Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg? Empty Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?

Bericht  snapple di 26 apr 2011 - 23:30

Ik ben bezig om een heel andere richting op te slaan op werkgebied. Op het moment werk ik op administratief gebied en heb voor mezelf de keuze gemaakt dat ik wil gaan werken op het gebied van de zorg/welzijn of het onderwijs, gewoon omdat ik daar meer uitdaging in zie en meer voldoening uit kan halen. Je kunt echt iets betekenen voor anderen en dat mis ik nu gewoon in mijn huidige baan.
Nu heb ik de afgelopen twee weken meegelopen in het onderwijs, wat echt ontzettend leuk en leerzaam is. Het is me heel goed bevallen.
Nu wil ik ook twee weken mee kijken/lopen op het gebied van de zorg/welzijn. Ik had contact met een vrouw en zij had al het één en ander geregeld, maar helaas is er door anderen besloten dat ik i.p.v. een week, twee dagen mee mag lopen. Ik ben nu zelf aan het kijken of ik wat kan regelen, maar vind het lastig hoe ik de organisaties het beste kan benaderen...

Het is een kleine kans, maar ik dacht laat ik eens kijken of er hier misschien iemand werkzaam is op het gebied van de zorg/welzijn (het liefst in (Zuid-)Limburg) die me misschien iets verder kan helpen...?
Mijn voorkeur gaat uit naar verstandelijk en lichamelijk gehandicapten en dan niet zo zeer het pure verzorgende (de handjes) maar wel alles wat hier bij komt kijken...

Iemand die me kan helpen...? Alvast bedankt!
snapple
snapple
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg? Empty Re: Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 1:05

Maar als ik het goed begrijp heb je helemaal geen opleiding in die richting? Dan is het moeilijk je te helpen als je niet direct in de verzorging wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg? Empty Re: Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?

Bericht  snapple wo 27 apr 2011 - 1:09

Klopt, ik heb nog geen opleiding in die richting... maar ik ben dus aan het kijken of de zorg/welzijn uberhaupt iets voor mij is. Hierna ga ik dan een richting kiezen en de daarbij behorende opleiding kiezen.
In het onderwijs zijn ze toch iets makkelijker heb ik het idee qua meelopen. Er gaat natuurlijk wel wat tijd in zitten dat kan ik begrijpen, maar dacht valt te proberen om er zo achter te komen of de zorg iets voor mij is....
snapple
snapple
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 77
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg? Empty Re: Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?

Bericht  Inge wo 27 apr 2011 - 1:49

Sommige instellingen zijn nog wel eens op zoek naar vrijwilligers voor activiteiten etc om te gaan doen. misschien is dat iets?

Ik weet dat ze er bij mij op het werk niet happig op zijn (jongeren met een licht verstandelijke beperking) omdat ze moeilijk tegen nieuwe gezichten kunnen die er een keer zijn en daarna niet meer.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg? Empty Re: Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum