Knal in Zuid Limburg
+3
Annoek
Tyrael
blackpearl
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knal in Zuid Limburg
Nog meer meiden uit Limburg die zojuist een knal hoorden, of 2 na elkaar?
Is al de zoveelste keer, en het schijnt geen vliegtuig te zijn wat door de geluidsbarriere knalt.
Vraag me toch af wat dat steeds is..
Schrik me elke keer rot pff haha!
Groetjes BP
Is al de zoveelste keer, en het schijnt geen vliegtuig te zijn wat door de geluidsbarriere knalt.
Vraag me toch af wat dat steeds is..
Groetjes BP
blackpearl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 54
Registratiedatum : 12-05-11
Re: Knal in Zuid Limburg
Hoorde 'm net ook ja (midden-Limburg). Vraag me idd af wat het is (dacht namelijk dat het dus een vliegtuig door de geluidsbarrière was, maar dat is dus niet zo?).
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Want?blackpearl schreef:Nog meer meiden uit Limburg die zojuist een knal hoorden, of 2 na elkaar?
Is al de zoveelste keer, en het schijnt geen vliegtuig te zijn wat door de geluidsbarriere knalt.Vraag me toch af wat dat steeds is..
Groetjes BP
Gast- Gast
Want het gebeurt wel vaker hier, en volgens onderzoeken weten ze niet wat het is, ze denken aan iets uit de atmosfeer, maar pin me er niet op vast hoor
blackpearl- Fluisteraar
blackpearl schreef:Want het gebeurt wel vaker hier, en volgens onderzoeken weten ze niet wat het is, ze denken aan iets uit de atmosfeer, maar pin me er niet op vast hoor
Die van vorige week was dus wel door straaljagers
Belgische straaljagers zorgen voor knal boven Limburg
donderdag, 05 mei 2011 17:45
Straaljagers van de Belgische luchtmacht zijn verantwoordelijk voor de forse knal die donderdagmiddag in een groot deel van Limburg te horen was. Dat laat een woordvoerder van de luchtmacht in Nederland weten De straaljagers vlogen rond twee uur vanmiddag zo'n vijftig kilometer ten zuiden van Maastricht door de geluidsbarriè. De knal was in vrijwel heel Limburg te horen.
Denk dat het dit keer ook "gewoon" weer een vliegtuig is, kan me niet voorstellen dat het iets anders is.
Tyrael- Prater
Jip ook gehoord. Ik was bij de fysio en we schrokken ons beide kapot !
Gast- Gast
Tyrael schreef:blackpearl schreef:Want het gebeurt wel vaker hier, en volgens onderzoeken weten ze niet wat het is, ze denken aan iets uit de atmosfeer, maar pin me er niet op vast hoor
Straaljagers van de Belgische luchtmacht zijn verantwoordelijk voor de forse knal die donderdagmiddag in een groot deel van Limburg te horen was. Dat laat een woordvoerder van de luchtmacht in Nederland weten De straaljagers vlogen rond twee uur vanmiddag zo'n vijftig kilometer ten zuiden van Maastricht door de geluidsbarriè. De knal was in vrijwel heel Limburg te horen.
Denk dat het dit keer ook "gewoon" weer een vliegtuig is, kan me niet voorstellen dat het iets anders is.
Ok gelukkig, dan zal het nu dat ook wel zijn, vind dat maar vaag dat het zo vaak is de laatste tijd niet?
De vaas op tafel stond echt te wankelen haha !
blackpearl- Fluisteraar
Dit keer dus weer,
Vrijdagmiddag omstreeks vijf voor vijf is het zuiden van Limburg opgeschrikt door een luide knal die zowel in Maastricht als Sittard hoorbaar was.
Sittard
Van onze verslaggever
Vermoedelijk gaat het om een vliegtuig dat door de geluidsbarrière is gegaan.
Gepubliceerd op: 13.05.11 17:04, laatste update: 13.05.11 17:15
Vrijdagmiddag omstreeks vijf voor vijf is het zuiden van Limburg opgeschrikt door een luide knal die zowel in Maastricht als Sittard hoorbaar was.
Sittard
Van onze verslaggever
Vermoedelijk gaat het om een vliegtuig dat door de geluidsbarrière is gegaan.
Gepubliceerd op: 13.05.11 17:04, laatste update: 13.05.11 17:15
Annoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 75
Punten : 81
blackpearl schreef:Tyrael schreef:blackpearl schreef:Want het gebeurt wel vaker hier, en volgens onderzoeken weten ze niet wat het is, ze denken aan iets uit de atmosfeer, maar pin me er niet op vast hoor
Ok gelukkig, dan zal het nu dat ook wel zijn, vind dat maar vaag dat het zo vaak is de laatste tijd niet?
Ja is wel vaak hier in Limburg haha. Hier viel het nog redelijk mee qua knal (alleen de ramen rammelde een klein beetje) dus het zal wel dichter naar het zuiden zijn geweest
Tyrael- Prater
Tyrael schreef:blackpearl schreef:Tyrael schreef:blackpearl schreef:Want het gebeurt wel vaker hier, en volgens onderzoeken weten ze niet wat het is, ze denken aan iets uit de atmosfeer, maar pin me er niet op vast hoor
Ja is wel vaak hier in Limburg haha. Hier viel het nog redelijk mee qua knal (alleen de ramen rammelde een klein beetje) dus het zal wel dichter naar het zuiden zijn geweest
Ok, ik woon hier nog niet zo lang dus vandaar, ik ben het nog niet zo gewend denk ik! Maar dan zal ik dat langzaam maar wel doen !
blackpearl- Fluisteraar
Geloof toch dat ik echt slecht hoor. Ik woon in de buurt van Sittard en was net in een dorpje tussen Sittard en Maastricht. Ook deze keer heb ik weer niks gehoord.
Vorige maand mijn gehoor laten testen en had toch maar een beetje achteruitgang !
Vorige maand mijn gehoor laten testen en had toch maar een beetje achteruitgang !
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ja hoorde het ook! Schrok me rot. De hele deur trilde. Tijdje terug wat dat ook zo.
Gast- Gast
Ik was in Born op dat moment en niks gehoord. Die van vorige week donderdag heb ik ook niet gehoord..
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Als Ellebel het ook niet gehoord heeft dan ligt het niet aan mijn gehoor. Vorige week was ik ook in Born en vandaag was bijna in Born rond dat tijdstip.
Natural- Fluisteraar
Natural schreef:Als Ellebel het ook niet gehoord heeft dan ligt het niet aan mijn gehoor. Vorige week was ik ook in Born en vandaag was bijna in Born rond dat tijdstip.
Pfffiieeeewwww, hoeven we niet naar Beter Horen!
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:Natural schreef:Als Ellebel het ook niet gehoord heeft dan ligt het niet aan mijn gehoor. Vorige week was ik ook in Born en vandaag was bijna in Born rond dat tijdstip.
Pfffiieeeewwww, hoeven we niet naar Beter Horen!
Maar je kunt het wel gratis laten testen. (Zoiets zeggen ze toch op die reclame?)
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Tyrael schreef:blackpearl schreef:Want het gebeurt wel vaker hier, en volgens onderzoeken weten ze niet wat het is, ze denken aan iets uit de atmosfeer, maar pin me er niet op vast hoor
Die heb ik wel gehoord, was bij het boekenfestijn en het was echt een keiharde knal!
Gast- Gast
Dat scheelt weer he !
Natural- Fluisteraar
oh, wij dachten al dat een deur erg hard was dichtgewaaid boven
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Als jullie een knal horen zo...
» Vriendinnen gezocht uit zuid-Limburg
» Vriendinnen gezocht omg. Zuid Limburg
» Stofzuiger in Limburg? Blunder.
» Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?
» Vriendinnen gezocht uit zuid-Limburg
» Vriendinnen gezocht omg. Zuid Limburg
» Stofzuiger in Limburg? Blunder.
» Iemand werkzaam in de zorg/welzijn in (Zuid-)Limburg?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: