Rondreis met de auto
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rondreis met de auto
Dat ga ik waarschijnlijk komende zomer doen met m'n vriend. Als het goed is gaan we 3 weken weg met de auto. Ik zou graag gaan kamperen en meerdere landen/plaatsen bezoeken.
Wie heeft ook weleens zoiets gedaan en waar ben je allemaal geweest?
Ciao!
Wie heeft ook weleens zoiets gedaan en waar ben je allemaal geweest?
Ciao!
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Rondreis met de auto
Wij zitten er ook aan te denken om met de auto op vakantie te gaan. Lekker rond rijden met de cabrio, tent mee, paar dagen hier en dan weer een stukje rijden en dan weer een paar dagen in een andere stad... Wij hebben alleen nog geen concrete plannen dus ik kan je verder ook niet helpen. Misschien kan iemand hier ons op goed ideeën brengen
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Rondreis met de auto
Vorig jaar hebben mijn vriend en ik een rondreis gemaakt met de auto. We zijn eerst naar Oostenrijk gereden (Karinthië) en toen door naar Slovenië. We hebben er toen voor gekozen via Italië (1 overnachting in een hotel) naar Frankrijk te gaan en daarna weer terug naar Nederland. Het was erg leuk, maar we hebben wel heel veel kilometers gemaakt.
Wij hebben steeds gekampeerd, behalve die ene nacht in Italië.
Voor een volgende keer lijkt mij Oostenrijk, Slovenië en Zwitserland, of Kroatië mij wel mooi, afhankelijk van waar het mooi weer is. Het is dat ik dit jaar een verre reis maak (heel vervelend... ) anders zou ik er van 't zomer zo weer op uit willen om weer lekker al kamperend door Europa te trekken, ik vind dat wel erg leuk hoor!
Veel plezier alvast.
Wij hebben steeds gekampeerd, behalve die ene nacht in Italië.
Voor een volgende keer lijkt mij Oostenrijk, Slovenië en Zwitserland, of Kroatië mij wel mooi, afhankelijk van waar het mooi weer is. Het is dat ik dit jaar een verre reis maak (heel vervelend... ) anders zou ik er van 't zomer zo weer op uit willen om weer lekker al kamperend door Europa te trekken, ik vind dat wel erg leuk hoor!
Veel plezier alvast.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Egypte
» Rondreis Spanje...
» Rondreis Italië
» rondreis door zweden..
» Rondreis West-USA; Tips voor Los Angeles?
» Rondreis Spanje...
» Rondreis Italië
» rondreis door zweden..
» Rondreis West-USA; Tips voor Los Angeles?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: