Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro! Empty Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 15:45

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/retourvlucht-amsterdam-europese-topsteden/1878742

Leuke deal leek me zo! Wilde hem met jullie delen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro! Empty Re: Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!

Bericht  Antibes wo 30 nov 2011 - 18:03

Ik vond hem ook reuze leuk, tot ik las dat het exclusief belastingen is en dat dat nog 50-100 euro extra kan kosten. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro! Empty Re: Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 18:39

Antibes schreef:Ik vond hem ook reuze leuk, tot ik las dat het exclusief belastingen is en dat dat nog 50-100 euro extra kan kosten. nerd

Volgens mij zelfs tot 200 euro. Ik sla ook even over laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro! Empty Re: Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!

Bericht  Alex wo 30 nov 2011 - 19:54

Klopt, dit staat erbij:

Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website (het
bedrag van de belastingen kan variëren tussen € 50 en € 200, afhankelijk van de bestemming, luchtvaartmaatschappij, aantal tussenstops (indien aanwezig) en datum van terugkeer).

Ik heb al een keer eerder zo'n actie gezien, voor 9 euro naar Spanje ofzo en toen kwam er nog 200 euro aan luchthavenbelasting etc bij. Erg jammer.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro! Empty Re: Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 4:16

Je kunt bete gewoon flexibel zijn met vliegdata en bij Ryanair boeken als je heel goedkoop uit wilt zijn. Heb weleens een retour Oslo gehad voor 24 euro...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro! Empty Re: Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum