Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtdiensten

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nachtdiensten Empty Nachtdiensten

Bericht  Bloem86 di 31 jul 2012 - 9:30

Ik weet dat er hier een aantal mama's zijn die nachtdiensten draaien, dus ben even benieuwd naar het volgende:

Hoe bevallen de nachten draaien, icm jullie kindje(s)?!

Op moment draai ik nog 24uurs diensten, dus slaap ik gewoon op mn werk! Maar omdat ik hier vanaf wil, omdat ik het niet meer prettig vind om zo lang van huis weg te zijn, en het op mijn werk niet anders kan, ben ik nu bezig met het zoeken naar een andere baan!

Nu kwam er vandaag iets op mn pad waarbij ik evt vaste nachten zou kunnen gaan draaien! Heb gezegd erover na te denken.. Het lijkt me wel wat om gewoon iedere avond thuis te zijn bij de kindjes.
Maar hoe doen jullie dit dan bijv met oppas. Gaan je kindjes dan ergens anders heen zodat je helemaal rustig kan slapen overdag?
Wat vinden jullie voor- en nadelen?
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nachtdiensten Empty Re: Nachtdiensten

Bericht  Pussycat di 31 jul 2012 - 9:43

Het ligt eraan hoeveel nachten ik heb...
Als ik 1 nachtje heb dan kom ik thuis en gaat mijn vriend net weg. Als ik mazzel heb dan kan ik nog even liggen en anders ga ik slapen wanneer zij gaat slapen. En s'avonds ga ik dan weer slapen als zij ook weer gaat slapen haha. Niet zo gezellig maar wel te doen voor die enkele nachtjes die ik heeel af en toe doe.

Liever doe ik ze niet, want ze kosten gewoon meer energie.
Als ik er meerdere heb dan gaat mijn dochter naar mijn schoonmoeder toe anders zou het niet te doen zijn.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Flip Fluitketel di 31 jul 2012 - 10:50

Ik draaide voor deze zwangerschap ook regelmatig nachten. Maar ik word in geroosterd op vaste dagen voor de nacht. Wanneer mijn man tenminste 1 á 2 dgn vrij is. Soms gebeurd het dat mijn man de 1e nacht (in het weekend) moet werken dan gaat ze vrijdagavond al naar mijn schoonouders en haalt mijn man haar s'middags na haar slaapje weer. En mijn laatste nacht gaat ze altijd zondag of dinsdagavond slaapt ze altijd bij mijn moeder en slaap ik mijn uitslaapdag ook bij mijn moeder tot een uur of 12 of helemaal niet. Hangt ervanaf of mijn moederbmoet werken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lousanne di 31 jul 2012 - 20:21

Bij ons draaien juist de moeders veel nachtdiensten, en dan vooral moeders van schoolgaande kinderen. Want dan is het best ideaal, je komt 's ochtends thuis, ontbijt met je kinderen, kinderen gaan naar school en jij gaat slapen.. En als de kinderen overblijven kun je blijven slapen tot de kinderen weer uit school komen, ben je wakker, en heb je toch 6/7 uur geslapen. En dan heb je de hele avond nog, kun je ze naar bed brengen etc, en dan ga je daarna weer werken. Maar met kindjes thuis is dat allemaal wel wat onhandiger.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Happydobby di 31 jul 2012 - 20:47

Ik draai vaste nachten op vrij za zo nacht. En dat om de week. Mijn vriend is het weekend thuis en op maandag gaat M naar een KDV.
We hebben wel geluk dat M goed slaapt zodat mijn vriend wel lekker kan slapen snachts.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven