Wanneer testte jij positief?
+27
Novalee
chipa
PiP
pitbullgup
Dora
Darius
Susan
*Lookie*
Filoria
Amber-
mickey
Annie24
snoezel
kletskousje
Tiara
Pien
Fearie
L!ND@
Liadan
PapillonRose
joyce0606
liesje
Happydobby
Chelle
Linda
moepie
Muppetje
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wanneer testte jij positief?
Wij zijn 11 maanden bezig geweest. Had een onregelmatige cyclus.
Op dag 27 een heeel licht streepje wat ik niet kon geloven!
Toen samen met vriend op dag 29 getest, en was duidelijker!!
Dag daarna CB test die al snel duidelijk ZWANGER aangaf!! Dus toen moest ik het wel geloven..
Op dag 27 een heeel licht streepje wat ik niet kon geloven!
Toen samen met vriend op dag 29 getest, en was duidelijker!!
Dag daarna CB test die al snel duidelijk ZWANGER aangaf!! Dus toen moest ik het wel geloven..
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Laurientje85 schreef:Meid ik zou toch een testje wagen hoor!! want je zit nu toch al over de 50 dagen? en een langere cyclus als dit heb je toch nog niet eerder gehad??
Nee,klopt helemaal. Zelfs als ik mijn langste cyclus aanhou ben ik vandaag al tien dagen overtijd. Ik heb vrijdag voor het laatst getest, wacht nu denk ik weer tot het weekend. Je bent toch elke keer teleurgesteld.... we zijn nu een half jaar bezig, maar zitten wel pas in ronde vier.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Laurientje85 schreef:Meid ik zou toch een testje wagen hoor!! want je zit nu toch al over de 50 dagen? en een langere cyclus als dit heb je toch nog niet eerder gehad??
Nee,klopt helemaal. Zelfs als ik mijn langste cyclus aanhou ben ik vandaag al tien dagen overtijd. Ik heb vrijdag voor het laatst getest, wacht nu denk ik weer tot het weekend. Je bent toch elke keer teleurgesteld.... we zijn nu een half jaar bezig, maar zitten wel pas in ronde vier.
spannend meis!! Mijn duimen draaien alvast....
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Muppetje schreef:Laurientje85 schreef:Meid ik zou toch een testje wagen hoor!! want je zit nu toch al over de 50 dagen? en een langere cyclus als dit heb je toch nog niet eerder gehad??
spannend meis!! Mijn duimen draaien alvast....
Dankje, lief van je. Ik ga ervan uit dat t negatief is hoor, maar het zou leuk zijn...
Muppetje- Ratel
3 dagen na mijn NOD een heel licht streepje (gelukkig hadden we ook een digitale test) een week na mijn NOD werd het streepje steeds donkerder.
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Volgens mij durf je bijna geen hoop te hebben he Muppetje? Succes met testen in ieder geval!
Gast- Gast
Ik heb na een week overtijd een test gedaan. Een overduidelijk streepje (hoefde niet eens een minuut te wachten ofzo), het verscheen gelijk
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Al bijna een week voor ik ongesteld moest worden, wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Testte toen heel licht positief, daarna weer negatief en paar dagen later heel erg duidelijk positief, dat was rond de datum dat ik ongesteld moest worden.
De dag erna met CB getest, die gaf toen 1- 2 zwanger aan, dus 3- 4 weken zwanger.
De dag erna met CB getest, die gaf toen 1- 2 zwanger aan, dus 3- 4 weken zwanger.
Gast- Gast
Bazyle schreef:Volgens mij durf je bijna geen hoop te hebben he Muppetje? Succes met testen in ieder geval!
Nee, klopt helemaal. Dankjewel iig
Muppetje- Ratel
Ik testte op de testdatum positief (15 dagen na de terugplaatsing). Ik ben zwanger geraakt d.m.v. ICSI, dus alles (punctie, datum bevruchting, testdatum etc..) was van te voren al bekend.
Bij de weg.. heb je inmiddels al een testje gedaan?
Gast- Gast
_Nera_ schreef:Ik testte op de testdatum positief (15 dagen na de terugplaatsing). Ik ben zwanger geraakt d.m.v. ICSI, dus alles (punctie, datum bevruchting, testdatum etc..) was van te voren al bekend.
Nope...
Muppetje- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hadden jullie al symptomen voordat je positief testte?
» Ovulatietesten, wanneer positief (eerste ronde clomid)
» Positief beoordelingsgesprek
» Positief nieuws!
» Net positief getest..
» Ovulatietesten, wanneer positief (eerste ronde clomid)
» Positief beoordelingsgesprek
» Positief nieuws!
» Net positief getest..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: