asdf
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: asdf
Mijn jongste gaat donderdag over naar een andere groep en neemt dus afscheid.
De juffies krijgen een potje met 2 zakjes zaadjes dat zijn Vergeet me nietjes, chocolade en een kaartje met een bedankje.
En de kids krijgen afgezaagd een Nijntje koekje. Ze heeft net 2 weken geleden haar verjaardag gevierd. En toen al leuke dingen uitgedeeld dus nu houden we het simpel. En daarbij mag mijn meisje niet alles hebben ivm allergie dusdaar hou ik ook rekening mee.
De juffies krijgen een potje met 2 zakjes zaadjes dat zijn Vergeet me nietjes, chocolade en een kaartje met een bedankje.
En de kids krijgen afgezaagd een Nijntje koekje. Ze heeft net 2 weken geleden haar verjaardag gevierd. En toen al leuke dingen uitgedeeld dus nu houden we het simpel. En daarbij mag mijn meisje niet alles hebben ivm allergie dusdaar hou ik ook rekening mee.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10
je zou ook iets leuks kunnen knutselen en daarbij een koekje doen
Bijv een nijntje in leuke kleurtjes en daar achter een nijntje koekje
Bijv een nijntje in leuke kleurtjes en daar achter een nijntje koekje
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Boekje vind ik juist heel leuk! En ook niet zo gek duur lekker koekje of rozijntjes erbij en klaar.
Gast- Gast
FoolishSam schreef:Boekje vind ik juist heel leuk! En ook niet zo gek duur lekker koekje of rozijntjes erbij en klaar.
Boekje? Zie hier alleen maar Koekjes
Boekje vind ik ook heel leuk, maar die zijn zo 95 cent per stuk....x15 is me echt te duur. Wil max 5 euro aan uitgeven, voor 15 kids. Hij is ook bijna jarig en dan ga ik iets uitgebreider trakteren op nieuwe KDV
Gast- Gast
[quote="ivax"]
Boekje vind ik ook heel leuk, maar die zijn zo 95 cent per stuk....x15 is me echt te duur. Wil max 5 euro aan uitgeven, voor 15 kids. Hij is ook bijna jarig en dan ga ik iets uitgebreider trakteren op nieuwe KDV[/qte]
Oh haha ik dacht dat er in je openingspost babyBoekje stond
Pfff 5 euro....lastig... ik ga even denken
FoolishSam schreef:Boekje vind ik juist heel leuk! En ook niet zo gek duur lekker koekje of rozijntjes erbij en klaar.
Boekje vind ik ook heel leuk, maar die zijn zo 95 cent per stuk....x15 is me echt te duur. Wil max 5 euro aan uitgeven, voor 15 kids. Hij is ook bijna jarig en dan ga ik iets uitgebreider trakteren op nieuwe KDV[/qte]
Oh haha ik dacht dat er in je openingspost babyBoekje stond
Pfff 5 euro....lastig... ik ga even denken
Gast- Gast
Je hebt wel leuke stempels bij een winkel als action iets van een paar euro voor 8 stuks dacht ik.
maar zijn ze dan eigenlijk net wat te klein voor:P
Lastig!
maar zijn ze dan eigenlijk net wat te klein voor:P
Lastig!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
je zou kunnen trakteren op wat lekkers; koekje, danoontje of rozijntjes bijvoorbeeld.
En als je toch wat leuks wil geven, maar niet voor elk kind wat apart wilt kopen omdat het dan al gauw prijzig wordt, zou je ook een cadeautje voor de groep kunnen doen. Een leuk boek met mooie plaatjes erin, daar zijn ze denk ik heel erg blij mee op de groep.
Als wij dit tenminste krijgen (werk ook op een kdv) vinden we dat super leuk! Het wordt vast vaak gebruikt en zo hebben alle kindjes er wat aan. Als je voor elk kind een kleinigheidje koopt is het vaak zo'n 'prul' ding, die dan thuis in de prullenbak beland vind ik en met een cadeau voor de groep zit je altijd goed. Ik heb het in elk geval wel gedaan toen mijn dochter over ging naar haar nieuwe groep.
En als je toch wat leuks wil geven, maar niet voor elk kind wat apart wilt kopen omdat het dan al gauw prijzig wordt, zou je ook een cadeautje voor de groep kunnen doen. Een leuk boek met mooie plaatjes erin, daar zijn ze denk ik heel erg blij mee op de groep.
Als wij dit tenminste krijgen (werk ook op een kdv) vinden we dat super leuk! Het wordt vast vaak gebruikt en zo hebben alle kindjes er wat aan. Als je voor elk kind een kleinigheidje koopt is het vaak zo'n 'prul' ding, die dan thuis in de prullenbak beland vind ik en met een cadeau voor de groep zit je altijd goed. Ik heb het in elk geval wel gedaan toen mijn dochter over ging naar haar nieuwe groep.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Als je max 5 euro uit wilt geven, denk ik dt er weinig anders opzit dan een simpel koekje te geven en verder niets. Volgens mij kost dat voor 15 kinderen al gauw zo'n 5 euro
Anders zou je eventueel een zak met van die doosjes rozijntjes kunnen kopen, en dan een pak dik A4-papier (Zeeman), daar kun je vaak al hele leuke originele dingen van maken.
Ideetje, ideetje, ideetje (ipv het bakje een doosje rozijntjes erachter plakken).
Met danoontjes kun je ook leuke dingen doen, even googelen.
Anders zou je eventueel een zak met van die doosjes rozijntjes kunnen kopen, en dan een pak dik A4-papier (Zeeman), daar kun je vaak al hele leuke originele dingen van maken.
Ideetje, ideetje, ideetje (ipv het bakje een doosje rozijntjes erachter plakken).
Gast- Gast
Maple schreef:Als je max 5 euro uit wilt geven, denk ik dt er weinig anders opzit dan een simpel koekje te geven en verder niets. Volgens mij kost dat voor 15 kinderen al gauw zo'n 5 euro
ja nou, hij heeft hier een goed half jaar gezeten,en op het nieuwe KDV is hij binnen paar weken jarig. Dan wil ik wel iets leukers/duurders maken. 5 euro is idd niet veel..
Jij werkt op een KDV toch?
Is dat leuk? Een boek voor de groep?
Lijkt mij een heel leuk cadeau, maar weet niet hoe de leisters hier tegenaan kijken....
Dan houd ik het bij een mooi boek, een taartje en een mooie kaart. Dan houd ik max. 10 euro aan voor het boek. Iemand een idee? Ben nog niet zo thuis in de kinderboeken...vooral niet voor kindjes tot anderhalf.
Gast- Gast
Een boek voor de groep is altijd erg leuk. Misschien kun je een Nijntje-boek kopen wat over ascheid gaat, ofzo. Leuk idee!
Gast- Gast
moepie schreef:je zou kunnen trakteren op wat lekkers; koekje, danoontje of rozijntjes bijvoorbeeld.
Tnx Moepie (Had even niet gezien dat jij ook op KDV werkt) en Maple!!!
Ik ga voor het boek. Vond het ook al zo sneu om van die koekjes te geven....zo van 'moet iets'. Nu kan ik iets moois voor de hele groep kopen. Leuke zelfgemaakte kaart+foto en iets lekkers voor de leidsters erbij....klaar
Nu nog ff een leuk boek scoren morgen.
Gast- Gast
Waarom maak je niet een soort van fruitspies. Mogen ze allemaal hebben en het is lekker en gezond. Kunnen ze lekker van genieten tijdens het fruitmomentje. Doe er een leuk vlaggetje aan met een foto'tje of tekst en voila klaar is kees.
Gast- Gast
ivax; het volgende boek van kikker is ook leuk en simpel
Als ik het goed heb is deze ook in het heel groot te koop, die heb ik dus cadeau gedaan op de groep van mijn dochtertje toen. Het is dus een heel groot boek met mooie duidelijke grote platen. (deze op de afbeelding is klein, ik weet zo niet waar je zo'n grote kunt krijgen)
Als ik het goed heb is deze ook in het heel groot te koop, die heb ik dus cadeau gedaan op de groep van mijn dochtertje toen. Het is dus een heel groot boek met mooie duidelijke grote platen. (deze op de afbeelding is klein, ik weet zo niet waar je zo'n grote kunt krijgen)
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Bij ons op de babygroep staan de rozijntjes en nijntjekoekjes ook bovenaan. Ja het is simpel, maar die kleintjes hebben het toch nog niet erg door, en ze smullen er lekker van!
Maar als leidster zijnde zou ik ook superblij zijn met een boek voor de groep. Zo hebben alle kindjes er langdurig plezier van.
Qua boek voor de babygroep zou je ook nog kunnen kiezen voor een boek waarin ze veel kunnen voelen en ontdekken. Je hebt vaak van die boekjes met een spiegeltje erin en verschillende stofjes, dat vinden ze vaak ook erg leuk.
Maar als leidster zijnde zou ik ook superblij zijn met een boek voor de groep. Zo hebben alle kindjes er langdurig plezier van.
Qua boek voor de babygroep zou je ook nog kunnen kiezen voor een boek waarin ze veel kunnen voelen en ontdekken. Je hebt vaak van die boekjes met een spiegeltje erin en verschillende stofjes, dat vinden ze vaak ook erg leuk.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: