
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe ga jij op reis? Empty Hoe ga jij op reis?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 9:07

Zit jij in een vijf-sterren-hotel wanneer je op vakantie gaat of is een tentje of een hostel ook prima?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ga jij op reis? Empty Re: Hoe ga jij op reis?

Bericht  mzcharlotte wo 29 dec 2010 - 9:09

Mijn vriend en ik passen ons prima aan de situatie aan. De enige 'voorwaarde' die we hebben, is dat de faciliteiten (douche, wc, eventueel bed) schoon zijn. Verder zijn we te veel onderweg om echt kieskeurig te zijn over een slaapplek.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:11

Beide gedaan, vijf sterren hotels, en kamperen. Ik vind beide leuk. En alles wat er tussen in zit, van appartementjes tot crappy hotels tot blokhutten tot canvas tenten tot wat luxere hotels. Ik vind het allemaal prima en leuk en elk heeft z'n eigen bijzondere ervaring. En het hangt er natuurlijk vanaf waar je heen gaat wat je doet. In de natuur vind ik 't leuk om te kamperen, maar dan wel echt in de natuur en niet op een camping. Meest bijzondere ervaring was in Amerika op het strand gekampeerd. Maar een mooi hotel is ook heerlijk. Ook heel bijzonder was in een canvas tent/huisje slapen in Yosemite, tussen de beren! Daar kan toch echt geen 5 sterren hotel tegenop hoor. Het Hilton was leuk, maar zo onpersoonlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 20:43

Ik sluit me aan bij de vorige reactie. Ik vind ook alles leuk en het hangt inderdaad van de situatie af. Ik hou niet van heel erg basic. Ik vind het wel leuk om in een klein trekkerstentje te slapen, maar graag wel op een camping waar minimaal sanitair aanwezig is. Ook vind ik hostels nou niet echt je van het, ik hou er niet zo van om in één ruimte met vreemden te slapen. Eigen sanitair vind ik niet zo belangrijk. Mijn vriend en ik overnachten als het zo uitkomt regelmatig in een Formule 1 hotel, met douche en toilet op de gang.

Gast
Gast

Bericht  M_as wo 29 dec 2010 - 23:18

Ligt er aan wat voor vakantie het is.
Op rondreis vind ik alles leuk! Hotels, pensions, lodges, tenten.
Maar op een echte relax-strandvakantie vind ik een 5 sterren hotel wel fijn. Op de Dominicaanse Republiek bijv.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Blond do 30 dec 2010 - 2:12

Ik ben een luxeprinsesje. Ik wil in een hotel of appartement zitten met een zwembad.
Campings vind ik vreselijk en daar zul je me voorlopig ook niet tegenkomen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Effie_O do 30 dec 2010 - 7:55

Ik vind hotels juist vreselijk. Geef mij ons tentje maar Wink
Op campings, ergens in de natuur, op een kluitje op een festival, maakt me allemaal niks uit. Ik wil overal wel kamperen, zo heerlijk vind ik het. Geen hotels waar je op tijd moet zijn voor het ontbijt, met een groep gasten in een grote (of minder grote) eetzaal zit, het gevoel opgesloten te zitten in een kamer...als ik al in een hotel zit (waar je soms niet onderuit kunt, een weekend Barcelona doe je niet zo snel met een tent in je auto of zelfs een tent in het vliegtuig) wil ik er het liefst zo veel mogelijk uit. Ook wel nuttig natuurlijk, maar ik vind het ook wel prettig te verblijven ergens waar ik me goed voel en waar ik niet weg wil vluchten.
Als ik dan in een hotel verblijf zoek ik het liefst iets niet zo luxe op, een 5 sterren hotel zal ik nooit gaan boeken. Een hostel vind ik dan prettiger, maar wel met een eigen kamer. Laatste keer zat ik dan ook in een soort hostel met aparte kamers, maar gedeelde douche en toilet, waar niks te eten of te drinken te halen was.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roxi3 do 30 dec 2010 - 8:47

Het ligt er een beetje aan met wie maar opzich kan ik me zowel op een camping als in een hotel gelukkig voelen. Het enige wat ik echt nooit meer wil is in een hostel slapen omdat ik daar een aantal slechte ervaringen mee heb gehad (ontzettende vieze kamers en sanitair).

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:30

Ik ga het liefst naar een onbekend land met onbekende cultuur. Ik plan niks, ga er gewoon heen met een reisboekje en een niet te zware tas en zie t dan wel. Soms slaap je dan in een super de luxe hotel en soms slaap je met 10 anderen op een slaapzaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:35

Ik kies altijd voor een hotel. Ik heb geen fijn gevoel bij campings/kamperen etc. Nog nooit gedaan trouwens, maar ik heb er ook geen behoefte aan om het uit te proberen.
Geef mij maar lekker een comfortabel bed :-)

Ik kijk wel naar het aantal sterren, minder dan 3 doe ik niet.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco do 30 dec 2010 - 19:10

Ik ga zelf altijd in een hotel, met eigen slaapkamer en badkamer maar verder maakt het me niet zo veel uit. Ik kijk altijd naar de locatie (hoe ver van het centrum/strand) en de prijs (zo goedkoop mogelijk).
Als ik op vakantie ben, kom ik haast niet in mijn hotelkamer dus ik heb ook niks aan luxe. Als het maar schoon is.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 21:53

Een tent liever niet. Een hostel of hotel vind ik beter Very Happy. Meestal verblijf ik bij familie of vrienden.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ do 30 dec 2010 - 23:36

Het liefst een hotel (met eigen sanitair) of appartement.
5 sterren hoeft voor mij niet, als het er maar gewoon schoon en netjes is. Als ik op vakantie ben blijf ik toch niet de hele dag in/bij mijn accommodatie hangen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Zonnetje vr 31 dec 2010 - 0:37

Het liefst een huisje/appartement/hotel. Ik hou minder van een tent, dat vind ik toch wat behelpen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: