Rondreis Spanje...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rondreis Spanje...
Doordat we iemand kennen bij een bekende hotelketen kunnen we voor weinig in die hotels overnachten, en willen we met de auto een korte rondreis gaan maken. Zoals het er nu naar uitziet, stoppen we sowieso in Parijs (daar willen we Versailles zien en een dagje Disney) en sowieso een paar dagen naar San Sebastián.
Nu is de vraag: Wat is verder nog leuk? Salamanca? Madrid? Oftewel: Tips gevraagd!
Nu is de vraag: Wat is verder nog leuk? Salamanca? Madrid? Oftewel: Tips gevraagd!
Gast- Gast
Re: Rondreis Spanje...
Ligt eraan hoeveel Km je wil rijden en hoeveel tijd je hebt:-). Salamanca is nogal een eind... Je kunt onderweg richting Barcelona bijvoorbeeld stoppen in Girona, of Figueras (museam van Dali). Madrid is ook leuk, maar alweer een stuk verder weg.. Ik zou dus eerst bekijken hoever je wil reizen en hoeveel tijd je hebt, anders is het ook zo zonde dat je de hele tijd in de auto zit ipv lekker aan het genieten bent :-).
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Als het kan zou ik zeker naar Madrid gaan! Mocht je gaan, dan heb ik een paar leuke tips voor je!
Gast- Gast
I loooooove Salamanca en Madrid. Heb 3,5 maand in Salamanca gestudeerd en ben ondertussen verliefd geworden op Madrid, toen ik daar een aantal dagen naartoe ging en waarschijnlijk in sept. weer!:-) Je hebt tussen Salamanca en Madrid veel mooie steden en ik vind het in alle opzichten een heel mooi deel van Spanje.
Gast- Gast
Kom je ook in Andalusië of is dat te ver? Anders zou Gibraltar (oa rots met de 'wilde bavianen' beklimmen) en Ronda (mooie grote oude bruggen, stierenvechtarena en stad) een optie kunnen zijn.
Valencia moet ook mooi zijn.
Valencia moet ook mooi zijn.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Wij hebben vorig jaar een rondreis gemaakt door Andalusie. We logeerden toen steeds 2 dagen in hotels in Córdoba, Granada en Sevilla en zijn ook nog naar Ronda en Gibraltar geweest. Het was heel erg leuk, ontzettend veel gezien. Je hebt ook niet dat je heel lang in de auto onderweg bent. Het was tussen die steden steeds 2 uur rijden ongeveer.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10
Barcelona en Madrid zijn allebei geweldig
-Toledo schijnt leuk te zijn bij Madrid!
-Valencia is een mooie stad
-Sevilla, Salamanca, Grenada
-Mss naar Gibraltar?
Baskenland schijnt ook prachtig te zijn.
En als je echt de tijd neemt kan je mss zelfs nog een stukje Portugal meenemen? Lissabon en Porto zijn echt geweldig <3
-Toledo schijnt leuk te zijn bij Madrid!
-Valencia is een mooie stad
-Sevilla, Salamanca, Grenada
-Mss naar Gibraltar?
Baskenland schijnt ook prachtig te zijn.
En als je echt de tijd neemt kan je mss zelfs nog een stukje Portugal meenemen? Lissabon en Porto zijn echt geweldig <3
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Italië
» Rondreis Egypte
» Rondreis met de auto
» rondreis door zweden..
» Rondreis West-USA; Tips voor Los Angeles?
» Rondreis Egypte
» Rondreis met de auto
» rondreis door zweden..
» Rondreis West-USA; Tips voor Los Angeles?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: