Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Oeh, m'n H&M bestelling is ook ein-de-lijk onderweg! Werd tijd!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Tullow schreef:Alex schreef:Anousch, als je serieus bent over het skaten kunnen we ook ergens afspreken waar je met het OV naar toe kan komen?
Tullow, werkgerelateerde vraag: kun je een optie nemen op een reis? Dat kan toch, net zoiets als vorige keer?
Ja hoor, geen probleem. Als de vertrekdatum maar buiten 6 weken vanaf nu ligt
PM me maar!
Oké, dank je wel! Ik overleg nog even met mijn man over welk hotel we nou naartoe willen en dan PM ik je!
Wat heb je trouwens besteld bij Zalando en H&M?
Gast- Gast
Het is echt niet normaal..
Maar sjonge jonge.. De mensen slepen ook wel heel erg veel uit de schappen!
Ik hoop alleen dat de mensen eerder komen. Normaal beginnen we altijd om 4u, maar ik ben vroeg vrij, en wel meerdere, als deze nou ook eerder komen. Zijn wij niet tot vanavond 8u bezig.. Wat ik anders wel verwacht!
Maar sjonge jonge.. De mensen slepen ook wel heel erg veel uit de schappen!
Ik hoop alleen dat de mensen eerder komen. Normaal beginnen we altijd om 4u, maar ik ben vroeg vrij, en wel meerdere, als deze nou ook eerder komen. Zijn wij niet tot vanavond 8u bezig.. Wat ik anders wel verwacht!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Deze bij Zalando:
En ook nog schoenen met sleehak bij H&M, verder hempjes en shirts voor mijn vriend.
En ook nog schoenen met sleehak bij H&M, verder hempjes en shirts voor mijn vriend.
Tullow- Kletskop
Wij hebben op het moment een discussie over de vakantie..
Vriend wil 3 a 4 weken naar Zweden.
Maar ik vind dat op het moment te duur, dan is waarschijnlijk bijna onze spaarrekening leeg daarna., want we moeten ook een nieuw bed.
Dus ik heb gister tegen hem gezegd dan moet je maar even uitrekenen wat het gaat kosten want dan kunnen we er rekening mee houden, en dat we dan alle camping spul van zijn ouders moeten lenen want dat hebben we ook nog niet. En dat ik het toch onverstandig vind om dat te doen,waarom niet volgend jaar?
Nou ja kreeg als antwoord dat hij echt niet van plan was om een week ofzo in Nederland te kamperen, nou dat ben ik zelf ook niet van plan.
Hij wil eigenlijks ook niet met het vliegtuig een week weg.
Dus blijft erover dat zijn vader een auto in Engeland heeft staan en die moet in augustus in Nederland voor de keuring, dus dat we daar heen gaan die auto meenemen daar op vakantie en de auto mee terug.
Oftewel wij weten dus nog steeds niet waar we heen gaan op vakantie...
Vriend wil 3 a 4 weken naar Zweden.
Maar ik vind dat op het moment te duur, dan is waarschijnlijk bijna onze spaarrekening leeg daarna., want we moeten ook een nieuw bed.
Dus ik heb gister tegen hem gezegd dan moet je maar even uitrekenen wat het gaat kosten want dan kunnen we er rekening mee houden, en dat we dan alle camping spul van zijn ouders moeten lenen want dat hebben we ook nog niet. En dat ik het toch onverstandig vind om dat te doen,waarom niet volgend jaar?
Nou ja kreeg als antwoord dat hij echt niet van plan was om een week ofzo in Nederland te kamperen, nou dat ben ik zelf ook niet van plan.
Hij wil eigenlijks ook niet met het vliegtuig een week weg.
Dus blijft erover dat zijn vader een auto in Engeland heeft staan en die moet in augustus in Nederland voor de keuring, dus dat we daar heen gaan die auto meenemen daar op vakantie en de auto mee terug.
Oftewel wij weten dus nog steeds niet waar we heen gaan op vakantie...
Gast- Gast
Oooooh wat een gave schoentjes, Tullow!!! Jammer dat ik uit principe niet bij Zalando bestel
Gast- Gast
Toen ik zaterdag na mijn werk om 16.30 uur boodschappen ging doen was er helemaal geen bbq-vlees meer! Geen kruidenboter, geen salades. Alles was al leeggeroofd!
Ik was ook niet in de gelegenheid om eerder boodschappen te gaan doen, dus gewoon pech. Belachelijk!
Ik was ook niet in de gelegenheid om eerder boodschappen te gaan doen, dus gewoon pech. Belachelijk!
Tullow- Kletskop
Alex schreef:Oooooh wat een gave schoentjes, Tullow!!! Jammer dat ik uit principe niet bij Zalando bestel
Je kunt ze ook gewoon bij Esprit bestellen
Waarom bestel je daar uit principe niet dan?
Tullow- Kletskop
Zalando AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
Die rokje van H&M van 5 euro zitten trouwens echt heel lekker
Die rokje van H&M van 5 euro zitten trouwens echt heel lekker
Gast- Gast
Ik hoorde gister ook bij de supermarkt dat ze meer omzet hadden gedraaid dan met kerst :affraid:
Gast- Gast
Reva schreef:Zalando AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
Daarom niet Die irritante stomme reclame. Vreselijk, ik kan er echt niet naar kijken.
Gast- Gast
Tullow schreef:Toen ik zaterdag na mijn werk om 16.30 uur boodschappen ging doen was er helemaal geen bbq-vlees meer! Geen kruidenboter, geen salades. Alles was al leeggeroofd!
Bij ons was het bbqvlees om 3u al op..
Wat ook niet gek is als de slager in het dorp geen vlees meer heeft. En dat ze vanuit de dorpen in de buurt allemaal naar onze super komen..
Burn- Lady Post-a-lot
Ja met dat mooie weer gaat natuurlijk iedereen ineens bbq-en
Djeez, volgens mij ben ik echt koopverslaafd! Heb mijn loon vrijdag gekregen en het is serieus alweer bijna op..
(Oké, heb ook een aantal rekeningen betaald, maar toch)
Djeez, volgens mij ben ik echt koopverslaafd! Heb mijn loon vrijdag gekregen en het is serieus alweer bijna op..
(Oké, heb ook een aantal rekeningen betaald, maar toch)
Tullow- Kletskop
Burn schreef:Tullow schreef:Toen ik zaterdag na mijn werk om 16.30 uur boodschappen ging doen was er helemaal geen bbq-vlees meer! Geen kruidenboter, geen salades. Alles was al leeggeroofd!
Wat ook niet gek is als de slager in het dorp geen vlees meer heeft. En dat ze vanuit de dorpen in de buurt allemaal naar onze super komen..
Wij hebben dan het geluk dat we in een ieniemienie-dropje wonen en de slager kennen. We konden zondags om 12.00 uur de vleespakket ophalen
Tullow- Kletskop
Tullow schreef:Burn schreef:Tullow schreef:Toen ik zaterdag na mijn werk om 16.30 uur boodschappen ging doen was er helemaal geen bbq-vlees meer! Geen kruidenboter, geen salades. Alles was al leeggeroofd!
Wij hebben dan het geluk dat we in een ieniemienie-dropje wonen en de slager kennen. We konden zondags om 12.00 uur de vleespakket ophalen
Dat is wel heel lief van julie slager..
Burn- Lady Post-a-lot
Patriesje schreef:Ik hoorde gister ook bij de supermarkt dat ze meer omzet hadden gedraaid dan met kerst :affraid:
Dat zou best kunnen.. Want sjonge jonge, wat was het druk.
En de karren.. Gewoon abnormaal vol..
Burn- Lady Post-a-lot
Mensen zijn altijd bang dat ze van de honger omkomen als de supermarkt een dag langer dicht is.
Gast- Gast
Burn schreef:Patriesje schreef:Ik hoorde gister ook bij de supermarkt dat ze meer omzet hadden gedraaid dan met kerst :affraid:
Dat zou best kunnen.. Want sjonge jonge, wat was het druk.
En de karren.. Gewoon abnormaal vol..
Ik had donderdagavond alle grote boodschappen al gedaan.
Moest zaterdag alleen nog bolletjes hebben, was er om 11 uur en druk!!
Gelukkig hadden ze voorin de winkel een broodstelling met bolletjes staan dus ik was zo klaar.
Maar men wat was ik blij dat ik de rest van de boodschappen al had gedaan
Gast- Gast
Nou, inderdaad!
Sommige mensen nemen echt voedsel voor een week mee..
Is met Kerst ook altijd zo, altijd karren vol.. En dan met oud en nieuw staan ze er weer.. Dan denk ik echt van.. Whoo! Dat kan nu nog niet op zijn..
Sommige mensen nemen echt voedsel voor een week mee..
Is met Kerst ook altijd zo, altijd karren vol.. En dan met oud en nieuw staan ze er weer.. Dan denk ik echt van.. Whoo! Dat kan nu nog niet op zijn..
Burn- Lady Post-a-lot
Ohh het was echt gekkenhuis afgelopen zaterdag in de supermarkt. Ik ging zaterdagochtend rond 11 uur boodschappen halen voor mijn werk, en de helft van de schappen was gewoon leeg Het leek wel als iedereen aan het hamsteren was omdat ze dachten dat de supermarkt de komende weken zou sluiten oid. Toen ik 's middags rond 14.30 er weer was, toen was het deels weer wat aangevuld maar nog veel lege schappen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wij krijgen altijd op maandag, woensdag en vrijdag vracht.. Dus vrijdag hebben we voor het laatst gekregen, en vrijdagavond was bijv. de Hertog Jan al op.. Nou, die mensen zaterdag kwaad. Dat wij wel even nieuwe konden bestellen..
Mijn baas erheen, ja hoor, dat kan ik wel. Het komt woensdag voor u binnen, goed?
Mijn baas erheen, ja hoor, dat kan ik wel. Het komt woensdag voor u binnen, goed?
Burn- Lady Post-a-lot
Wat is het teken dat je te vaak bij dezelfde supermarkt komt...
Dat het personeel je gewoon op straat in hun gewone kleding je begroeten
Dat het personeel je gewoon op straat in hun gewone kleding je begroeten
Gast- Gast
Grrrr, die verrotte belastingdienst!!!!
Krijgen we ineens een brief!
Dat voor mijn bedrijf iets betaald had moeten worden, dat dat niet gebeurd is en nu gooien ze er nog twee boete's overheen.
Of we even 356.- willen betalen!
Nu denkt onze belastingmeneer dat er een fout gemaakt is en dat denken wij ook.
Dit is sowieso de eerste brief die we gehad hebben en er staat bij dat het voor een bepaalde datum betaald moest zijn en we geen aangifte gedaan zouden hebben. Terwijl die aangifte per jaar gedaan mocht worden en dat dus helemaal niet overeenkomt met de datum volgens de brief!
En nu had onze belasting meneer ook nog eens uitstel aangevraagd waar we goedkeurig voor gekregen hebben!
Bah, wat kunnen zulke brieven je dag verpesten.
Krijgen we ineens een brief!
Dat voor mijn bedrijf iets betaald had moeten worden, dat dat niet gebeurd is en nu gooien ze er nog twee boete's overheen.
Of we even 356.- willen betalen!
Nu denkt onze belastingmeneer dat er een fout gemaakt is en dat denken wij ook.
Dit is sowieso de eerste brief die we gehad hebben en er staat bij dat het voor een bepaalde datum betaald moest zijn en we geen aangifte gedaan zouden hebben. Terwijl die aangifte per jaar gedaan mocht worden en dat dus helemaal niet overeenkomt met de datum volgens de brief!
En nu had onze belasting meneer ook nog eens uitstel aangevraagd waar we goedkeurig voor gekregen hebben!
Bah, wat kunnen zulke brieven je dag verpesten.
Gast- Gast
Haha, ik begroet ook klanten als ik niet aan het werk ben..
Is gewoon een automatisme..
Is gewoon een automatisme..
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: