Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

+5
Sugarfall
Angela_1986
Highway
Atelier Madame
MarySun
9 plaatsers

Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  MarySun za 31 maa 2012 - 8:22

Hoi allemaal,

Wat me straks gebeurde...echt apart. Een uurtje geleden dacht ik opeens heel even aan een vriend van mij. Ik spreek hem niet zo vaak. Ik was in de keuken en mijn mobiel lag in de huiskamer. Toen ik even later op mijn mobiel keek, had ik een gemiste oproep...van jawel: die ene vriend waar ik zojuist even aan dacht.

Ik vind dit best bizar eigenlijk. Hebben jullie dit ook weleens? Ben wel benieuwd!

Groetjes, MarySun

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Atelier Madame za 31 maa 2012 - 8:23

echt regelmatig eigenlijk Very Happy dat ik net aan mijn vriend zit te denken en hij belt oid. Denk dat het gewoon stom toeval is
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Highway za 31 maa 2012 - 8:24

Jawel ik heb weleens mijn moeder willen bellen en toen ik de telefoon oppakte had ik haar meteen aan de lijn. Zij belde mij en voordat de telefoon overging had ik hem al opgenomen smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 8:24

Ik heb dat heel vaak met mijn vriend, dan zit ik hem een app te sturen, en dan belt hij, of andersom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Angela_1986 za 31 maa 2012 - 8:46

Ik heb dat ook wel hoor of ik kom diegene dan ineens tegen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 8:58

Ja, dat heb ik altijd met één vriend van mij. En dan niet als ik aan hem denk, maar als ik uitspreek dat ik al een tijdje niets van hem heb gehoord. Dan opeens sms't ie.

De laatste keer dat ik het uitsprak tegen mijn moeder, zei mijn moeder:"Och, vanavond heb je bericht van hem. Dat is altijd nog zo geweest". En inderdaad..... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 9:03

Ik had vanmiddag toevallig iemand op Facebook opgezocht. Die jongen heb ik, ik denk, 15 jaar niet meer gezien.
Hebben we vanavond een verjaardag van mijn oom en tante, zit er een vrouw die bevriend is geweest met de ouders van die jongen! Die vrouw herkende mijn ouders.

En laatst vertelde mijn zus dat ze weer contact heeft met haar peettante.
Die avond ging ik wat rommelen op de zolder en kom ik een briefje tegen dat ze ooit aan mij geschreven had waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  MarySun za 31 maa 2012 - 9:04

Angela_1986 schreef:Ik heb dat ook wel hoor of ik kom diegene dan ineens tegen!

Ja, dat ik diegene dan opeens tegenkom dat heb ik ook regelmatig!

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Sugarfall za 31 maa 2012 - 9:10

Ja, ik had dit laatst met een vriend. Ik zie hem niet vaak, en denk normaal ook niet zomaar aan hem, maar een paar weken geleden moest ik ineens aan hem denken en kreeg een beetje een naar gevoel. Dus ik heb hem opgebeld, en hij vertelde dat hij er op dat moment helemaal doorheen zat, en het eigenlijk niet echt meer zag zitten, en dus heel blij was dat ik precies op dat moment belde. Vond ik ook erg apart toen ik er later aan terug dacht.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Jerry za 31 maa 2012 - 18:32

Heb ik heel vaak.
Afgelopen week 2x gehad met echt volledig onlogische mensen
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  loura za 31 maa 2012 - 21:31

Heb ik ook vrij regelmatig... Ook met mijn vriend dat we op hetzelfde moment pingen of bellen naar elkaar.

Wat ik ook vaak heb is dat als ik ergens een woord lees iemand dan net op dat moment dat woord zegt.

Ook heb ik regelmatig momenten waarvan ik al kan voorspellen wat er gebeurd. Dan denk je dat al eens meegemaakt te hebben. Ik geloof dat dit komt door een vertraging in de hersenen.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Caro za 31 maa 2012 - 22:29

Ik heb dat momenteel met een bepaald persoon ja. Heel apart....
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Gast za 31 maa 2012 - 22:43

Ik heb dat met mijn vriend heel erg. Als we elkaar een halve dag niet gesproken hebben en ik besluit om even te gaan bellen, dan belt hij op datzelfde moment, en andersom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Toet zo 1 apr 2012 - 9:18

Ohja dat heb ik ook regelmatig! Pas moest ik ineens aan een jongen waar ik vroeger bij in de klas zat denken, die ik al zeker 10 jaar niet meer heb gesproken, ik bedacht met dat ik met hem wel eens bij zou willen kletsen. Hoor ik de dag er na dat hij een zelfmoordpoging heeft gedaan laughcry

Een vriendin en ik hebben ook altijd dat we elkaar tegelijk aan het whatsappen of bellen zijn. Ik weet ook vaak al van te voren welke kleren zij aan heeft (dat heb ik dan in mijn hoofd) en we zeggen ook vaak tegelijk hetzelfde.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 9:21

Ik heb het ook vaak met mijn vriend. Best geinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 9:44

Caro schreef:Ik heb dat momenteel met een bepaald persoon ja. Heel apart....

En waarom doe je daar zo mysterieus over? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bizar...hebben jullie dit ook weleens? Empty Re: Bizar...hebben jullie dit ook weleens?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum