Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

+4
ButterflyEffect
Toet
Boss
iloverocknroll1984
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  iloverocknroll1984 di 7 dec 2010 - 9:58

Hi meiden,

Ik heb nou toch iets bizars meegemaakt, moet dat gewoon even met jullie delen! Ik heb pas een singlesreis gedaan en heb daar (eigenlijk totaal onverwacht aangezien dat niet het doel van zo'n vakantie is) een leuke jongen leren kennen. Afijn uiteindelijk ook met hem naar bed geweest en nu terug in Nederland zijn we contact blijven houden via mail en sms. Nu krijg ik dus net een e-mail van hem waarin staat dat hij eigenlijk al 3,5 jaar in een aan/uit relatie met een meisje is en dat zij inmiddels een aantal maanden zwanger is van hem! Hij heeft nooit ontkend single te zijn en nu opeens dit. Maar wat ik nog het meest bizarre vind is dat hij "nu in een dilemma zit" omdat hij ook voor mij gevoelens heeft. Heb het hem heel makkelijk gemaakt: zo'n vent hoef ik niet :p

Jullie ooit ook eens zoiets bizars meegemaakt?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Boss di 7 dec 2010 - 10:11

Meid, wat een verhaal! :o
Tja eerlijk gezegd kan ik alleen maar zeggen dat hij het er zelf naar heeft gemaakt.
Had hij maar eerlijk moeten zijn.

Boss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Toet di 7 dec 2010 - 11:16

Zoo dat is zeker bizar ja.
Maar meid wat moet dat ook vervelend voor jou zijn! Ik weet niet hoe jou gevoelens voor hem zijn/waren en vind het heel knap dat je het zo duidelijk kan zeggen (zo'n vent hoef ik niet.) Maar dit doet vast wel wat meer met je.. of zit ik er naast?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  ButterflyEffect di 7 dec 2010 - 11:18

Ik vind het ook inderdaad knap dat je dat zo goed voor jezelf op een rijtje hebt gezet, als er gevoelens in het spel zijn blijft het altijd een vervelende situatie. Ben overigens wel benieuwd of hij nu wel bij haar blijft Neutral
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  VeryCherry di 7 dec 2010 - 21:07

Wat een dwaas joh! Weet zijn 'vriendin' wel van zijn reis en jou?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 22:28

Wat een raar verhaal zeg! Ik vind het knap dat je er zo nuchter in staat. Zelf heb ik gelukkig nooit zoiets meegemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Flinder di 7 dec 2010 - 22:36

Wat een verhaal! Weet die vriendin van zijn reis en/of jou af?
Knap dat je de beslissing maakt dat je hem niet hoeft, voelt dat ook echt zo of is dat alleen verstandelijk zo?
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Pussycat di 7 dec 2010 - 23:46

Respect voor jou! Was iedereen maar zo dan kwamen dit soort problemen dus niet voor. Maar het zal wel heel moeilijk zijn om je eigen gevoelens opzij te zetten, maar een man die zijn vriendin bedriegt zou ik ook nooit kunnen vertrouwen.
Sterkte ermee


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  iloverocknroll1984 wo 8 dec 2010 - 0:05

Hey meiden, bedankt voor jullie antwoorden. Nee het is uiteraard niet zo gemakkelijk qua gevoelens als dat ik het nu schrijf, maar in dit geval weet ik zeker dat m'n verstand het gaat winnen. Als dit al zo gemakkelijk bij haar gaat, dan weet ik niet wat hij nog meer kan flikken.

Het is nu even moeilijk maar na een tijd geen contact ben ik hem vast over een tijd wel weer vergeten (alhoewel ik dit verhaal waarschijnlijk nooit meer ga vergeten haha). En dan kom ik hopelijk een kerel tegen die wel gewoon trouw en eerlijk is smile

Ik heb eigenlijk geen idee of z'n 'vriendin' iets weet over mij. Ze wist wel van zijn reis, omdat hij dat geboekt heeft toen ze net (weer) uit elkaar waren. Ik weet ook niet of het daarna weer aan is geweest, maar ik vermoed eigenlijk van wel. In ieder geval zou het tijdens de vakantie uit geweest zijn t/m nu, maar wat ik daarvan nu nog moet geloven...?

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Toet wo 8 dec 2010 - 1:38

Bah.. dat zulke mensen bestaan he.

Goed, nu zal zeker je verstand het winnen maar dat neemt niet weg dat het niet heel vervelend is.
Ik hoop voor je dat je hem snel kan vergeten, idd door geen contact te hebben. Hoe staat hij daar in, laat hij je wel 'met rust' nu je deze keuze hebt gemaakt?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  iloverocknroll1984 do 9 dec 2010 - 9:00

Ja dat accepteert hij wel. Maakt de "keuze" weer makkelijker voor hem he :-S.

iloverocknroll1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Prosecco za 11 dec 2010 - 19:18

iloverocknroll1984 schreef:Hey meiden, bedankt voor jullie antwoorden. Nee het is uiteraard niet zo gemakkelijk qua gevoelens als dat ik het nu schrijf, maar in dit geval weet ik zeker dat m'n verstand het gaat winnen. Als dit al zo gemakkelijk bij haar gaat, dan weet ik niet wat hij nog meer kan flikken.

Het is nu even moeilijk maar na een tijd geen contact ben ik hem vast over een tijd wel weer vergeten (alhoewel ik dit verhaal waarschijnlijk nooit meer ga vergeten haha). En dan kom ik hopelijk een kerel tegen die wel gewoon trouw en eerlijk is smile

Ik heb eigenlijk geen idee of z'n 'vriendin' iets weet over mij. Ze wist wel van zijn reis, omdat hij dat geboekt heeft toen ze net (weer) uit elkaar waren. Ik weet ook niet of het daarna weer aan is geweest, maar ik vermoed eigenlijk van wel. In ieder geval zou het tijdens de vakantie uit geweest zijn t/m nu, maar wat ik daarvan nu nog moet geloven...?

Dat kan natuurlijk heel goed waar zijn. Je weet niet wat voor typetje zijn vriendin is. Misschien is het wel zo'n wanhopig meisje die zich expres zwanger heeft laten maken in de hoop dat hij dan eindelijk eens bij haar zou blijven. (dit hoeft natuurlijk ook niet waat te zijn, maar het is een optie)

Dat neemt niet weg dat ik het wel heel verstandig vind dat je niet met hem verder gaat. Want inderdaad, je weet niet wat hij jou straks allemaal flikt anders.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 20:41

Ja ik heb weleens een paar maanden met een jongen gedate die toen ineens iets moest vertellen. Nou, dan voel je al nattigheid natuurlijk. Hij bleek een zoon te hebben van een jaar of twee, in Brazilie, van een one night stand... Right... Ik had mezelf voorgenomen nooit iets te beginnen met iemand die al vader was maar dit was dan weer zo'n andere situatie. Ik heb er goed over nagedacht maar ik had geen zin in een puber die uiteindelijk besluit dat hij wel naar Europa wil komen (volgens mijn toenmalige vriend (zelf Brazilliaan) willen heel veel Brazilianen dat. Daarbij vond hij het blijkbaar genoeg dat hij maandelijks betaalde en eens in de twee weken belde met dat kind en had hij hem alleen bij de geboorte gezien. Ik wil niet iemand als vriend die denkt dat dat voldoende is. Ik heb er over nagedacht maar heb dus toen de relatie uiteindelijk (mede hierom maar ook ergens anders om) beeindigd.

Het is verdomde moeilijk om een dergelijke relatie aan te gaan en het vergt heel veel openheid en vertrouwen wil je hier uit komen. Als het een aan/ uit relatie tussen die twee is vraag ik me ook af hoe lang het dan weer duurt voor ze weer bij elkaar zijn. Maar onmogelijk is het niet, ik had een collega met een dergelijk verhaal en zij is nog steeds met haar man, inmiddels zelf een kindje rijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt? Empty Re: Hebben jullie ook weleens zoiets bizars meegemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum