Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

asdf

+22
JD
Julia
Arwyn
Zora
smooch
Susan
Pannetoet
PrimaBella
Blond
Roxi3
Minx
Mari
Guus
lente
Caro
TNMN
Fearie
Pussycat
Spring
Vlinderrr
Flinder
Caramba
26 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

asdf - Pagina 3 Empty Re: asdf

Bericht  Caro do 28 apr 2011 - 6:46

Naaah dat zijn geen grapjes meer hoor. Je kan ook tever gaan...

En als jij nu eens zegt dat je zijn beste vriend echt geweldig aantrekkelijk vindt en je urenlang, nachtenlang achter elkaar wilde sex ermee wil hebben? Is het dan nog zo grappig?

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caro do 28 apr 2011 - 6:49

Nog een:

Wie denk je dat slimmer is, jij of ik?

Krijg je geheid een gesprek over wie waar beter in is, dat je toch wel gelijk bent, blablabla. Maar niemand die durft te zeggen: ik ben écht wel slimmer!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  PrimaBella do 28 apr 2011 - 6:53

Caro schreef:Naaah dat zijn geen grapjes meer hoor. Je kan ook tever gaan...

En als jij nu eens zegt dat je zijn beste vriend echt geweldig aantrekkelijk vindt en je urenlang, nachtenlang achter elkaar wilde sex ermee wil hebben? Is het dan nog zo grappig?

Ik moet je er gelijk in geven dat er grenzen zijn! Maar ik denk dat het écht van het moment af hangt waarop zo iets ter sprake komt en op welke manier. Mijn vriend weet ook dat ik een vriend van zijn voetballen aantrekkelijk vind. Daar hoef ik toch verder dan niets mee te doen?
Dat over mijn vriendinnen is nu trouwens misschien 1 of 2 keer ter sprake gekomen wat dan ook kwam na een opmerking van mij ofzo. Dus het is ook niet dat hij dagelijks/wekelijks aan mijn vriendinnen denkt.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Guus do 28 apr 2011 - 7:11

Caro schreef:Nog een:

Krijg je geheid een gesprek over wie waar beter in is, dat je toch wel gelijk bent, blablabla. Maar niemand die durft te zeggen: ik ben écht wel slimmer!

Ik ben slimmer dan mijn vriend, en dat zal hij ook gelijk zeggen als je hem dat vraagt. Beide totaal geen problemen mee, al is hij soms wat jaloersig op mijn geheugen Wink

Hij is veel socialer, niet dat ik een muisje ben, maar hij kan altijd met iedereen gelijk opschieten... Iedereen vind hem aardig! Erg makkelijk in de omgang en ik ben wat langzamer daarin. Ben ik dan weer jaloers op smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 7:18

Jen_ schreef:
Fauve schreef:
Roxi3 schreef:Vind jij mijn beste vriendin knap?

In dezelfde categorie: wie van mijn vriendinnen vind je het mooist?

Ja maar dat is niet erg, het antwoord vind ik? Ik heb best knappe vriendinnen, dat zie ik zelf ook smile

Edit: die van Donnaa is veel erger. Iets met 'als je moest kiezen met wie van mijn vriendinnen zou je dan seks willen hebben?' Ofzo.

Ik vind het ook niet erg, maar nu ik het weet denk ik bij haar steeds: oh mijn vriend vindt haar het mooist :P Beetje jaloezie hahaha :P

Gast
Gast

Bericht  Arwyn do 28 apr 2011 - 8:08

Goochempie schreef:

Ik ben slimmer dan mijn vriend, en dat zal hij ook gelijk zeggen als je hem dat vraagt. Beide totaal geen problemen mee, al is hij soms wat jaloersig op mijn geheugen Wink

Hij is veel socialer, niet dat ik een muisje ben, maar hij kan altijd met iedereen gelijk opschieten... Iedereen vind hem aardig! Erg makkelijk in de omgang en ik ben wat langzamer daarin. Ben ik dan weer jaloers op smile

Dat had ik zo kunnen zeggen! Of nou ja, dat ik slimmer ben.. Ik kan in ieder geval beter leren en ben op die manier 'slimmer'.
Mijn vriend is wel veel socialer. Ik kan het ook wel, maar hij lult echt zo met iedereen een eind weg, wat ik dan weer niet zo snel doe.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 8:16

[quote="Arwyn"]
Goochempie schreef:
Caro schreef:/

Dat had ik zo kunnen zeggen! Of nou ja, dat ik slimmer ben.. Ik kan in ieder geval beter leren en ben op die manier 'slimmer'.
Mijn vriend is wel veel socialer. Ik kan het ook wel, maar hij lult echt zo met iedereen een eind weg, wat ik dan weer niet zo snel doe.
Haha, hier hetzelfde. Qua het slimme dan, sociaal is ook meer mijn ding. Hij is wel handiger en heeft meer discipine, met zo ongeveer alles.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 9:07

Chipp schreef:Vind je dat ik moet afvallen/gaan sporten?

Ik kreeg toen wel een lief antwoord, 'niet te veel afvallen dan, want dan heb ik minder om van te houden' I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 9:49

Oh dat hebben wij weleens gezegd tegen elkaar, niet slim nee nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 9:53

Aardbei89 schreef:
Caro schreef:Naaah dat zijn geen grapjes meer hoor. Je kan ook tever gaan...

Ik moet je er gelijk in geven dat er grenzen zijn! Maar ik denk dat het écht van het moment af hangt waarop zo iets ter sprake komt en op welke manier. Mijn vriend weet ook dat ik een vriend van zijn voetballen aantrekkelijk vind. Daar hoef ik toch verder dan niets mee te doen?
Dat over mijn vriendinnen is nu trouwens misschien 1 of 2 keer ter sprake gekomen wat dan ook kwam na een opmerking van mij ofzo. Dus het is ook niet dat hij dagelijks/wekelijks aan mijn vriendinnen denkt.

Ja OK maar ik vind wel een verschil zitten tussen iemand van het voetballen aantrekkelijk vinden of je hardop afvragen wie er het vaakste klaar zal komen tijdens de seks.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 9:56

Mijn vriend zegt altijd standaard dat hij slimmer is dan ik :P En andersom trouwens. Laughing

Verder trouwens eens met Susan en Jen over de opmerking van aardbei's vriend. Brr...

Gast
Gast

Bericht  Julia do 28 apr 2011 - 9:59

Hmm ja, ik heb ook ooit eens gevraagd wie hij het knapste vindt van mijn vriendinnen...niet handig. Nu onthoud ik dat ook en soms als ze er is dan denk ik hmmm. Ik heb echt afgeleerd om dat soort dingen te vragen. Je moet nou eenmaal niet altijd alles willen weten laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 10:09

Julia schreef:Hmm ja, ik heb ook ooit eens gevraagd wie hij het knapste vindt van mijn vriendinnen...niet handig. Nu onthoud ik dat ook en soms als ze er is dan denk ik hmmm. Ik heb echt afgeleerd om dat soort dingen te vragen. Je moet nou eenmaal niet altijd alles willen weten laughcry

Maar wat is daar erg aan dan? Ik snap het niet. Stel je hebt allemaal lelijke vriendinnen (even zo kort door de bocht) dan is er toch altijd nog 1 de knapste? Ik weet dat mijn vriend een paar vriendinnen van mij mooie vrouwen vindt. Maar ik vind dat niet erg hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 10:11

Jen_ schreef:
Fauve schreef:

Ja maar dat is niet erg, het antwoord vind ik? Ik heb best knappe vriendinnen, dat zie ik zelf ook smile

Edit: die van Donnaa is veel erger. Iets met 'als je moest kiezen met wie van mijn vriendinnen zou je dan seks willen hebben?' Ofzo.
Nou zoiets heb ik dus een keer gehad. Zaten we op het terras met een groep vrienden, kwam ineens het gesprek op 'met wie zou je nog wel eens seks willen hebben'.. We waren echt serieus en als laatste was de vriend van m`n vriendin aan de beurt.. En wie noemt hij? Juist, mij.. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 10:21

_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:
Fauve schreef:

Nou zoiets heb ik dus een keer gehad. Zaten we op het terras met een groep vrienden, kwam ineens het gesprek op 'met wie zou je nog wel eens seks willen hebben'.. We waren echt serieus en als laatste was de vriend van m`n vriendin aan de beurt.. En wie noemt hij? Juist, mij.. :shock:

Ja dat bedoel ik, echt erg! Maar ik zei toch 'die van Donnaa is pas erg?' En dan zeg jij 'Nou zoiets heb ik dus gehad' haha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 10:23

Volgens mij bedoel je de reactie van Roxi?

Want de laatste die ik zei was 'zit je er al in?' Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 10:23

Of begin ik nou dement te worden, whaha!?

Gast
Gast

Bericht  JD do 28 apr 2011 - 11:19

Toen mijn vriend bekende te zijn vreemd gegaan met een collega, was ik zo'n domme doos dat ik alle ins en outs wilde weten....écht alles (hoe?waar?wanneer?welk standje?etc etc) en ja....daar had ik achteraf natuurlijk spijt van, want je krijgt er meteen een beeld bij.... Embarassed

Hier heb ik mijn vriend ook wel eens gevraagd wat zijn top 5 van mijn vriendinnen is... en ach, heb geen moeite met zijn antwoord. Ik weet dat ie van mij houdt, en daarbij zijn zijn nummer 1 en 2 al gertrouwd en zwanger/mama, dus ben nou niet bang dat er daadwerkelijk iets zal gebeuren....neuh
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  xxDila do 28 apr 2011 - 11:46

*Marietje* schreef:Toen mijn vriend bekende te zijn vreemd gegaan met een collega, was ik zo'n domme doos dat ik alle ins en outs wilde weten....écht alles (hoe?waar?wanneer?welk standje?etc etc) en ja....daar had ik achteraf natuurlijk spijt van, want je krijgt er meteen een beeld bij.... Embarassed

Niet dom hoor! Ik heb precies hetzelfde gedaan.. Ik wilde op de één of andere manier ook zo bepalen of het voor hem serieuzer was dan een eenmalige fout. Ik heb dus ook gevraagd hoe zij er bijvoorbeeld uitzag van onder haar? geen haar? Kleur etc. Sommige dingen wilde ik niet eens weten. Maar toch op dat moment gaf het mij rust op de één of andere gekke manier, maar later... pale silent
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  JD do 28 apr 2011 - 11:55

xxDila schreef:
*Marietje* schreef:Toen mijn vriend bekende te zijn vreemd gegaan met een collega, was ik zo'n domme doos dat ik alle ins en outs wilde weten....écht alles (hoe?waar?wanneer?welk standje?etc etc) en ja....daar had ik achteraf natuurlijk spijt van, want je krijgt er meteen een beeld bij.... Embarassed

Niet dom hoor! Ik heb precies hetzelfde gedaan.. Ik wilde op de één of andere manier ook zo bepalen of het voor hem serieuzer was dan een eenmalige fout. Ik heb dus ook gevraagd hoe zij er bijvoorbeeld uitzag van onder haar? geen haar? Kleur etc. Sommige dingen wilde ik niet eens weten. Maar toch op dat moment gaf het mij rust op de één of andere gekke manier, maar later... pale silent

ik niet zo seer over haar, ik wist al dat ze lelijk was en qua vormen net tante sidonia was...Wink|
Ik heb juist gevraagd welke standjes, of ook orale seks hebben gehad, waar ie zn kwakkie gelaten heeft, waar ze het gedaan hebben....etc....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Chocoholic do 28 apr 2011 - 11:56

xxDila schreef:

Oh, dat had ik ook bij m'n (asshole!) ex, ik wilde volgens mij op die manier meer 'controle' over de situatie krijgen. Wat je dus nooit krijgt.

Maar wat een herkenbare vragen zitten er tussen, grappig! laughcry
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  xxDila do 28 apr 2011 - 11:59

*Marietje* schreef:
xxDila schreef:

ik niet zo seer over haar, ik wist al dat ze lelijk was en qua vormen net tante sidonia was...Wink|
Ik heb juist gevraagd welke standjes, of ook orale seks hebben gehad, waar ie zn kwakkie gelaten heeft, waar ze het gedaan hebben....etc....

Jaa dat ik ook. Ik wilde eerst niet weten wie het was. ( ik dacht echt, als ze mij kent & wist van mijn bestaan dan doe ik er wat.. Evil or Very Mad ) Twee maanden daarna uiteindelijk nog gevraagd. De rest van de vragen die jij nu zei heb ik ook allemaal gevraagd, helaas wel!
Die vragen die ik stelde over haar was om te kijken ( voor mijn gevoel) of hij heel erg naar haar had gekeken, zeg maar. Of dat het echt zo snel & dom was als hij zei.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 19:42

_Donnaa schreef:Of begin ik nou dement te worden, whaha!?

Ehmm hmm eens kijken of ik het uit kan leggen haha.
Ik schreef dus 'die van Donnaa is veel erger' en toen vertelde ik jouw verhaal, over die vriend die wel seks met jou zou willen.

En dan zeg jij 'nou zoiets heb ik dus een keer gehad' En dan bedoel ik weer : 'ja dat zei ik net toch ook dat jij zoiets hebt gehad' Je verteld het dus alsof eh. Hmm snap je me? Hahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 19:58

Jen_ schreef:Maar wat is daar erg aan dan? Ik snap het niet. Stel je hebt allemaal lelijke vriendinnen (even zo kort door de bocht) dan is er toch altijd nog 1 de knapste? Ik weet dat mijn vriend een paar vriendinnen van mij mooie vrouwen vindt. Maar ik vind dat niet erg hoor.
Me, me, me!!! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 19:59

*Marietje* schreef:ik niet zo seer over haar, ik wist al dat ze lelijk was en qua vormen net tante sidonia was...Wink| Ik heb juist gevraagd welke standjes, of ook orale seks hebben gehad, waar ie zn kwakkie gelaten heeft, waar ze het gedaan hebben....etc....
Wat praat jij hier, euhm... 'waardig' over.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» asdf
» asdf