Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

+9
Atelier Madame
Guus
Caroow
Inge
loura
Travelgurly
Coccinelle
Melis_je
TukTuk
13 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Arwyn wo 27 apr 2011 - 7:03

AngelNyn schreef:
Jen_ schreef:Ik heb een vraag! Heb 'm net ook gekocht maar er staat

'Minimum bestedingsbedrag 60 Euro' mag je dan iets van 60 euro kiezen en dus met de bon betalen zodat het restbedrag 10 euro is, of moet het restbedrag 60 euro zijn?

Volgens mij bedoelen ze dan dat het zonder korting minimaal 60 euro moet zijn, dus wel dat je nog "iets" moet betalen.

Dan zou je dus in eerste instantie twv 110,- moeten bestellen??
Mag toch hopen dat je minimaal twv 60,- moet bestellen en dat er dan dus nog 10,- overblijft..

Ik heb er 1 gekocht, twijfel om er nog 1 te halen.. Moet oa nog nieuwe werkschoenen hebben, daar zou het ook wel handig voor zijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 7:06

Arwyn schreef:
AngelNyn schreef:
Jen_ schreef:Ik heb een vraag! Heb 'm net ook gekocht maar er staat

'Minimum bestedingsbedrag 60 Euro' mag je dan iets van 60 euro kiezen en dus met de bon betalen zodat het restbedrag 10 euro is, of moet het restbedrag 60 euro zijn?

Volgens mij bedoelen ze dan dat het zonder korting minimaal 60 euro moet zijn, dus wel dat je nog "iets" moet betalen.

Dan zou je dus in eerste instantie twv 110,- moeten bestellen??
Mag toch hopen dat je minimaal twv 60,- moet bestellen en dat er dan dus nog 10,- overblijft..

Ik heb er 1 gekocht, twijfel om er nog 1 te halen.. Moet oa nog nieuwe werkschoenen hebben, daar zou het ook wel handig voor zijn!

Oh sorry ik zie dat ik het nu onduidelijk neer gezet hebt! Ik bedoel dus dat het bedrag 60euro moet zijn VOORDAT de korting er af gaat, dus dat je dan 10 euro overhoudt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Arwyn wo 27 apr 2011 - 7:09

Oh, oké, ik las het echt heel anders, haha.
Dan is het iig een leuke aanbieding! Very Happy
Zit echt te twijfelen of ik er nog een zal bestellen.. Embarassed
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 7:15

Arwyn schreef:Oh, oké, ik las het echt heel anders, haha.
Dan is het iig een leuke aanbieding! Very Happy
Zit echt te twijfelen of ik er nog een zal bestellen.. Embarassed

Ik zou het gewoon doen,anders kan je hem altijd nog doorverkopen misschien via MP!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Julia wo 27 apr 2011 - 8:07

Oeh ik heb er zonet 2 besteld laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Arwyn wo 27 apr 2011 - 8:27

Ik heb er nu ook 2.. laughcry
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:45

Waarom zie ik het niet staan ??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 8:47

Mama_van2 schreef:Waarom zie ik het niet staan ??

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 8:52

Bedankt, heb er snel nog even 3 besteld voordat ik nu ga werken Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 9:05

Tea-Leaf schreef:
Coco schreef:Ik had het al gezien idd. Ik heb er 10 gekocht om cadeau te geven. Very Happy

Jemig. Ik wou dat ik zomaar 190 euro kon spenden aan cadeau's.... Wel lief van je!
Ik ben 9 juni jarig, dan word ik 30 :P

Mijn zus is dan ook jarig, wordt alleen nog 8 jaar ouder Very Happy
Maar die wordt dan ook wel blij van zo'n bon.
Was het een hint? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 9:08

Ik heb er nog eentje besteld Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:20

Ik heb zojuist 3 bonnen besteld en onderstaand mailtje nr m'n ouders en zus gestuurd:
(hoop dat ze het leuk vinden, heb liever dat ze zelf iets uitzoeken wat ze echt graag willen hebben, dan dat ik met goedbedoelde zeer verlate Sinterklaascadeautjes aan kom zetten).

Hallo!

Bij deze wil ik jullie uitnodigen om in het wknd van 14/15 mei mee uit eten te gaan (lokatie nader te bepalen) om te vieren dat ik met goed onderhandelen (en niet te vergeten mijn sprankelende persoonlijkheid;-)) vanaf volgende maand een leuke salarisverhoging krijg op m'n werk. Dat betekent dus dat ik ook eindelijk eens wat kan terug doen voor alles wat ik afgelopen tijd van jullie heb gekregen, dus dacht ik dat het wel leuk was om jullie mee uit eten te nemen in dat wknd, wat dan ook meteen is voor m'n aankomstdag in Nederland (ook al zo'n Godsgeschenk voor de mensheid:P). Samengevat is het dus best leuk om mij te zijn, want ik geef graag geld uit in een impulsieve bui en deel ook in die weelde (ja pap, de zogenaamde financieel directeur, ik hoor je alweer hardop denken of dat wel verstandig is en ja hoor, ik heb namelijk eerst ook heel impulsief m'n bankrekening bekeken).

Dus, bij deze: de eerste salarisverhoging is al uitgegeven, want daarnaast heb ik nog een heeeeeeeel erg verlaat Sinterklaascadeautje voor jullie allemaal (of juist al een heel vroeg Sinterklaascadeautje, zo kan je het ook zien als je positief denkt:-), want dat ging ook niet door doordat ik toen nog niet m'n eerste salaris binnen had). O,ja, jullie mogen wat mij betreft het duurste vd kaart kiezen, MAAR dan moet je wel huiswijn erbij bestellen, anders ben ik weer snel failliet!;-)).

Nou, ik hoor het wel van jullie. Tot gauw...? Liefs!



Laatst aangepast door Guattari op wo 27 apr 2011 - 10:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 10:42

Ik snap niet zo goed wat een etentje met deze bonnen te maken heeft? :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:46

AngelNyn schreef:Ik snap niet zo goed wat een etentje met deze bonnen te maken heeft? :P

Haha, dan trakteer ik ze meteen op een etentje als ik ze zie om die bonnen te geven.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 10:51

Guattari schreef:
AngelNyn schreef:Ik snap niet zo goed wat een etentje met deze bonnen te maken heeft? :P

Haha, dan trakteer ik ze meteen op een etentje als ik ze zie om die bonnen te geven.;-)

Ohhh :P (Sorry tis al laat Wink) Wel super lief van je! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 10:56

AngelNyn schreef:
Guattari schreef:
AngelNyn schreef:Ik snap niet zo goed wat een etentje met deze bonnen te maken heeft? :P

Haha, dan trakteer ik ze meteen op een etentje als ik ze zie om die bonnen te geven.;-)

Ohhh :P (Sorry tis al laat Wink) Wel super lief van je! Very Happy

Thnx. Het is zeg maar een kleinigheidje, omdat ze zo lief voor me zijn geweest sinds aug/sept tot begin dec. 2010, omdat ik toen weinig geld had doordat ik aan het afstuderen was en daarna een maandje werkloos. Ze hebben toen veel voor me betaald en me gesteund en ik vond het wel eens tijd om wat terug te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  TukTuk wo 27 apr 2011 - 10:59

Guattari schreef:

Thnx. Het is zeg maar een kleinigheidje, omdat ze zo lief voor me zijn geweest sinds aug/sept tot begin dec. 2010, omdat ik toen weinig geld had doordat ik aan het afstuderen was en daarna een maandje werkloos. Ze hebben toen veel voor me betaald en me gesteund en ik vond het wel eens tijd om wat terug te doen.

Dan is het idd fijn als je zo iets terug kan doen! Ondanks dat ze (neem ik aan Wink) met alle liefde je toen geholpen hebben, het is altijd fijn om daarna iemand alsnog te bedanken!
En kleinigheidje? Vind een etentje geen "kleinigheidje" hoor, maar gewoon heel mooi cadeau!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 11:01

AngelNyn schreef:
Guattari schreef:

Thnx. Het is zeg maar een kleinigheidje, omdat ze zo lief voor me zijn geweest sinds aug/sept tot begin dec. 2010, omdat ik toen weinig geld had doordat ik aan het afstuderen was en daarna een maandje werkloos. Ze hebben toen veel voor me betaald en me gesteund en ik vond het wel eens tijd om wat terug te doen.

Dan is het idd fijn als je zo iets terug kan doen! Ondanks dat ze (neem ik aan Wink) met alle liefde je toen geholpen hebben, het is altijd fijn om daarna iemand alsnog te bedanken!
En kleinigheidje? Vind een etentje geen "kleinigheidje" hoor, maar gewoon heel mooi cadeau!

Ik wilde daar niet teveel de nadruk op leggen, omdat mijn moeder niet makkelijk kan eten vanwege een operatie in het verleden. Dus daarom die bonnen als verlaat Sinterklaascadeautje erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 18:04

Ik heb er ook 1 besteld! Trouwens echt veel leuke dingen op de site!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:12

Coco schreef:
Tea-Leaf schreef:
Coco schreef:Ik had het al gezien idd. Ik heb er 10 gekocht om cadeau te geven. Very Happy

Jemig. Ik wou dat ik zomaar 190 euro kon spenden aan cadeau's.... Wel lief van je!
Ik ben 9 juni jarig, dan word ik 30 :P

Mijn zus is dan ook jarig, wordt alleen nog 8 jaar ouder Very Happy
Maar die wordt dan ook wel blij van zo'n bon.
Was het een hint? Laughing

Hahaha ja, maar met een knipoog natuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 1:21

Ohh ik wil dat jurkje bestellen, er is er nog maar 1 op voorraad! Maar die bon gaat morgen pas in laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Jilke do 28 apr 2011 - 19:18

Ik heb er 3 besteld, en nu krijg ik een bericht dat ik ze binnen heb en ze moet afdrukken om in te wisselen. Maar waar wissel ik dat in? Ik dacht dat het via een code ging van internet.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 19:36

Mijn jurkje is weg Sad Sad Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gast do 28 apr 2011 - 19:50

AmiAmi schreef:Ik heb er 3 besteld, en nu krijg ik een bericht dat ik ze binnen heb en ze moet afdrukken om in te wisselen. Maar waar wissel ik dat in? Ik dacht dat het via een code ging van internet.

Oh hij was er wel, yes! De voorraad is weer aangeleverd Very Happy

@AmiAmi, ik heb net de kortingscode in het bestemde veld geplakt en toen haalde hij meteen de korting eraf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Jilke do 28 apr 2011 - 20:31

Oke das mooi! Ik vond het al zo vreemd!

Volgens mij als je iets bestelt, en het past niet en je stuurt het terug, krijg je daar het geld niet van terug he? Dus het moet wel meteen passen lijkt me?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€ - Pagina 2 Empty Re: Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum