Oud & Nieuw fototopic
+6
Lieke128
bolus26
ekiaam87
Rovine
Curious
GeKKiE
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Oud & Nieuw fototopic
Ik ben zelf naar de Efteling geweest.
Het was er heeel erg druk, maar wel erg leuk!
Hans en Grietje
Joris en de draak
De Python
Zo werden de bubbels uitgedeeld
Aftellen op de Brink met de Pagode de lucht in
Filmpje met vuurwerk
Het was er heeel erg druk, maar wel erg leuk!
Hans en Grietje
Joris en de draak
De Python
Zo werden de bubbels uitgedeeld
Aftellen op de Brink met de Pagode de lucht in
Filmpje met vuurwerk
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Oud & Nieuw fototopic
Dat ziet er gezellig uit zeg!!! Was zeker heel erg druk?
Ik ben bij vrienden geweest, viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Maar er zijn geen foto's gemaakt, dus kan er ook geen plaatsen!
Ik ben bij vrienden geweest, viel eerlijk gezegd een beetje tegen. Maar er zijn geen foto's gemaakt, dus kan er ook geen plaatsen!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ziet er best leuk uit!
Ik heb alleen gênante twister-foto's, die plaats ik hier maar niet.
Ik heb alleen gênante twister-foto's, die plaats ik hier maar niet.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
De hond kijkt met ons mee naar het mooie vuurwerk
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb ook geen foto´s. Op zich wel gezellig bij vrienden maar niet heel spectaculair eigenlijk.
Ik wilde ook twister doen!! maar de rest niet (behalve mijn man dan) anders had ik zeker een foto gemaakt
Ik wilde ook twister doen!! maar de rest niet (behalve mijn man dan) anders had ik zeker een foto gemaakt
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Haha twister is echt geweldig! Ik ben ook altijd voor Maar de rest niet, dus hier ook geen twister, wel de macarena-dansend! Zal straks wat foto's uploaden.
Is dat leuk, oud&nieuw in de Efteling? Ik vind de Efteling echt heel erg leuk, maar zou denk ik oud&nieuw liever gewoon thuis bij vrienden vieren, maar dat zeg ik omdat ik het niet ken, misschien is het wel kei leuk!
Is dat leuk, oud&nieuw in de Efteling? Ik vind de Efteling echt heel erg leuk, maar zou denk ik oud&nieuw liever gewoon thuis bij vrienden vieren, maar dat zeg ik omdat ik het niet ken, misschien is het wel kei leuk!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Ik was ook in de Efteling met O&N! Maar ik doe het nooit meer! Ik woon er best vlakbij (kwartiertje rijden), maar deed er nu anderhalf uur over, omdat het daar zo vast stond. Eenmaal binnen, was het te gigantisch druk. We hebben maar 2 attracties kunnen doen. Opzich geen probleem, maar vond het in het algemeen te druk en de vuurwerkshow vond ik niet mega spectaculair ofzo. Leuk voor een keertje, maar ik ga er met O&N niet meer heen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik was ook in de Efteling met O&N! Maar ik doe het nooit meer! Ik woon er best vlakbij (kwartiertje rijden), maar deed er nu anderhalf uur over, omdat het daar zo vast stond. Eenmaal binnen, was het te gigantisch druk. We hebben maar 2 attracties kunnen doen. Opzich geen probleem, maar vond het in het algemeen te druk en de vuurwerkshow vond ik niet mega spectaculair ofzo. Leuk voor een keertje, maar ik ga er met O&N niet meer heen.
+1
Daarna nog naar vrienden geweest
Gast- Gast
Jammer dat het zo druk was in de Efteling. Het leek me ook wel leuk maar ben blij dat ik niet ben gegaan.
Ook balen dat de vuurwerkshow tegenviel.
Wij zijn met o&n in de stad geweest en hebben daar wat gedronken (waren optredens en je kon schaatsen etc.). Daarna even naar het vuurwerk gekeken, was wel mooi.
Op 1 januari zijn we bij de familie van mijn vriend geweest. Het was gezellig en er was véél eten. We hebben toen ook meteen nog de kerstcadeaus gedaan want met kerst moest mijn vriend werken. Ben ook flink verwend weer.
We hebben alleen geen foto's gemaakt, heb er ook niet aan gedacht haha.
Ook balen dat de vuurwerkshow tegenviel.
Wij zijn met o&n in de stad geweest en hebben daar wat gedronken (waren optredens en je kon schaatsen etc.). Daarna even naar het vuurwerk gekeken, was wel mooi.
Op 1 januari zijn we bij de familie van mijn vriend geweest. Het was gezellig en er was véél eten. We hebben toen ook meteen nog de kerstcadeaus gedaan want met kerst moest mijn vriend werken. Ben ook flink verwend weer.
We hebben alleen geen foto's gemaakt, heb er ook niet aan gedacht haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Leuke foto's
Ziet er wel mooi uit in de Efteling. Hoorde van mijn neef en tante al dat het stikdruk was
Ziet er wel mooi uit in de Efteling. Hoorde van mijn neef en tante al dat het stikdruk was
Laatst aangepast door Inge op vr 6 jan 2012 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
*
Laatst aangepast door Spetterdespat op do 5 jan 2012 - 5:11; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: