Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

+8
Silver
Happydobby
Toet
bolus26
Puk
Zonnetje
L!ND@
TukTuk
12 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk di 26 apr 2011 - 2:12

@zusje van bert, de ideeen staan nog in de kinderschoenen, het idee van Sanadome heb ik samen met haar beste vriendin bedacht, puur omdat ik weet dat mijn zus dat echt heel fijn zal vinden, mocht uiteindelijk blijken dat het te duur wordt voor anderen, dan zoeken we uiteraard iets anders! We zullen met zijn 6en zijn totaal, inclusief mijn zus, dus uiteindelijk zal het ook niet zo moeilijk zijn om er uit te komen. En ik kan idd wel anderen om ideeen vragen, maar dat zijn toch mensen die minder dichtbij mijn zus staan dan ik en haar beste vriendin, dus vind dat ook een beetje lastig.

Ik vond het in eerste instantie ook een beetje raar om aan de mensen direct te vragen wat ze kwijt wilden zijn, maar door dit topic, heb ik toch maar iedereen gevraagd naar hun budget en gelijk iedereens email adres zodat ik via datumprikken.nl oid idd een datum kan gaan prikken smile

De reden dat ik jullie om richtprijzen vroeg, was om gewoon te weten wat "normaal" is zeg maar, heb nog nooit zo iets georganiseerd, of mee geweest met vrijgezellenfeest, dus ik had gewoon geen enkel idee. Vanuit daar kon ik dus verder denken smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 2:13

AngelNyn schreef:
De reden dat ik jullie om richtprijzen vroeg, was om gewoon te weten wat "normaal" is zeg maar, heb nog nooit zo iets georganiseerd, of mee geweest met vrijgezellenfeest, dus ik had gewoon geen enkel idee. Vanuit daar kon ik dus verder denken smile

Ik denk dat het grotendeels afhankelijk is vd genodigden. Over het algemeen hebben werkende mensen doorgaans net iets meer te besteden dan studerende mensen, maar ook dat hoeft niet per se op te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk di 26 apr 2011 - 2:14

minoessepoes schreef:Moet het echt een hele dag zijn? Anders zou je ook in de middag kunnen beginnen bij iemand thuis.
Iedereen vragen om iets van een foto of een leuke herinnering of iets dergelijks mee te nemen en dan bij iemand in de tuin die " cadeautjes" (die dus niks hoeven te kosten) uitpakken, een leuke groepsfoto maken en alvast gezellig een drankje drinken.
Je zou ook nog kunnen vragen of iedereen iets van een tapas mee wil nemen en dat als avondeten nuttigen. Dan hoef je alleen de drankjes en een borrelhapje te kopen en een beetje te inventariseren wie wat meeneemt. Een avond kaart is al vanaf 17.00 geldig dacht ik (21.50 euro), dus gewoon zorgen dat je dan een beetje op tijd eet en dan kan je nog tot half 10 in het Sanadome zijn, dus heb je nog genoeg tijd! Dan neem je daar bijvoorbeeld alleen nog het toetje of een drankje met iets van een klein (borrel)hapje erbij. Op zo'n manier kom je voor een euro of 50 een heel eind.

Je kan natuurlijk ook voor een klein prijsje bij Donatello's of Terra Rossa eten (wel even reserveren).

Ja ik heb daar idd ook aan gedacht, om savonds te gaan.. Twijfel alleen of het handig is, omdat het ook nog een uur rijden is savonds laat terug dan.. Moet het sowieso nog gaan overleggen met de anderen, heb nu iig een paar ideeen Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 2:15

Goed bezig dus! Ik zou toch wel aangeven dat jullie al een idee hebben maar dat andere ideeen ook welkom zijn om te overleggen. Ik organiseerde het bv voor mijn beste vriendin maar was echt niet op iets gekomen waar een andere vriendin mee kwam terwijl het nog zo voor de hand lag haha. Dus wat dat betreft weet je nooit waar mensen mee aan komen zetten. Mss dat zij wel al eens zo'n dag hebben meegemaakt en leuke ervaring met iets hebben. Dat kan ook nog! Heel veel plezier in ieder geval alvast smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk di 26 apr 2011 - 2:18

Zusje van Bert schreef:Goed bezig dus! Ik zou toch wel aangeven dat jullie al een idee hebben maar dat andere ideeen ook welkom zijn om te overleggen. Ik organiseerde het bv voor mijn beste vriendin maar was echt niet op iets gekomen waar een andere vriendin mee kwam terwijl het nog zo voor de hand lag haha. Dus wat dat betreft weet je nooit waar mensen mee aan komen zetten. Mss dat zij wel al eens zo'n dag hebben meegemaakt en leuke ervaring met iets hebben. Dat kan ook nog! Heel veel plezier in ieder geval alvast smile.

Nee daar heb je ook helemaal gelijk in! Vind het gewoon lastig waar ik moet beginnen haha! Ik denk eerst een datum prikken, en de plannen kunnen altijd wijzigen! Zodra we een datum hebben ga ik idd overleggen met de ideeën die ik al heb en kan iedereen input geven.
Bedankt overigs voor je tips!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 2:30

Graag gedaan!

- Datum plannen/ Budget stellen/ Evt. om ideeen vragen
- Iedereen doorgeven welke datum het is geworden
- Ideeen nakijken, prijzen en beschikbaarheid/ mogelijkheden nakijken
- Idee prikken
- Idee reserveren/ plannen/ in orde maken
- Mensen op de hoogte brengen en vragen het geld te storten
- En natuurlijk zorgen dat de bruid die dag ook 'toevallig een afspraak heeft'
- Tenslotte een lijstje maken voor de dag zelf. Moet je nog dingen meenemen of iets kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk di 26 apr 2011 - 6:03

Zusje van Bert schreef:Graag gedaan!

- Datum plannen/ Budget stellen/ Evt. om ideeen vragen
- Iedereen doorgeven welke datum het is geworden
- Ideeen nakijken, prijzen en beschikbaarheid/ mogelijkheden nakijken
- Idee prikken
- Idee reserveren/ plannen/ in orde maken
- Mensen op de hoogte brengen en vragen het geld te storten
- En natuurlijk zorgen dat de bruid die dag ook 'toevallig een afspraak heeft'
- Tenslotte een lijstje maken voor de dag zelf. Moet je nog dingen meenemen of iets kopen.

Tnx voor deze tips Very Happy Maakt het een stuk overzichtelijker Very Happy Ben zelf nogal chaotisch..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? - Pagina 3 Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum