Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

+8
Silver
Happydobby
Toet
bolus26
Puk
Zonnetje
L!ND@
TukTuk
12 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk zo 24 apr 2011 - 20:33

Mijn zus gaat in juli trouwen en ik verzorg samen met haar beste vriendin een vrijgezellenfeest.
Nu ben ik een beetje aan het rondkijken, en we zijn er sowieso al over uit dat we naar Sanadome gaan, daar waarschijnlijk eten, of in de stad en misschien iets van een behandeling ofzo.

Maarja het wordt snel allemaal al erg duur.. En ik vroeg me af wat een beetje de normale kosten zijn voor een vrijgezellenfeest? Want we kunnen wel allerlei leuke dingen bedenken, maar ik vind niet dat je iemand zomaar op hoge kosten mag jagen.. Ik heb het zelf niet breed, maar voor zo iets zet ik graag geld apart, maar kan dat niet van iedereen verwachten.

De entree voor sanadome is rond de 27 euro, dus de rest komt er nog boven op.. Ik vind het erg lastig!
Ohja we kiezen voor Sanadome omdat je daar je badkleding aan mag houden, zelf heb ik geen problemen met naakt in een sauna, maar anderen misschien wel. Dus als iemand anders een leuk sauna/thermen kent waarbij je je badkleding aan mag houden, het liefst ook met allerlei baden ipc alleen sauna's, dan hoor ik die tips graag! Very Happy

De behandelingen die je kan doen beginnen heel goedkoop en lopen al snel op. Maar alleen naar de sauna is misschien ook een beetje saai?

Mijn zus is geen uitgaanstype, ik denk dat ze dit veel prettiger vind, zeker omdat ze gewoon enorm veel werkt, en een beetje ontspanning ook wel welkom is!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk zo 24 apr 2011 - 21:39

Niemand die een mening heeft over hoeveel ze max zou willen uitgeven voor een vrijgezellenfeest? Heb gewoon wat bedragen nodig als richtlijn..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  L!ND@ zo 24 apr 2011 - 21:44

Moeilijk is dat he? Ik heb ooit het feestje van mijn beste vriendin geregeld en het is best moeilijk om iets betaalbaars te vinden wat iedereen leuk vind. Ik heb meerdere feestjes meegemaakt en ik zette er ook graag wat voor opzij. Maar 50 tot 75 euro vond ik dan wel genoeg. Het ligt er dan natuurlijk ook aan wat je ervoor krijgt en dat lijkt me daar bij het sanadome best een heleboel.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 21:54

Ik had een lange reactie getypt, maar toen was de batterij op...
Een euro of 50-60 lijkt mij redelijk. Het hangt er natuurlijk ook vanaf met wat voor groep je faat. Hoe hecht zijn ze met de bride-to-be, gaan ze vaak een dagje weg of juist niet. Mijn feestje is zeker 30-40 euro duurder geweest dan die van mijn zus. Maar dat kwam door dus door de groep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Zonnetje zo 24 apr 2011 - 21:58

Mijn ervaring is dat je al gauw aan 70-80 euro zit, tenminste als je een workshop/activiteit doet of ergens entree voor moet betalen, ergens een hapje gaat eten en daarna uit gaat. Als jullie niet uitgaan, maar naar het Sanadome gaan en daar wat eten, ben je waarschijnlijk eerder 60 dan 80 euro kwijt. Persoonlijk zou ik navragen aan degenen die op het vrijgezellenfeest komen wat zij er aan uit willen geven ongeveer.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Puk zo 24 apr 2011 - 22:00

He Hallo,

Voor een vrijgezellenfeest ben je al snel veel geld kwijt. Ik heb toevallig in mei een vrijgezellendag, en wij betalen ongeveer 85-90 euro.
We gaan 's ochtends naar de bruid toe met allemaal zelf gemaakte lekkernijen voor de high tea bij de bruid thuis. Daarna gaan we naar de Meern voor een fotoshoot, dit is een dagdeel(www.glamourfotofeest.nl) Daarna hebben we nog een barbecue op de boerderij, die we zelf regelen:)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  bolus26 zo 24 apr 2011 - 22:09

he mijn reactie staat er niet?75 euro denk ik

ik moest voor een goedevriendin 100 euro betalen,vond ik best veel maar vooruit omdat het een goede vriendin was ..... en t was eigenlijk helemaal niet leuk
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk zo 24 apr 2011 - 22:11

Bedankt voor jullie reacties!

Ik kom op dit moment op 65 euro uit met het volgende:

Entree Sanadome -27 euro maar ben al aan het kijken voor kortingsbonnen waar je 15% korting krijgt pp
Sabbia Med of Kraxenofen - 8 euro (is geen behandeling, maar wel een extratje wat je daar kan doen, behandelingen komen al boven de 60 euro uit)
Lunch daar - 10 euro (kan ook duurder, maar we kunnen misschien ook aangeven dat ze rond de 10 euro pp moeten blijven?)
In nijmegen uit eten - +/- 20 euro

Alleen dan ligt het er even aan met hoeveel personen we zijn, want we moeten natuurlijk ook nog zorgen dat mijn zus niks hoeft te betalen. Ikga uit van 6 personen, dus dan 75 euro per persoon.

Maar ik vind het zoveel geld voor zo "weinig" in feite! Of we zouden bij iemand thuis moeten eten, dat kan natuurlijk ook nog..

Of we gaan voor de vond entree, en dan overdag eerst wat leuks doen.. Dan kan je thuis bij iemand luchen en eten eventueel, om de kosten te drukken..Maarja wat doe je overdag dan

Arghh haha, wat een gedoe! :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 22:18

Het ligt er heel erg aan wat voor mensen er komen. Als het allemaal studentes zijn, vind ik 75 euro persoonlijk teveel geld. Dat kon ik niet missen toen ik studeerde. Zijn het werkenden? Dan vind ik 75 euro prima te doen. Okee daar zitten natuurlijk ook weer verschillen in salaris maar goed je moet ergens een grens trekken. 100 euro vind ik buitensporig veel geld voor een vrijgezellenfeest, maar er zijn ook genoeg mensen die daar hun hand niet voor omdraaien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk zo 24 apr 2011 - 22:23

Fauve schreef:Het ligt er heel erg aan wat voor mensen er komen. Als het allemaal studentes zijn, vind ik 75 euro persoonlijk teveel geld. Dat kon ik niet missen toen ik studeerde. Zijn het werkenden? Dan vind ik 75 euro prima te doen. Okee daar zitten natuurlijk ook weer verschillen in salaris maar goed je moet ergens een grens trekken. 100 euro vind ik buitensporig veel geld voor een vrijgezellenfeest, maar er zijn ook genoeg mensen die daar hun hand niet voor omdraaien.

Als het goed is ben ik de enige student Laughing Volgens mij werken ze verder allemaal wel..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk zo 24 apr 2011 - 23:06

Nog een ander vraagje, is het gek om aan de bruid te vragen wie ze er allemaal bij wilt hebben op dr vrijgezellenfeest?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 23:10

AngelNyn schreef:Nog een ander vraagje, is het gek om aan de bruid te vragen wie ze er allemaal bij wilt hebben op dr vrijgezellenfeest?

Als je het niet zeker weet, vragen! Dan is iedereen die zij erbij wil hebben er. Niet de mensen waarvan anderen denken dat ze het fijn zou vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Toet ma 25 apr 2011 - 0:16

Maar ehm, waar wil jij in hemelsnaam uit eten voor 20 euro?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 0:17

Ik zou het ook vragen, dat is helemaal niet raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk ma 25 apr 2011 - 0:27

toetje_ schreef:Maar ehm, waar wil jij in hemelsnaam uit eten voor 20 euro?

Je hebt in nijmegen genoeg leuke eettentjes waar je nog geen 10 euro betaald voor een hoofdgerecht. Natuurlijk moet je je dan niet vol gaan gooien met allerlei alcoholische drankjes, maar voor rond de 20 euro kan je echt wel uit komen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 0:30

Je zou ook kunnen zeggen dat je een bedrag afspreekt voor het uit eten gaan en als mensen dan alcohol willen drinken, het voor hun eigen rekening is. Of zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Happydobby ma 25 apr 2011 - 0:37

Ik heb ooit afgezegt voor een vrijgezellenfeest omdat ik het niet kon betalen, het koste namelijk 125 euro en dan moest je nog een overnachting betalen. Aangezien ik toen niet zo veel verdiende ben ik niet meegeweest.

75 euro vind ik nu wel oke.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Silver ma 25 apr 2011 - 4:49

Ik heb binnenkort ook een vrijgezellenfeestje, wij gaan leuke dingen doen, geen idee precies wat, maar wat ik wel weet is dat we niet uit eten gaan, maar een grote picknick organiseren bij de bruid to be haar ouders thuis. Ook heel erg leuk. Vooral met dit weer!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  TukTuk ma 25 apr 2011 - 5:06

FryskeFlinter schreef:Ik heb binnenkort ook een vrijgezellenfeestje, wij gaan leuke dingen doen, geen idee precies wat, maar wat ik wel weet is dat we niet uit eten gaan, maar een grote picknick organiseren bij de bruid to be haar ouders thuis. Ook heel erg leuk. Vooral met dit weer!

Dat is ook een leuk idee!! Die ga ik onthouden Very Happy
Ik zat ook al te denken om te gaan BBQ-en, scheelt toch ook weer in de kosten!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 5:09

Ik vind tussen de 50 en 75 euro acceptabel. Inderdaad wel rekening houden tussen werkenden en studerenden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 6:15

Ja, tussen de 50-75 vind ik ook een normaal bedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 6:22

50 is voor mij al te veel, maar dat is omdat én we te weinig inkomen hebben en ik dat meer dan genoeg vind. Met creativiteit kom je op genoeg leuke ideeën die echt niet veel hoeven te kosten.

Al ben ik regelmatig richting de 100 kwijt geweest, absurd veel, vind ik persoonlijk. Ik heb nu besloten dan ook niet meer mee te gaan, mocht het weer zo duur worden. Zonde geld vind ik, je kan voor minder ook een leuke dag hebben zoals ik al zei.
Maar tegenwoordig lijkt het wel zo spectaculair mogelijk te moeten, en dat kan natuurlijk niet voor een paar tientjes. Persoonlijk vind ik dat jammer.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 6:27

Toen ik studeerde had ik een vrijgezellenfeestje dat me ongeveer 125 euro zou kosten (incl. met 40% er naartoe reizen met het OV), maar dat had ik er toen niet voor over, omdat ik dan echt heel slecht uit zou komen de rest van de maand. Als het iemand is die dicht bij me staat, zoals mijn zus of goede vriendin zou ik het nu geen probleem meer vinden, maar inmiddels werk ik ook en kan ik me dus meer permitteren. Ik zou 75-100 euro normaal vinden voor mezelf, maar kan me wel indenken dat dit niet voor iedereen geldt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Melis_je ma 25 apr 2011 - 6:28

Ik zou een mailtje sturen naar iedereen die je uitnodigt, dat vind ik het meest netjes.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 6:30

Guattari schreef:Toen ik studeerde had ik een vrijgezellenfeestje dat me ongeveer 125 euro zou kosten (incl. met 40% er naartoe reizen met het OV), maar dat had ik er toen niet voor over, omdat ik dan echt heel slecht uit zou komen de rest van de maand.

125 euro??? :shock: Dat is toch niet normaal. Wat ging je doen dan?

Ook eens met Melisje wbt het uitnodigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven? Empty Re: Vrijgezellenfeest, wat zou jij er max aan uit geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum