BH wasbal Blokker
+3
girli
Zininzon
Prosecco
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
BH wasbal Blokker
Wie heeft de roze BH wasbal van de Blokker? Zelf heb ik hem gisteren gekocht en ik vind het en een ideale uitvinding.
Alleen... In de beschrijving staat dat alle maten tot en met D er in passen en je er 2-3 tegelijk kunt wassen. Nou pas mijn 80D nauwelijks in die bal en moet ik het een beetje frommelen voordat het past. Dit is niet heel erg, maar daardoor misvormt toch de rand van de cup een klein beetje.
En hoe was je er dan meerdere tegelijk? Meerdere ballen tegelijk in de machine, of meerdere BH's in 1 bal doen? Bij mij past er echt maar 1 tegelijk in die bal...
Alleen... In de beschrijving staat dat alle maten tot en met D er in passen en je er 2-3 tegelijk kunt wassen. Nou pas mijn 80D nauwelijks in die bal en moet ik het een beetje frommelen voordat het past. Dit is niet heel erg, maar daardoor misvormt toch de rand van de cup een klein beetje.
En hoe was je er dan meerdere tegelijk? Meerdere ballen tegelijk in de machine, of meerdere BH's in 1 bal doen? Bij mij past er echt maar 1 tegelijk in die bal...
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: BH wasbal Blokker
Wat is er zo anders aan dan een waszakje?
Behalve dat het een bol is uiteraard...
Gast- Gast
Ik heb hem ook en ik moest ook proppen om er 2 Bh's (cup D) in te krijgenl Is wel gelukt.
Het was 1 voorgevormde en 1 van kant, dus die was wat minder dik en paste er nog overheen.
Het was 1 voorgevormde en 1 van kant, dus die was wat minder dik en paste er nog overheen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wat handig zo'n ding! Ga ook even bij de blokker kijken, scheelt een hoop handwasjes..
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Wat is er zo anders aan dan een waszakje?
Bij een waszakje kreukt de rest van de was nog steeds je BH en kan de beugel nog steeds los gaan. Bij deze bal kan dat niet.
Prosecco- Kletskop
Amazzonia schreef:Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wat handig zo'n ding! Ga ook even bij de blokker kijken, scheelt een hoop handwasjes..
Mijn gedachte! Daarnaast heb ik ook het idee dat ze in de machine schoner worden.
Heb er tot nu toe 2 gewassen en het lijkt prima te gaan. (behalve dan dat het net niet helemaal past)
Prosecco- Kletskop
Hmmm, ik heb nooit last van gekreukte bh's....
En ook nog nooit een losgeraakte beugel gehad.
Ik houd het lekker bij het waszakje.
Heb je ze niet in meerdere formaten?
Ik houd het lekker bij het waszakje.
Heb je ze niet in meerdere formaten?
Gast- Gast
+ 1Hazeltje schreef:Hmmm, ik heb nooit last van gekreukte bh's....
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
girli schreef:+ 1Hazeltje schreef:Hmmm, ik heb nooit last van gekreukte bh's....
Ik heb ook gewoon een waszakje. En mijn Bh's mogen ook gewoon op 40graden in de machine.... dat vertelde de verkoopster er speciaal bij.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik mik mijn bh's gewoon zo in de wasmachine.... ben vreselijk laks met dit soort dingen. Ik heb serieus 3 van die zakjes liggen volgens mij en ik gebruik ze nooit
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ik mik mijn bh's gewoon zo in de wasmachine.... ben vreselijk laks met dit soort dingen. Ik heb serieus 3 van die zakjes liggen volgens mij en ik gebruik ze nooit
+1
even wrijven en de kreukels zijn eruit
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Wat is er zo anders aan dan een waszakje?
+1, ik vind die waszakjes heel prettig.
Gast- Gast
Ik gebruik liever mijn zakje dan zo'n bol. Die bol moet je er steeds weer bijpakken, terwijl het zakje altijd bij mijn bh's ligt.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik gebruik ook een waszakje. Dat gaat eigenlijk altijd goed!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Soortgelijke onderwerpen
» tuinmeubels van de blokker
» Blokker kinderstoel
» Tip: Blokker dukaten
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hebben ze bij blokker goede koekenpannen?
» Blokker kinderstoel
» Tip: Blokker dukaten
» Echte Crocs, voordelig bij Blokker.
» Hebben ze bij blokker goede koekenpannen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: