Nieuw algemeen fototopic!
+75
VeryCherry
Aziraphale
_Lacey_
Mamasapje
Inge
RioolSpook
Verona
SoGood
Julia
Error
Travelgurly
mickey
TGR
Sweety
Janelie
Mamsie
SnowWhite
Try
Snoopy
Sjaantje
Printje
ekiaam87
Zwerver
Vanillivi
Lady4
Shisha
Suus
Sugarfall
applestar
Ugly Betty
Floor
Bimbam
Feline
Lavendel
luenca
TNMN
Atelier Madame
Mari
Oasis
SoezieQ
Xanna
Chocolate Cookie
Lejow
Mida4you
Flippin' Bitch
Bosjesvrouw
BJA
Bliss
Parisienne
Sarah1985
Arwyn
Zora
Sterre
SuperGrover
Kabouter
Tullow
Schaapke
Polly
Pien
JD
Diese
Caroow
Toet
CaptainSpectacular
Jerry
Milamber
Phileine
Dennenappel
PiP
Jeanette
Jordana
InweCulnamo
Moezie
Nana
Burn
79 plaatsers
Pagina 28 van 31
Pagina 28 van 31 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31
Re: Nieuw algemeen fototopic!
Ooh ze was echt geweldig!Sterre schreef:Shygirl85 schreef:Donderdag met mijn vriend naar Selah Sue in utrecht geweest
Wat leuk!! Was ze goed live? Ik ben sinds kort ook fan, en ga haar zien op Pinkpop
We stonden ook heel erg vooraan zo leuk!
Je moet maar even kijken op youtube en dan tivoli 2011 typen dan krijg je het concert waar ik was moet je even raggamuffin kijken, zo leuk ze laat dan het publiek een stukje zingen en dat lukt niet echt reageert ze heel leuk op! haha
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Weetjewel, wat een grappige foto. Kan je je voorstellen dat er straks een heel bouwwerk staat?
Ik vond dat destijds best lastig om voor te stellen toen enkel de fundering er nog maar in zat.
Ik vond dat destijds best lastig om voor te stellen toen enkel de fundering er nog maar in zat.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Anousch op ma 23 mei 2011 - 9:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Een foto van de fotoshoot die ik laatst had:
weg
weg
Laatst aangepast door Chocolate Cookie op di 24 mei 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
CC: Je hebt hier hele mooie ogen op... Je bent echt een hottie
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik vind die ene met je zwoele blik in het bos/parkachtig iets mooi! die moet je ook showen!
Gast- Gast
Zwoele blik? Had ik die dan?Anousch schreef:Ik vind die ene met je zwoele blik in het bos/parkachtig iets mooi! die moet je ook showen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Aha! Op de eerste foto leken het net twee lapjes! Beiden oranje vlekjes op de koppies En ik zeg altijd lapje ipv lapjes, dacht dat je het over meervoud had . Maar, mooie beestjes! Heerlijk dat ze samen knuffen hè? Doen mijn kater & poes ook.Verona schreef:@ Aziraphale, Luna is de lapjes dus de poes . Lilo is die cyperse met wit.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Jeeej, ik heb eindelijk een foto van de koeien-vis van Youandi gezien!
Ik heb ook nog een leuke dierenfoto:
Dit vogelhuisje hangt in mijn tuin, vlak boven mijn slaapkamerraam. Het bijzondere is dat het vogel-ouderpaar bestaat uit een mees en een mus. Ja echt! Maar goed, er is dus Ă©Ă©n mini-mees-musje uit voortgekomen, die steeds uit zijn/haar raampje zat te loeren of papa en mama er alweer aankwamen met een lekker hapje. ZĂł schattig!
Ik heb ook nog een leuke dierenfoto:
Dit vogelhuisje hangt in mijn tuin, vlak boven mijn slaapkamerraam. Het bijzondere is dat het vogel-ouderpaar bestaat uit een mees en een mus. Ja echt! Maar goed, er is dus Ă©Ă©n mini-mees-musje uit voortgekomen, die steeds uit zijn/haar raampje zat te loeren of papa en mama er alweer aankwamen met een lekker hapje. ZĂł schattig!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik lag in mijn nieuwe relax-tuinstoel, zag mees op het dak zitten en dacht: 'dit is een camera-moment!' Lang leve de zoomfunctie haha! Ben relaxt gaan liggen, steeds weer wachtend totdat papa of mama Vogel terugkwam.
Wacht, ik heb nĂłg een mooie:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij denkt mini-vogeltje: "WTF is dát voor ding dat zij in haar handen heeft???"
Wacht, ik heb nĂłg een mooie:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij denkt mini-vogeltje: "WTF is dát voor ding dat zij in haar handen heeft???"
Hahaha ja hij kijkt je echt recht aan met een soort bijna evil blik.
Gast- Gast
Ja inderdaad. Vind het gewoon echt jammer dat hij/zij eerdaags uitvliegt. Nu word ik iedere morgen wakker van het gekwetter van familie Vogel
Wauw, wat supercool Sjaan!!
Laatst aangepast door Zora op wo 25 mei 2011 - 5:04; in totaal 1 keer bewerkt
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Wat lief die vogeltjes!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een super stoere, schattige foto's zeg Sjaan!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Wat lief Sjaan...
Wij hebben ook een nestje in de dakgoot voor, helaas nog geen foto van kunnen maken.
Afgelopen weekend was ik een weekendje weg en we hadden de sauna paar uur afgehuurd en toen zaten we in de jacuzzi en in de klimop zat een nestje... pa en ma vogel druk in de weer met wormpjes en dingetjes...
2 redelijke foto's van kunnen maken (helaas was het nestje niet zichtbaar en wilde ook niet dichterbij komen en het verstoren (het nestje zat vrij laag, ongeveer op 150cm hoogte) Kreeg de vogel helaas vliegend niet beter op de foto
Wij hebben ook een nestje in de dakgoot voor, helaas nog geen foto van kunnen maken.
Afgelopen weekend was ik een weekendje weg en we hadden de sauna paar uur afgehuurd en toen zaten we in de jacuzzi en in de klimop zat een nestje... pa en ma vogel druk in de weer met wormpjes en dingetjes...
2 redelijke foto's van kunnen maken (helaas was het nestje niet zichtbaar en wilde ook niet dichterbij komen en het verstoren (het nestje zat vrij laag, ongeveer op 150cm hoogte) Kreeg de vogel helaas vliegend niet beter op de foto
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
*weg*
Laatst aangepast door Sweety op wo 7 dec 2011 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Die eerste vind ik heel erg mooi! Ik hou zo van vervallen bakstenen muren. Love it. Kleuren doen het ook heel goed.
De tweede is ook erg mooi.
En jij bent ook mooi, maar dat blijf ik zeggen.
Gast- Gast
Dank je welMarin schreef:Die eerste vind ik heel erg mooi! Ik hou zo van vervallen bakstenen muren. Love it. Kleuren doen het ook heel goed.
De eerste foto is ook mijn favoriet. Ik ben niet zo van foto's van mezelf ophangen, maar deze wil ik in een mooi lijstje doen en ophangen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Sweety wat een mooie foto's en idd jij bent ook mooi !!!!
En wat een super leuke ketting Ik heb hem ook hahaha
En wat een super leuke ketting Ik heb hem ook hahaha
Gast- Gast
Pagina 28 van 31 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31
Pagina 28 van 31
Permissies van dit forum: