Rondreis West-USA; Tips voor Los Angeles?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rondreis West-USA; Tips voor Los Angeles?
Volgende maand gaan vriend en ik 3 weken rondreizen door West-USA. Via San Francisco reizen we af naar beneden richting Los Angeles. Op verschillende websites en in boeken zijn de meningen verdeeld wat daar nou wel en niet interessant is. We hebben, afhankelijk van de bezienswaardigheden, ongeveer 2 dagen in gedachten inclusief erheen rijden.
Wie is hier geweest en heeft tips? Wat is absoluut de moeite waard en wat kunnen we beter overslaan?
Thnx alvast!
Wie is hier geweest en heeft tips? Wat is absoluut de moeite waard en wat kunnen we beter overslaan?
Thnx alvast!
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Rondreis West-USA; Tips voor Los Angeles?
Ik vond de Griffith Observatory Tower erg leuk en de moeite waard. Verder Universal Studio's, en je moet natuurlijk hollywood!
Verder ligt tussen LA en SF Hearst Castle, en dat is ook zeker de moeite waard om te bezoeken!
Verder ligt tussen LA en SF Hearst Castle, en dat is ook zeker de moeite waard om te bezoeken!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Santa Monica beach met pier... Venice Beach is ook leuk.
En vlakbij Santa Monica beach ligt 3th Street Promenade, leuke winkelstraat met veel straatartiesten.
Rondrijden door Hollywood is ook leuk, mooie huizen!
En tussen San Fransisco en Los Angeles heb je ook nog Santa Barbara wat ik ook erg mooi vond!
Onderweg kom je dan ook nog Malibu tegen en een prachtige weg langs de kust!
En vlakbij Santa Monica beach ligt 3th Street Promenade, leuke winkelstraat met veel straatartiesten.
Rondrijden door Hollywood is ook leuk, mooie huizen!
En tussen San Fransisco en Los Angeles heb je ook nog Santa Barbara wat ik ook erg mooi vond!
Onderweg kom je dan ook nog Malibu tegen en een prachtige weg langs de kust!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
LA vind ik niet leuk en heb ik niet echt goede tips voor. Oh ja South Coast Plaza, geweldige mall.
Tussen LA en San Francisco heb je inderdaad Santa Barbara wat een erg leuk plaatsje is, en paar uur noorderlijker Monterey en Carmel. Dat zijn goede stops om te overnachten en te bezoeken langs de kust.
Tussen LA en San Francisco heb je inderdaad Santa Barbara wat een erg leuk plaatsje is, en paar uur noorderlijker Monterey en Carmel. Dat zijn goede stops om te overnachten en te bezoeken langs de kust.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ow gaaf! Hoe gaan jullie het aanpakken als ik vragen mag? Auto huren en motels afzoeken? Alvast heel erg veel plezier!
Gast- Gast
Thnx voor alle tips tot nu toe!
We hebben inderdaad even de kaart bestudeerd en willen via Montery en San Luis Obispo richting LA rijden. Santa Barbera is dan idd wel een leuke optie, en ook Hollywood natuurlijk! Universal Studio's ben ik al eens geweest in Florida, weet niet of het ongeveer hetzelfde is maar ik hoef er niet echt heen.
@ Cimic: Wij hebben vliegtickets en auto een aantal weken geleden geboekt, afgelopen week hotel voor aankomst en vertrek geregeld en tickets geboekt voor gevangeniseiland Alcatraz bij San Francisco. Daar starten en eindigen we. Verder hebben we gedeeltes uit een bestaande reis van FOX gehaald, wij vonden dat we het zelf goedkoper konden dan die complete reis.
Aan de hand van een wegenkaart stippelen we ongeveer uit waar we heen willen en pas ter plaatse beslissen we en boeken we dan hotels/motels. Lekker rondreizen dus!
We hebben inderdaad even de kaart bestudeerd en willen via Montery en San Luis Obispo richting LA rijden. Santa Barbera is dan idd wel een leuke optie, en ook Hollywood natuurlijk! Universal Studio's ben ik al eens geweest in Florida, weet niet of het ongeveer hetzelfde is maar ik hoef er niet echt heen.
@ Cimic: Wij hebben vliegtickets en auto een aantal weken geleden geboekt, afgelopen week hotel voor aankomst en vertrek geregeld en tickets geboekt voor gevangeniseiland Alcatraz bij San Francisco. Daar starten en eindigen we. Verder hebben we gedeeltes uit een bestaande reis van FOX gehaald, wij vonden dat we het zelf goedkoper konden dan die complete reis.
Aan de hand van een wegenkaart stippelen we ongeveer uit waar we heen willen en pas ter plaatse beslissen we en boeken we dan hotels/motels. Lekker rondreizen dus!
_*Blondgirl*_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Dat zijn leuke plaatsen! Vooral Monterey._*Blondgirl*_ schreef:Thnx voor alle tips tot nu toe!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Soortgelijke onderwerpen
» Tips roadtrip West-USA
» tips west australie gezocht
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Tips voor in bed
» tips west australie gezocht
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Tips voor in bed
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: