Dagcafé
+23
Rovine
Sweety
Tullow
Jeanette
Mida4you
Elsje
Qiara
Jordana
Minx
Atelier Madame
Kabouter
Arwyn
bolus26
Caroow
Moezie
Chocolate Cookie
VeryCherry
Marie
girli
Sjaantje
Zininzon
Burn
klavertje
27 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Anousch schreef:Ik heb nog steeds dat geld niet binnen, hufters.
Kan jezelf niet naar het bedrijf bellen wat het moet overmaken?
Gast- Gast
Waarom was je vriend boos patries?
je kunt toch ook weleens een niets dag doen ??
ik ben de hele ochtend al huiswerk aan t maken.. jeuj. morgen verder, over 3 kwartier al weer werken:)
je kunt toch ook weleens een niets dag doen ??
ik ben de hele ochtend al huiswerk aan t maken.. jeuj. morgen verder, over 3 kwartier al weer werken:)
Gast- Gast
Ik ben zoo blij vandaag.
Er is een zalando bestelling onderweg en ik heb een kortingsbon gekocht dus ik kan morgen nog meer gaan bestellen..
En mijn buik was gister helemaal opgezwollen, ik kon geen broek meer aan Echt alsof ik 8 maanden zwanger was. En vanochtend was hij spontaan weer plat
Er is een zalando bestelling onderweg en ik heb een kortingsbon gekocht dus ik kan morgen nog meer gaan bestellen..
En mijn buik was gister helemaal opgezwollen, ik kon geen broek meer aan Echt alsof ik 8 maanden zwanger was. En vanochtend was hij spontaan weer plat
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Patriesje schreef:Anousch schreef:Ik heb nog steeds dat geld niet binnen, hufters.
Ik heb geen achternaam van dat mens, alleen een voornaam. dus denk dat ik er niks mee opschiet zonder achternaam?
Maar ik ga zo langs dr huis ze geeft het maar gewoon aan me.
Gast- Gast
Nou omdat ik bijna geen uurtjes heb op het moment.
en ik volgens hem wel naar het uitzendbureau kan gaan voor af en toe een dag schoonmaken, en dat wil ik dus niet.
Ik moest eerst weten wanneer hij nou precies vakantie heeft zodat ik er een vakantie baantje bij kan zoeken!
Gelukkig weten we dat sinds gister dus zal even horen of ik bij mijn baantje in de vakantie extra uren kan krijgen en er was iemand die in februari al gevraagd heeft of ik misschien in de vakantie zou willen helpen dus daar moet ik ook even contact mee opnemen.
En ik zou in het huis gaan verven en doen, ben ik ook al mee begonnen maar nu even geen zin in.
Dus daar viel hij over, dat ik bijna niks doe..
En ook toen hij nog werkloos thuis zat en ik 6 dagen in de week werkte zei ik ook steeds tegen hem dat hij moest solliciteren (deed hij bijna niet) dus hij vind dat hij nu het recht heeft om tegen mij te zeuren dat ik moet solliciteren
Oeps, lang verhaal geworden
en ik volgens hem wel naar het uitzendbureau kan gaan voor af en toe een dag schoonmaken, en dat wil ik dus niet.
Ik moest eerst weten wanneer hij nou precies vakantie heeft zodat ik er een vakantie baantje bij kan zoeken!
Gelukkig weten we dat sinds gister dus zal even horen of ik bij mijn baantje in de vakantie extra uren kan krijgen en er was iemand die in februari al gevraagd heeft of ik misschien in de vakantie zou willen helpen dus daar moet ik ook even contact mee opnemen.
En ik zou in het huis gaan verven en doen, ben ik ook al mee begonnen maar nu even geen zin in.
Dus daar viel hij over, dat ik bijna niks doe..
En ook toen hij nog werkloos thuis zat en ik 6 dagen in de week werkte zei ik ook steeds tegen hem dat hij moest solliciteren (deed hij bijna niet) dus hij vind dat hij nu het recht heeft om tegen mij te zeuren dat ik moet solliciteren
Oeps, lang verhaal geworden
Gast- Gast
Mijn Zalando bestelling is ook onderweg!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Anousch schreef:Patriesje schreef:Anousch schreef:Ik heb nog steeds dat geld niet binnen, hufters.
Ik heb geen achternaam van dat mens, alleen een voornaam. dus denk dat ik er niks mee opschiet zonder achternaam?
Maar ik ga zo langs dr huis ze geeft het maar gewoon aan me.
Je weet toch wel het adres, misschien kan het bedrijf je wel helpen, gewoon het verhaal uitleggen.
Je kan het altijd proberen..
Misschien dat het nu ook wel helpt om bij har langs te gaan, succes!
Gast- Gast
Anousch, neem dan iemand mee als je er heengaat. Liefst een gevaarlijk uitziende gozer, wedden dat je zo je geld krijgt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Tullow schreef:Mijn Zalando bestelling is ook onderweg!
een deel van mijn esprit bestelling moet nog terug
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Mijne ook!Tullow schreef:Mijn Zalando bestelling is ook onderweg!
En die van mij ook
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Melis1985 schreef:_Donnaa schreef:Mijne ook!Tullow schreef:Mijn Zalando bestelling is ook onderweg!
En die van mij ook
En die van mij niet
Melis1985 schreef:_Donnaa schreef:Mijne ook!Tullow schreef:Mijn Zalando bestelling is ook onderweg!
En die van mij ook
En van mij niet
Gast- Gast
Hey dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
voor mij is er ook een bestelling onderweg, wel niet van bovenstaande sites maar ben er toch blij mee hoop eigenlijk dat het vandaag bezorgd wordt, het is vorige week dinsdag al verstuurd
Gast- Gast
Nou, ik ga me maar is op de boodschappen storten.
Succes!
Burn- Lady Post-a-lot
succes. nog 23 minuten dan heb ik weer les kijken hoeveel er nog zijn de helft van de klas ging naar huis
Minx- Lady Post-a-lot
Gadver, ik moet zo werken (vakkenvullen)
Zijn er gewoon 60 containers..
Normaal heb je er 25 ongeveer op een woensdag.
Stom paasweekend!
Stom paasweekend!
Burn- Lady Post-a-lot
Halllloooooo,
Ik ben een ijsje aan het eten maar de verdoving van de tandarts is nog niet uigewerkt...
Niet handig dus!
Oeh, dat is nogal een verschil Burn!!
Ik ben een ijsje aan het eten maar de verdoving van de tandarts is nog niet uigewerkt...
Niet handig dus!
Oeh, dat is nogal een verschil Burn!!
Gast- Gast
Anousch, als je serieus bent over het skaten kunnen we ook ergens afspreken waar je met het OV naar toe kan komen?
Tullow, werkgerelateerde vraag: kun je een optie nemen op een reis? Dat kan toch, net zoiets als vorige keer?
Tullow, werkgerelateerde vraag: kun je een optie nemen op een reis? Dat kan toch, net zoiets als vorige keer?
Gast- Gast
Alex schreef:Anousch, als je serieus bent over het skaten kunnen we ook ergens afspreken waar je met het OV naar toe kan komen?
Ja hoor, geen probleem. Als de vertrekdatum maar buiten 6 weken vanaf nu ligt
PM me maar!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
VC, veel succes
Burn, dat is nogal een verschil zeg pfff. Werken er dan wel meer mensen of niet?
Burn, dat is nogal een verschil zeg pfff. Werken er dan wel meer mensen of niet?
Gast- Gast
Jawel, ik hoef die 60 containers niet in mijn eentje te doen..
We zijn dan (als iedereen komt!) met 10 man!
We zijn dan (als iedereen komt!) met 10 man!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Gadver, ik moet zo werken (vakkenvullen)
Stom paasweekend!
dat is wel veel, mijn vriend werkt op een distributiecentrum en als ik van hem hoorde hoe druk het was en hoe leeg de winkels toen waren heb ik me daar echt over verbaasd.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: