asdf
+22
JD
Julia
Arwyn
Zora
smooch
Susan
Pannetoet
PrimaBella
Blond
Roxi3
Minx
Mari
Guus
lente
Caro
TNMN
Fearie
Pussycat
Spring
Vlinderrr
Flinder
Caramba
26 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: asdf
\Jen_ schreef:Julia schreef:Hmm ja, ik heb ook ooit eens gevraagd wie hij het knapste vindt van mijn vriendinnen...niet handig. Nu onthoud ik dat ook en soms als ze er is dan denk ik hmmm. Ik heb echt afgeleerd om dat soort dingen te vragen. Je moet nou eenmaal niet altijd alles willen weten
Maar wat is daar erg aan dan? Ik snap het niet. Stel je hebt allemaal lelijke vriendinnen (even zo kort door de bocht) dan is er toch altijd nog 1 de knapste? Ik weet dat mijn vriend een paar vriendinnen van mij mooie vrouwen vindt. Maar ik vind dat niet erg hoor.
Ik vind het ook niet érg. Ik kan het niet echt uitleggen geloof ik.
Gast- Gast
Gloria schreef:Wat praat jij hier, euhm... 'waardig' over.*Marietje* schreef:ik niet zo seer over haar, ik wist al dat ze lelijk was en qua vormen net tante sidonia was...| Ik heb juist gevraagd welke standjes, of ook orale seks hebben gehad, waar ie zn kwakkie gelaten heeft, waar ze het gedaan hebben....etc....
Haha wauw, nou zeg. Toen mijn ex vreemd was gegaan wilde ik ook wel weten wat ze precies gedaan hadden, maar hoefte bovenstaand echt niet te weten en ook niet de kleur van haar schaamhaar
Gast- Gast
nee zo ver ging ik ook niet! wilde ook wel weten hoe en wat maar zulke details heb ik vene niet aan gedacht om te vragen
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Sja ik kan over zoiets onwaardigs ook niet waardig praten....Jen_ schreef:Gloria schreef:Wat praat jij hier, euhm... 'waardig' over.*Marietje* schreef:ik niet zo seer over haar, ik wist al dat ze lelijk was en qua vormen net tante sidonia was...| Ik heb juist gevraagd welke standjes, of ook orale seks hebben gehad, waar ie zn kwakkie gelaten heeft, waar ze het gedaan hebben....etc....
Haha wauw, nou zeg. Toen mijn ex vreemd was gegaan wilde ik ook wel weten wat ze precies gedaan hadden, maar hoefte bovenstaand echt niet te weten en ook niet de kleur van haar schaamhaar
en ja, ik weet iet waarom, maar dit wilde ik toen gewoon allemaal weten, en natuurlijk had ik daar achteraf al snel spijt van
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik wilde ook veel weten van mijn ex. Ik wilde weten hoeveel 'bedenktijd' hij had, hoe vaak hij had kunnen besluiten te stoppen, of hij het veilig had gedaan, enzovoorts. Valt overigens qua pijnlijkheid in het niet bij al de keren dat hij het mij gewoon eerlijk had kunnen vertellen.
Ik heb mijn vriend niet gevraagd met hoeveel vrouwen hij naar bed geweest is. Vind ik niet zo interessant. Het maakt mij niet uit hoeveel er mij voorgingen, zolang ik maar wél de laatste ben mijn vriend heeft het ook nooit aan mij gevraagd, trouwens. En of ik de mooiste of de beste ben enzo, daar vraag ik niet naar dat vertelt hij me regelmatig helemaal vanzelf
Verder de standaard vrouwendingen á la 'heb ik een dikke kont in deze broek' denk ik, maar dat soort dingen vraag ik liever aan vriendinnen
Oh, wat je mijn vriend niet moet vragen is iets als 'schat, zullen we bridget jones/love actually/pretty woman/grease/dirty dancing kijken vanavond?'
Ik heb mijn vriend niet gevraagd met hoeveel vrouwen hij naar bed geweest is. Vind ik niet zo interessant. Het maakt mij niet uit hoeveel er mij voorgingen, zolang ik maar wél de laatste ben mijn vriend heeft het ook nooit aan mij gevraagd, trouwens. En of ik de mooiste of de beste ben enzo, daar vraag ik niet naar dat vertelt hij me regelmatig helemaal vanzelf
Verder de standaard vrouwendingen á la 'heb ik een dikke kont in deze broek' denk ik, maar dat soort dingen vraag ik liever aan vriendinnen
Oh, wat je mijn vriend niet moet vragen is iets als 'schat, zullen we bridget jones/love actually/pretty woman/grease/dirty dancing kijken vanavond?'
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: