Nieuw algemeen fototopic!
+75
VeryCherry
Aziraphale
_Lacey_
Mamasapje
Inge
RioolSpook
Verona
SoGood
Julia
Error
Travelgurly
mickey
TGR
Sweety
Janelie
Mamsie
SnowWhite
Try
Snoopy
Sjaantje
Printje
ekiaam87
Zwerver
Vanillivi
Lady4
Shisha
Suus
Sugarfall
applestar
Ugly Betty
Floor
Bimbam
Feline
Lavendel
luenca
TNMN
Atelier Madame
Mari
Oasis
SoezieQ
Xanna
Chocolate Cookie
Lejow
Mida4you
Flippin' Bitch
Bosjesvrouw
BJA
Bliss
Parisienne
Sarah1985
Arwyn
Zora
Sterre
SuperGrover
Kabouter
Tullow
Schaapke
Polly
Pien
JD
Diese
Caroow
Toet
CaptainSpectacular
Jerry
Milamber
Phileine
Dennenappel
PiP
Jeanette
Jordana
InweCulnamo
Moezie
Nana
Burn
79 plaatsers
Pagina 16 van 31
Pagina 16 van 31 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31
Re: Nieuw algemeen fototopic!
@ Jeanette: Ik kan me je eerdere kapsel even niet voor de geest halen, maar ik vind dit je ontzettend leuk staan!!
@ Snowwhite: Jij ziet er voor mij juist wél uit zoals ik je ongeveer had voorgesteld! Grappig is dat! Je komt op me over als een heel vriendelijk meisje
@ Mamsie: Als ik zulke prachtige kinderen mag krijgen, teken ik daar voor!! Wauw!
Uhmm.. de kont van mijn paard..
Hij is zondag in elkaar getrimd door een ander paard Heeft een paar dagen flink slecht gelopen. Heel zielig, maar waarschijnlijk wel verdiende loon.
@ Snowwhite: Jij ziet er voor mij juist wél uit zoals ik je ongeveer had voorgesteld! Grappig is dat! Je komt op me over als een heel vriendelijk meisje
@ Mamsie: Als ik zulke prachtige kinderen mag krijgen, teken ik daar voor!! Wauw!
Uhmm.. de kont van mijn paard..
Hij is zondag in elkaar getrimd door een ander paard Heeft een paar dagen flink slecht gelopen. Heel zielig, maar waarschijnlijk wel verdiende loon.
Gast- Gast
Ahhhh arm paardje! Ook al heeft hij het misschien verdiend, toch zielig!
Mijn hamster onderzoekt haar nieuwe kooi:
Mijn hamster onderzoekt haar nieuwe kooi:
Gast- Gast
haha wat leuk Ik ben nog steeds blij met deze foto:
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Lily op do 12 mei 2011 - 21:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily, ik heb het al vaker gezegd maar ik meen het wel; ik vind jou op die foto zoveel mooier dan zonder make-up, bril en je haar plat. Je moet echt vaker zoiets doen (al hoeft het niet zo extreem uiteraard. )
Gast- Gast
En wederom weer eens!!Purple schreef:Lily, ik heb het al vaker gezegd maar ik meen het wel; ik vind jou op die foto zoveel mooier dan zonder make-up, bril en je haar plat. Je moet echt vaker zoiets doen (al hoeft het niet zo extreem uiteraard. )
Gast- Gast
Dank je en stel is wat voor dan qua kapsels en make-up. Met kapsels ben ik heel makkelijk en vind heel veel goed alleen heb dik haar waardoor het snel inzakt. Voor die kuif was er ook een halve bus haarlak nodig
Gast- Gast
Fauve, lief! Hij heeft lekker veel speelmateriaal
Ik vind het ook erg zielig voor m'n paard. Het had niet zo extreem gehoeven. Maar dieren zijn hard tegen elkaar
Lily: erg mooi!!!
Ik vind het ook erg zielig voor m'n paard. Het had niet zo extreem gehoeven. Maar dieren zijn hard tegen elkaar
Lily: erg mooi!!!
Gast- Gast
Sowieso vind ik je haar lekker omhoog en uit je gezicht al een hele verbetering! Die kleur is ook veel spannender dan andere foto's die ik van je gezien heb, mag best wat feller je bent nog jong! Mascara, oogpotloodje/oogschaduw en een lipgloss doen al heel veel op jou gezicht dus dat is voor dagelijks gebruik denk ik wel genoeg en absoluut lenzen nemen!!Lily schreef:Dank je
Gast- Gast
nee lenzen worden het niet, heb wel eens daglenzen gehad maar krijg die krengen niet eens in Ach misschien een subtielere bril dan ipv zo`n opvallende. En wat bedoel je met kleur? M`n haarkleur?
Gast- Gast
Storm schreef:+1Purple schreef:Ik kan kort haar geweldig mooi vinden maar ik vind het bij jou niet mooier staan dan dat het was.Jeanette schreef:Ik ben gekortwiekt!
Ik ook, sorry Maar misschien komt het omdat het een zij foto is? Zolang je er zelf maar blij mee bent!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, je haarkleur inderdaad. Dat bruine wat je nu hebt is zo saai vergeleken met dit. Dan moet je je ogen maar laten laseren.Lily schreef:nee lenzen worden het niet, heb wel eens daglenzen gehad maar krijg die krengen niet eens in Ach misschien een subtielere bril dan ipv zo`n opvallende. En wat bedoel je met kleur? M`n haarkleur?
Gast- Gast
haha betaal jij het? En een bril is wel makkelijk want heb nogal last van wallen en daar zie je niks van met een bril
Gast- Gast
Youandi schreef:Fauve, lief! Hij heeft lekker veel speelmateriaal
Haha zij Ja klopt, ze is nogal verwend Maar wel heel lief hoor
Laatst aangepast door Fauve op do 12 mei 2011 - 2:35; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ik ben gekortwiekt!
*foto*
Het kan zijn dat het doordat ik niet het hele kapsel kan zien, maar op deze manier lijkt het een truttig kapsel. Zonde!
Gast- Gast
Purple schreef:Sowieso vind ik je haar lekker omhoog en uit je gezicht al een hele verbetering! Die kleur is ook veel spannender dan andere foto's die ik van je gezien heb, mag best wat feller je bent nog jong! Mascara, oogpotloodje/oogschaduw en een lipgloss doen al heel veel op jou gezicht dus dat is voor dagelijks gebruik denk ik wel genoeg en absoluut lenzen nemen!!Lily schreef:Dank je
Gast- Gast
nah ik zal vanavond eens gaan experimenteren wat ik nu allemaal met m`n kapsel kan en dan zal ik wel foto`s plaatsen het is alleen asymetrisch dus zo`n kuif wordt geen succes denk ik.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Anniej_S op do 12 mei 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Youandi, aaaaah arme kont! Ik heb ook weer een verzorgpaard! Ben echt helemaal blij.
Die hamster haha! Geweldig!
Gast- Gast
Wat een leuke hamster heb jij Fauve! Ik vind hamsters meestal niks aan op te kijken, maar die van jou is echt leuk!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Dolcis_ schreef:Youandi, aaaaah arme kont! Ik heb ook weer een verzorgpaard! Ben echt helemaal blij.
Oh leuk!!! Wat voor paard is het? Veel plezier!!
Gast- Gast
Pagina 16 van 31 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 31
Pagina 16 van 31
Permissies van dit forum: