Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!
http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/retourvlucht-amsterdam-europese-topsteden/1878742
Leuke deal leek me zo! Wilde hem met jullie delen
Leuke deal leek me zo! Wilde hem met jullie delen
Gast- Gast
Re: Groupon vliegticket deal! Retourvlucht Europa voor 29 euro!
Ik vond hem ook reuze leuk, tot ik las dat het exclusief belastingen is en dat dat nog 50-100 euro extra kan kosten.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Ik vond hem ook reuze leuk, tot ik las dat het exclusief belastingen is en dat dat nog 50-100 euro extra kan kosten.
Volgens mij zelfs tot 200 euro. Ik sla ook even over
Gast- Gast
Klopt, dit staat erbij:
Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website (het
bedrag van de belastingen kan variëren tussen € 50 en € 200, afhankelijk van de bestemming, luchtvaartmaatschappij, aantal tussenstops (indien aanwezig) en datum van terugkeer).
Ik heb al een keer eerder zo'n actie gezien, voor 9 euro naar Spanje ofzo en toen kwam er nog 200 euro aan luchthavenbelasting etc bij. Erg jammer.
Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website (het
bedrag van de belastingen kan variëren tussen € 50 en € 200, afhankelijk van de bestemming, luchtvaartmaatschappij, aantal tussenstops (indien aanwezig) en datum van terugkeer).
Ik heb al een keer eerder zo'n actie gezien, voor 9 euro naar Spanje ofzo en toen kwam er nog 200 euro aan luchthavenbelasting etc bij. Erg jammer.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Je kunt bete gewoon flexibel zijn met vliegdata en bij Ryanair boeken als je heel goedkoop uit wilt zijn. Heb weleens een retour Oslo gehad voor 24 euro...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk verjaardagskado voor 60 euro?
» Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€
» Zou jij voor een miljoen euro..
» Cadeau van 20 euro voor man
» 2 Syoss producten voor 6 euro!
» Groupon actie van vandaag: Zalando, bon twv 50€ voor 19€
» Zou jij voor een miljoen euro..
» Cadeau van 20 euro voor man
» 2 Syoss producten voor 6 euro!
Pagina 1 van 1