Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rondreis door zweden..

2 plaatsers

Ga naar beneden

rondreis door zweden.. Empty rondreis door zweden..

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 3:24

Mijn man wil er absoluut heen mij lijkt het niet zo bijzonder allemaal ga liever naar oostenrijk of een tropisch oord maar ga toch voor hem mee smile .

We willen ongeveer 2 weken rondtrekken door zweden en den op +- 4 plekken overnachten een aantal dagen.

Hebben jullie nog tips van bepaalde huisjes? plekken? waar je dit kunt boeken?

groetjes Roos

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

rondreis door zweden.. Empty Re: rondreis door zweden..

Bericht  bolus26 ma 29 okt 2012 - 3:41

wij hebben een kanotocht door zweden en noorwegen gedaan maar dit moet natuurlijk je ding zijn smile wij hadden via snp reizen geboekt,was toen in verhouding tot anderen en zelf regelen niet duur. via wegolo hebben we goedkope tichtets naar oslo geboekt en vanuit daar met de trein naar zweden. Dit was vee lgoedkoper als zelf rijden.

maar goed we hebbe ndaar alles per kano gedaan en nog een paar keer met de trein.Als afsluiter zijn we ee npaar dagen in oslo geweest. Ik vond zweden en noorwegen erg mooi,zeker vanaf t water.

mn tip is dus snp reizen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Zora ma 29 okt 2012 - 4:49

Cool Bolus!

Rroos; ik ging vroeger ook veel naar Oostenrijk en Zwitserland, maar afgelopen 2 jaar ben ik in Noorwegen en Zweden geweest en het is daar echt fantastisch. Zo veel verschillende landschappen, zo mooi! Daarnaast hebben we met name in Zweden de afgelopen 2 jaar ook echt prachtig weer gehad!

Qua boeken van dingen kan ik je niet echt helpen; wij gaan altijd op de bonnefooi. Willen jullie ook kamperen? Zo ja; dan kan ik je de camping aan de Hoge Kust aanraden in Norrfallsviken. Het is daar echt prachtig! Oh, ze hebben daar ook Stuga/Hytter/Huisjes te huur smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: