tuinmeubels van de blokker
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
tuinmeubels van de blokker
wij zijn op zoek naar een tuinset en nu zag ik de folders van de blokker dat ze daar ook leuke sets hadden maar wie weet hoe de kwaliteit daar is?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: tuinmeubels van de blokker
das een goeie, we willen zaterdag even een beetje gaan kijken daar zo wat ze hebben staan, maar we willen geen hout en geen plastic, dus iets van aluminium en dan een tafel en 4 standen stoelen... het is de bedoeling dat het het hele jaar buiten staat (hebben geen plek binnen namelijk) en dat het er tegen kan zeg maar
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij gaan ook van t weekend kijken Alleen hebben we niet mega veel ruimte (balkon)
Verder heb ik geen ervaring met de blokker spullen, dus hoop ik dat iemand anders je kan adviseren.
Ben ieder geval benieuwd wat het gaat worden
Verder heb ik geen ervaring met de blokker spullen, dus hoop ik dat iemand anders je kan adviseren.
Ben ieder geval benieuwd wat het gaat worden
Gast- Gast
Mijn zus heeft twee sets van Blokker, nu een jaar of 6, één van Hartman die is van kunststof en één van ander materiaal. Deze zijn allebei nog helemaal goed. Ze hebben ze toen beide in de opruiming gekocht. Wij gaan daar ook een set halen.
Gast- Gast
onze lounge set komt ook bij de blokker vandaan, dit materiaal is wicker en dat zou ik niet adviseren lang buiten te laten staan. wij gaan binnen binnenkort ook een nieuwe tuinset kopen, ook bij blokker. twijfelen nog tussen 2 sets..
beide sets zijn van aluminium, de ene heeft een glazen blad die behoorlijk glimt, de andere tafel heeft een stenen toplaag op een glazen blad....
beide sets zijn van aluminium, de ene heeft een glazen blad die behoorlijk glimt, de andere tafel heeft een stenen toplaag op een glazen blad....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tip: Blokker dukaten
» BH wasbal Blokker
» Blokker kinderstoel
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hebben ze bij blokker goede koekenpannen?
» BH wasbal Blokker
» Blokker kinderstoel
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hebben ze bij blokker goede koekenpannen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: