Nieuw algemeen fototopic!
+75
VeryCherry
Aziraphale
_Lacey_
Mamasapje
Inge
RioolSpook
Verona
SoGood
Julia
Error
Travelgurly
mickey
TGR
Sweety
Janelie
Mamsie
SnowWhite
Try
Snoopy
Sjaantje
Printje
ekiaam87
Zwerver
Vanillivi
Lady4
Shisha
Suus
Sugarfall
applestar
Ugly Betty
Floor
Bimbam
Feline
Lavendel
luenca
TNMN
Atelier Madame
Mari
Oasis
SoezieQ
Xanna
Chocolate Cookie
Lejow
Mida4you
Flippin' Bitch
Bosjesvrouw
BJA
Bliss
Parisienne
Sarah1985
Arwyn
Zora
Sterre
SuperGrover
Kabouter
Tullow
Schaapke
Polly
Pien
JD
Diese
Caroow
Toet
CaptainSpectacular
Jerry
Milamber
Phileine
Dennenappel
PiP
Jeanette
Jordana
InweCulnamo
Moezie
Nana
Burn
79 plaatsers
Pagina 29 van 31
Pagina 29 van 31 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31
Re: Nieuw algemeen fototopic!
Ik kwam deze foto weer tegen. Dit was in een safaripark in Duitsland en konden we doorheen rijden. Daar lopen alle dieren los en komen ook naar je auto Ik was op een gegeven moment naar links aan het kijken naar aapjes en toen schrok ik van een soort zucht in mijn nek en ik kijk naar rechts en toen zag ik dit Ik schrok me rot joh hahaha
En hier waren we aan het wadlopen. Als je goed kijkt zie je op de achtergrond het strand. Zo ver konden we de zee in lopen ( dit was trouwens in Cuxhaven )
En hier waren we aan het wadlopen. Als je goed kijkt zie je op de achtergrond het strand. Zo ver konden we de zee in lopen ( dit was trouwens in Cuxhaven )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Leuke foto's sweety, je bent mooi! DIe voor die muur is inderdaad echt geweldig!
Ik ben een paar dagen naar Madrid geweest.
Oude spanjaard in een flamenco cafe.
Flamenco! Van het dansen zelf heb ik weinig goed gelukte foto's helaas. Had mijn spiegelreflex niet bij me en met deze camera ging het niet zo lekker haha.
wel leuke filmpjes gemaakt.
De demonstraties. Echt ongelooflijk wat voor enorm kamp er op dat plein opgebouwd was. Maar echt super leuk om doorheen te lopen! Overal mensen die gezellig bij elkaar zitten, iedereen praat met iedereen, was echt leuk om te zien.
Deze is voor fauve, omdat ik die slippers van haar heb gekregen haha!
in een zweterig maar oh zo leuk tapas/jazz cafe!
Dit was op het terras van "the penthouse", niet zo'n boeiende foto, maar het uitzicht daar was echt fantastisch. Dat zie je gek genoeg alleen niet zo goed op de foto's.
Ik ben een paar dagen naar Madrid geweest.
Oude spanjaard in een flamenco cafe.
Flamenco! Van het dansen zelf heb ik weinig goed gelukte foto's helaas. Had mijn spiegelreflex niet bij me en met deze camera ging het niet zo lekker haha.
wel leuke filmpjes gemaakt.
De demonstraties. Echt ongelooflijk wat voor enorm kamp er op dat plein opgebouwd was. Maar echt super leuk om doorheen te lopen! Overal mensen die gezellig bij elkaar zitten, iedereen praat met iedereen, was echt leuk om te zien.
Deze is voor fauve, omdat ik die slippers van haar heb gekregen haha!
in een zweterig maar oh zo leuk tapas/jazz cafe!
Dit was op het terras van "the penthouse", niet zo'n boeiende foto, maar het uitzicht daar was echt fantastisch. Dat zie je gek genoeg alleen niet zo goed op de foto's.
Gast- Gast
Oef volgens mij doen jullie niet af aan de Madrilenen. Jullie zijn zo zwoel
Leuke foto's PB!
Leuke foto's PB!
Gast- Gast
Haha I wish dat ik Madrileens was.. Die mensen zijn zo mooi! Ik wil ook bruine ogen haha!
En Donnaa, wat een fantastische foto! Die zou ik uitprinten en ophangen. Echt geweldig!
En Donnaa, wat een fantastische foto! Die zou ik uitprinten en ophangen. Echt geweldig!
Gast- Gast
Wat zijn juliie toch een ontzettend leuk stel powerbabe! Daar gaan heule mooie kindjes van komen.
Gast- Gast
Zora, wat schattig! Jammer van je camera maar wél een mooi momentje vast weten te leggen
Inge, mooie foto's geworden! Ik vind het zó moeilijk om vogels in hun vlucht te fotograferen, ga het binnenkort weer proberen met de meeuwen op de boot naar Texel maar dat duurt helaas maar 20 minuutjes ofzo
Misschien is het voor mij ook wel lastiger omdat ik mijn camera niet op de 'echte' manier kan vasthouden, ik fotografeer altijd vanaf LiveView en door mijn beperking heb ik ook geen DSLR maar een bridge-camera want ik kan niet zoomen en scherpstellen op de lens zelf Dus misschien is het daarom ook al lastiger om een vliegende vogel in beeld te krijgen (én te houden!)
Sweety, leuke foto's heeft Anousch gemaakt!
Powerbabe; wow die foto van die Spanjaard... ik vóel de sfeer gewoon! Rest van de foto's zijn ook leuk, mooi stel zijn jullie!
Inge, mooie foto's geworden! Ik vind het zó moeilijk om vogels in hun vlucht te fotograferen, ga het binnenkort weer proberen met de meeuwen op de boot naar Texel maar dat duurt helaas maar 20 minuutjes ofzo
Misschien is het voor mij ook wel lastiger omdat ik mijn camera niet op de 'echte' manier kan vasthouden, ik fotografeer altijd vanaf LiveView en door mijn beperking heb ik ook geen DSLR maar een bridge-camera want ik kan niet zoomen en scherpstellen op de lens zelf Dus misschien is het daarom ook al lastiger om een vliegende vogel in beeld te krijgen (én te houden!)
Sweety, leuke foto's heeft Anousch gemaakt!
Powerbabe; wow die foto van die Spanjaard... ik vóel de sfeer gewoon! Rest van de foto's zijn ook leuk, mooi stel zijn jullie!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet ik het nog te vertellen: mijn baby-vogeltje is inmiddels uitgevlogen, gister zat ie op de schutting. Maar kennelijk woont hij nog wel hier want vanmorgen zat ie weer in de tuin. Had helaas geen een camera bij de hand
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
@ PB: Wat een leuk stel zijn jullie! Ben het helemaal eens met freakielief. Daar gaan hele mooie kindjes van komen
@ Donnaa: wat een leuke foto is dat. Lekker ondeugend.
@ Donnaa: wat een leuke foto is dat. Lekker ondeugend.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ahhh sjaantje, helemaal vergeten te zeggen, maar die vogeltjes zijn zoo schattig! Jammer dat hij inmiddels uitvliegt, maar ook wel weer leuk om te zien toch?
Ik hou zo van baby diertjes!
Bedankt trouwens, heel lief:) ik vind mijn vriendje zelf ook erg leuk;).
Ik hou zo van baby diertjes!
Bedankt trouwens, heel lief:) ik vind mijn vriendje zelf ook erg leuk;).
Gast- Gast
Sweety, heel mooi die eerste foto!
Ene Powerbabe, jullie zijn HOT
Ene Powerbabe, jullie zijn HOT
Gast- Gast
Doen! Hij is echt leuk_Donnaa schreef:Jaa, ik ga die foto op printen en ophangen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
fototjes weg.
Laatst aangepast door Elodie op wo 25 mei 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lekker ding, Elodie!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw elodie, jij bent mooi! Leuk om een foto van je te zien. En leuke mr. Lover!
Gast- Gast
@ powerbabe, wat leuk ik ben ook de afgelopen dagen ook in Madrid geweest. Zaten jullie toevallig ook in het vliegtuig naar eindhoven?
Gast- Gast
Storm schreef:Eensch!Bliss schreef:Lekker ding, Elodie!
Hebben jullie het nu over mij of over hem? haha
Powerbabe, danku!
Gast- Gast
Powerbabe en Elodie, wow jullie zijn echt mooi!
Donnaa, haha wat gaaf!
Donnaa, haha wat gaaf!
Gast- Gast
Ik noem een vrouw niet zo snel een lekker dingElodie schreef:Storm schreef:Eensch!Bliss schreef:Lekker ding, Elodie!
Hebben jullie het nu over mij of over hem? haha
Gast- Gast
Nee maar leuk om te horen hoor! Ik heb z'n haar gemillimeterd en nu vind ik hem helemaal sexy.
Trouwens, waarom zou je een vrouw geen lekker ding noemen? Voelt dat raar voor je ofzo?
Gast- Gast
Oooo Elodie, ik vind je neus écht mooi!! En je hebt een mooi postuur zeg, en je haar zit tof. Wat heeft jouw vriend lekkere lippen. En die van Powerbabe heeft zúlk fijn borsthaar.
*gaat zichzelf even tot de orde roepen, want dit gaat fout*
*gaat zichzelf even tot de orde roepen, want dit gaat fout*
Gast- Gast
Prachtige foto, Powerbabe!
Elodie: heel mooi! Wat heb jij een relaxte uitstraling.
Elodie: heel mooi! Wat heb jij een relaxte uitstraling.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Haha gloria, jij bent grappig. Mijn zoon vroeg zich af waarom ik hardop moest lachen achter de laptop
En whoeii mijn neus heeft een fan!! (in het echt is ie lelijker hoor..) Ik heb echt geen mooi postuur hoor! Maar vriend heeft inderdaad lekkere lippen ja
Leuk om te horen dat ik een relaxte uitstraling heb. Maar verder moeten jullie dus echt niet overdrijven. Ik word hier verlegen van. In het echt ziet het er vast allemaal anders uit.
En whoeii mijn neus heeft een fan!! (in het echt is ie lelijker hoor..) Ik heb echt geen mooi postuur hoor! Maar vriend heeft inderdaad lekkere lippen ja
Leuk om te horen dat ik een relaxte uitstraling heb. Maar verder moeten jullie dus echt niet overdrijven. Ik word hier verlegen van. In het echt ziet het er vast allemaal anders uit.
Gast- Gast
Pagina 29 van 31 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31
Pagina 29 van 31
Permissies van dit forum: