Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij na 2 nachtdiensten een dagdienst draaien??

+7
Caramba
Lady4
Toet
Inge
patjuhhh
Jordana
SleepingBeauty
11 plaatsers

Ga naar beneden

Zou jij na 2 nachtdiensten een dagdienst draaien?? Empty Zou jij na 2 nachtdiensten een dagdienst draaien??

Bericht  SleepingBeauty wo 27 apr 2011 - 21:29

Ik zit een beetje in dubio. Officieel moet je volgens mij 48 uur vrij zijn.
maar collega wil graag ruilen, dus dan denk ik van ach kan het wel een keer doen.
aan de andere kant ben ik het meestal ook wel zat na nachtdiensten..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij na 2 nachtdiensten een dagdienst draaien?? Empty Re: Zou jij na 2 nachtdiensten een dagdienst draaien??

Bericht  Jordana wo 27 apr 2011 - 21:34

Heey,

Ik heb het ooit is gedaan. Dat ik 5/6 uur geslapen en daarna door maar nee, ik was gesloopt die dag dat ik het daarna niet meer gedaan heb. En als ik het moest doen zei dat ik later kwam dat je toch probeert 7 uur slaap te pakken.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Zou jij na 2 nachtdiensten een dagdienst draaien?? Empty Re: Zou jij na 2 nachtdiensten een dagdienst draaien??

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:34

Nee. Of ik moet die collega heel aardig vinden....Maar anders echt niet.

Gast
Gast

Bericht  patjuhhh wo 27 apr 2011 - 21:35

als je 2 nachtdiensten hebt gehad, mag je als je bijvoorbeeld vrijdag eruit komt om 7 uur zaterdag gewoonn weer een avonddienst draaien. als je 3 nachten hebt gehad moet je minimaal 48 uur vrij zijn. maar ik heb het nog nooit gedaan en lijkt me ook erg vermoeiend om de dag na je nachtdienst een dagdienst te draaien.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  SleepingBeauty wo 27 apr 2011 - 21:36

hahaha het is gewoon een leuke collega niks bijzonders verders.

Maar heb het zelf nooit ervaren...

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty wo 27 apr 2011 - 21:37

Ik kom er zeg maar vrijdag ochtend uit en zou dan zaterdag weer een dagdienst om 7.30 moeten draaien.

Niet dat ik gelijk door ga, maar dat hadden jullie vast begrepen..
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jordana wo 27 apr 2011 - 21:40

Ow ja dan zou ik het wel doen.

Ik dacht het anders namelijk. Ik ben vroeger uit de nachtdienst gekomen hoi gezegd tegen mijn collega en gelijk op bed en in de middag hem weer afgelost.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Inge wo 27 apr 2011 - 21:43

Als mijn collega / het werk erg omhoog zitten zou ik het wel doen.
Maar ben zelf na een nachtdienst mijn hele slaapritme kwijt dus weet al dat ik dan de vrijdag op zaterdagnacht niet zal kunnen slapen omdat ik vrijdag na de nachtdienst heb liggen slapen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Toet wo 27 apr 2011 - 22:56

Als je daarmee je collega/werk uit de brand kunt helpen én je denkt dat je het zelf aan kan, zou ik het wel doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SleepingBeauty do 28 apr 2011 - 0:04

Dank voor jullie reacties.
Ze belde me nog en zei dat ik de eerste optie was, dus ik zei van dat ik net uit de nachtdienst kwam en het niet zo handig vind. Als ze niemand anders kan vinden, wil ik het wel een keer doen...
Ik heb zelf ook 's avonds nog een feestje dus...zit er niet echt op te wachten.

Dank voor het meedenken..Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 do 28 apr 2011 - 0:13

Ik heb het één keer gedaan en ik vond het geen succes. Heb hier collega's die het wel eens doen, maar ik zou het je afraden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Caramba do 28 apr 2011 - 0:16

Ik heb het ooit een keer gedaan, maar vond het zeker geen succes. Ik heb gewoon een dikke dag nodig om weer bij mijn positieven te zijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Happydobby do 28 apr 2011 - 0:41

ik deed het ook wel eens, na 3 nachten de volgende dag weer een vroege dienst, ok het mag niet maar ik kan goed switchen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 4:24

Ik krijg het zelfs wel eens zo gepland. Dus na 2 nachten dat je bijvoorbeeld op maandagochtend uit de nacht komt en dat je dinsdag een dagdienst hebt. Gelukkig komt het niet meer zo vaak voor, maar heel soms....tja, het is gewoon killing vind ik.

Het ligt trouwens ook wel aan wat voor soort nachtdienst je hebt. Je hebt ook slaapdiensten zeg maar en daarvan vinden sommigen ook dat het als een nachtdienst telt. Ik vind zelf dat dat geen échte nachtdiensten zijn, maar goed.

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty do 28 apr 2011 - 5:31

Lieskuh schreef:Ik krijg het zelfs wel eens zo gepland. Dus na 2 nachten dat je bijvoorbeeld op maandagochtend uit de nacht komt en dat je dinsdag een dagdienst hebt. Gelukkig komt het niet meer zo vaak voor, maar heel soms....tja, het is gewoon killing vind ik.

Het ligt trouwens ook wel aan wat voor soort nachtdienst je hebt. Je hebt ook slaapdiensten zeg maar en daarvan vinden sommigen ook dat het als een nachtdienst telt. Ik vind zelf dat dat geen échte nachtdiensten zijn, maar goed.

Hey,

Ja slaapdienst is denk ik toch weer anders, als je toch redelijk kunt slapen. Al heb je dan ook wel gebroken nachten waar je aardig brak van wordt lijkt me. Maar ik werk in het revalidatiecentrum dus ben de hele nacht echt wakker...en moet ook wel alert blijven.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha do 28 apr 2011 - 6:05

Ik zou dat echt niet trekken denk ik. Ik vind het echt een ramp om mijn ritme weer terug te draaien en kan standaard de nachten daarna niet goed slapen. Maar het ligt er ook wel een beetje aan hoeveel nachten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jeanette do 28 apr 2011 - 11:24

Ik draai slaapdiensten, dus dat is een ander verhaal. Maar ik denk niet dat ik het zou trekken als ik echt wakkere nacht had.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 12:51

Als je denkt dat je werk er niet onder komt te lijden en je 't zelf nog trekt; tja, waarom voor een keertje niet? Maar als je bijv in een ziekenhuis werkt o.i.d. beter van niet. Gehandicaptenzorg waarbij je nog wel paar uurtjes slaap kan pakken 's nachts, vind ik ander verhaal..

Gast
Gast

Bericht  SleepingBeauty vr 29 apr 2011 - 10:00

Hoihoi,

Heb het mijn collega uitgelegd en ze zei alsi k dat had geweten had ik het niet gevraagd.
Zei van als ze nou echt om hoog zit dat ik het dan wel een keer wil doen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  loukie86 do 12 mei 2011 - 6:43

Bij ons op het werk komt dat regelmatig voor, dat wordt gewoon zo ingepland door de planner.
Als je pech hebt heb je nog 3 hele dagen werken erachter aan....
Maar ik heb er ook altijd een hekel aan.
loukie86
loukie86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 20
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:06

Bij mijn vriend op werk zijn ze ook zo idioot smile Zo ook heeft hij 7 nachten, 1 dag vrij en dan weer 3 avonden.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: