Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

+9
Atelier Madame
Guus
Caroow
Inge
loura
Travelgurly
Coccinelle
Melis_je
TukTuk
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 20:35

AmiAmi schreef:Oke das mooi! Ik vond het al zo vreemd!

Volgens mij als je iets bestelt, en het past niet en je stuurt het terug, krijg je daar het geld niet van terug he? Dus het moet wel meteen passen lijkt me?

Hmm dat is een goede vraag! Ik weet het niet. Misschien een tegoedbon? Dat laatste lijkt me sowieso maar of je geld terugkrijgt, denk het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  loura do 28 apr 2011 - 21:19

In dat mailtje staat een bijlage met de bon en op die bon staat de code. Deze gebruik je met het bestellen en dan word dat bedrag er automatisch afegehaalt.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 21:33

Ik wacht nog even denk ik met bestellen. Ik heb op het moment niet echt iets wat er uitspringt en ik wil heel graag een paar schoenen.. (dus kleding valt sowieso al af..)

Behalve die MuuBaa jasjes (maar goed dat scheelt met die bon natuurlijk ook bijna niets haha).. ik had er daar 1 van maar die heb ik via marktplaats verkocht (dom achteraf). Nu wil ik er weer 1 maar ze worden alleen maar duurder :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 3:17

Ik heb hetzelfde jurkje als Jen besteld en nog een jurkje van Niumph zwart met bloemen en voor M.ara te schattige schoentjes en een jurkje I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 3:20

-


Laatst aangepast door Mama_van2 op vr 29 apr 2011 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast vr 29 apr 2011 - 4:54

Ik zie je plaatjes niet mama van 2! Leuk he dat zwart-witte jurkje I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Atelier Madame zo 1 mei 2011 - 21:12

Ik wil graag een paar sneakers kopen, maar ben er eigenlijk niet uit welke ik wil.. heb vanochtend al eventjesop de site lopen kijken maar ik vind zoveel sneakers leuk..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Arwyn zo 1 mei 2011 - 21:38

Ik ben naar jurkjes aan het kijken, maar daarvan staan er ook veels te veel leuke op!
Moet ook nog goede schoenen voor het werk, maar dat vind ik toch een beetje lastig via internet..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 3 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum