Doen of niet?
+5
Raindrop
meisje
mzcharlotte
M@niek
Luce
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Doen of niet?
Momenteel ben ik volledig thuis bij de kinderen, dit bevalt prima, maar heel soms kriebelt het om weer eens wat te gaan doen.
Nu zag ik een leuke vacature, het gaat om twee dagen in de week (14 uur per week)
Het is alleen iets totaal anders dan ik altijd deed..
Ze vragen namelijk een secretaresse in een verloskundige praktijk
Ik heb diploma's in de zorgsector en werkte de laatste jaren in de ouderenzorg als zorgcoordinator. Ik werkte op een dag van 8 uur, drie uren volledig in de zorg en de overige uren bracht ik op kantoor door en deed ik het coördinerende werk, plannen van zorg enz.
Ze vragen iemand die, ethousiast is, flexibel, betrokken instelling, medische achtergrond, affiniteit met zwangerschap, communicatieve vaardigheden, en computervaardigheden heeft.
Het lijkt me wel erg leuk maar twijfel ergens ook wel...
Nu zag ik een leuke vacature, het gaat om twee dagen in de week (14 uur per week)
Het is alleen iets totaal anders dan ik altijd deed..
Ze vragen namelijk een secretaresse in een verloskundige praktijk
Ik heb diploma's in de zorgsector en werkte de laatste jaren in de ouderenzorg als zorgcoordinator. Ik werkte op een dag van 8 uur, drie uren volledig in de zorg en de overige uren bracht ik op kantoor door en deed ik het coördinerende werk, plannen van zorg enz.
Ze vragen iemand die, ethousiast is, flexibel, betrokken instelling, medische achtergrond, affiniteit met zwangerschap, communicatieve vaardigheden, en computervaardigheden heeft.
Het lijkt me wel erg leuk maar twijfel ergens ook wel...
Gast- Gast
Re: Doen of niet?
Ja daar heb je gelijk in, er staat alleen niet bij welk niveau het is..
En ergens ben ik wel een beetje bang dat t straks bijv heel saai werk is, en mij dus niet genoeg uitdaging zal bieden.
En ergens ben ik wel een beetje bang dat t straks bijv heel saai werk is, en mij dus niet genoeg uitdaging zal bieden.
Gast- Gast
Dan stop je toch weer? Voor het zelfde geld is het juist heel leuk
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Moet je doen! Is zo leuk werk. Ik heb zelf 4 jaar in een verloskundigepraktijk gewerkt.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt nu toch een 0 uren contract op je werk? Kun je dat dan niet behouden? Heb daar totaal geen ervaring in hoor, misschien zeg ik nu wel iets onzinnigs. Maar dan heb je wel iets achter de hand voor het geval je het echt niets vindt.
Gast- Gast
M@niek schreef:Moet je doen! Is zo leuk werk. Ik heb zelf 4 jaar in een verloskundigepraktijk gewerkt.
Als secretaresse? Wat waren jouw werkzaamheden?
Gast- Gast
Siep schreef:M@niek schreef:Moet je doen! Is zo leuk werk. Ik heb zelf 4 jaar in een verloskundigepraktijk gewerkt.
Ik ben doktersassistente ik deed dus ook bloeddrukmeten en wat urine testen (ketonen en eiwitten). Voorderest deed ik administratief werk. Wij werkte met orpheus (is een vlk systeem) daar voerde ik de brieven in van gynaecologen ook de echo's voer je daar in. De vlk onderstreept dan wat belangrijk is en dat typ ik over.
Ook neem ik alle telefoontjes aan die op de gewone lijn komen. Om afspraken te maken, advies te geven, en die dingen die overlegd moeten worden doorverbinden of later terug bellen. Ook aan de balie ontvangen enz.
M@niek- Ratel
lelie schreef:Je hebt nu toch een 0 uren contract op je werk? Kun je dat dan niet behouden? Heb daar totaal geen ervaring in hoor, misschien zeg ik nu wel iets onzinnigs. Maar dan heb je wel iets achter de hand voor het geval je het echt niets vindt.
Ja dat kan ik er zeker behouden hoor, dat is verder geen probleem!
(heb alleen nu al vanaf t nieuwe jaar niet meer gewerkt, haha)
Gast- Gast
M@niek schreef:Siep schreef:M@niek schreef:Moet je doen! Is zo leuk werk. Ik heb zelf 4 jaar in een verloskundigepraktijk gewerkt.
Ik ben doktersassistente ik deed dus ook bloeddrukmeten en wat urine testen (ketonen en eiwitten). Voorderest deed ik administratief werk. Wij werkte met orpheus (is een vlk systeem) daar voerde ik de brieven in van gynaecologen ook de echo's voer je daar in. De vlk onderstreept dan wat belangrijk is en dat typ ik over.
Ook neem ik alle telefoontjes aan die op de gewone lijn komen. Om afspraken te maken, advies te geven, en die dingen die overlegd moeten worden doorverbinden of later terug bellen. Ook aan de balie ontvangen enz.
Klinkt best leuk, bloeddrukmeten en urine testen deed ik op mijn werk ook vaak.
Gast- Gast
Gewoon ervoor gaan!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het doen meid!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Siep schreef:M@niek schreef:Siep schreef:M@niek schreef:Moet je doen! Is zo leuk werk. Ik heb zelf 4 jaar in een verloskundigepraktijk gewerkt.
Klinkt best leuk, bloeddrukmeten en urine testen deed ik op mijn werk ook vaak.
Heel veel verloskundige doen het zelf maar wij vonden het heel leuk en het nam wat werk weg voor de vlk.
Ik vond het altijd super leuk werk. Ik zou het echt doen (maar ben natuurlijk wel bevooroordeeld haha)
M@niek- Ratel
Ik zou zeker solliciteren! De vacature klinkt echt leuk en het zijn ook niet heel erg veel uurtjes zodat je ook nog genoeg tijd over houdt voor je gezinnetje.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik zou het gewoon proberen!!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Het klinkt leuk, ik zou het doen! Als het uiteindelijk toch niet bevalt kun je natuurlijk weer stoppen en anders blijf je je maar afvragen of het was zou zijn .
Gast- Gast
Ik sluit me helemaal aan bij voorgaande reacties, doen!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Lets do it!
En als het je uiteindelijk toch niet bevalt kun je alsnog opzeggen.
(En je hoefde er toch niet van te leven, ti's toch en extraatje zeg maar?)
En als het je uiteindelijk toch niet bevalt kun je alsnog opzeggen.
(En je hoefde er toch niet van te leven, ti's toch en extraatje zeg maar?)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Ik zeg ook doen, lijkt me kei leuk zoiets.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Minder werken...doen of niet doen?
» doen of niet?
» Honourstraject: doen of niet?
» Niet weten wat te doen
» Minder werken...doen of niet doen?
» doen of niet?
» Honourstraject: doen of niet?
» Niet weten wat te doen
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: