Positief beoordelingsgesprek
+3
Ella
Jeanette
Hoochie
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Positief beoordelingsgesprek
Ik had vandaag mijn beoordelingsgesprek en heb een 5 gescoord. (1 = slecht, 2 = te matig, 3 = redelijk, 4 = goed, 5 = uitstekend).
Ben er blij mee en ook nog een salarisverhoging dus helemaal top.
Ben er blij mee en ook nog een salarisverhoging dus helemaal top.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Positief beoordelingsgesprek
Gefeliciteerd!! Wat fijn zeg!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Super! Gefeliciteerd
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Super zeg!
Ik haat beoordelingsgesprekken! Ik vind het te confronterend. Ik weet dat het is om je beter te laten presteren, maar ik kan er niet tegen, trek me de opmerkingen echt persoonlijk aan.
Ik haat beoordelingsgesprekken! Ik vind het te confronterend. Ik weet dat het is om je beter te laten presteren, maar ik kan er niet tegen, trek me de opmerkingen echt persoonlijk aan.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Heel goed van je!
Lenthe, ik vind het juist fijn om feedback te krijgen op zo'n moment, om jezelf te verbeteren
Lenthe, ik vind het juist fijn om feedback te krijgen op zo'n moment, om jezelf te verbeteren
Gast- Gast
Ja dat weet ik, zo moet ik ook denken. Ik ben behoorlijk zelfstandig en het lijkt voor de buitenwereld altijd dat ik me niks aantrek van heel veel dingen, maar juist op dat moment gaat het om mij persoonlijk en dat trek ik me wel aan. Wanneer anderen me op mijn fouten wijzen, word ik heel kwetsbaar.Pippa schreef:Heel goed van je!
heb ik denk ik over gehouden aan een aantal jaren geleden, toen het niet zo goed met me ging op een stage.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Begrijp ik heel goed hoor! Ik ben zeker van mezelf en weet dat ik het kan allemaal en toch als je op zo'n moment 'kritiek' krijgt trek je je dat enorm aan. Wij hadden laatst een issue op het werk, en dat werd in het algemeen bedoeld, en toch trok ik het me persoonlijk aan en was ik bang dat ze vonden dat ik faalde..
Gast- Gast
Wat goed. En ook wel prettig dat ze die hoogste score ook geven op je werk. Bij ons is het een publiek geheim dat een afdelingshoofd die hoogste scores eigenlijk nooit mag geven, ze moeten altijd wat in het midden gaan zitten, ook al presteert iemand uitstekend. Dit om salariseisen e.d. te voorkomen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Bedankt! Ik begeleid mensen met autisme. Voor stiptheid en gestructureerdheid kreeg ik een symbolische 8
Gelukkig doen ze bij ons wel scoren op functioneren, we zijn ook maar een heel
klein bedrijf misschien dat dat scheelt.
Beoordelingsgesprekken zijn ook niet leuk, maar als je al weet dat ze tevreden zijn scheelt dat. Had alleen niet zoveel vijven verwacht. Ligt er vind ik ook aan hoe formeel
het gehouden wordt.
Gelukkig doen ze bij ons wel scoren op functioneren, we zijn ook maar een heel
klein bedrijf misschien dat dat scheelt.
Beoordelingsgesprekken zijn ook niet leuk, maar als je al weet dat ze tevreden zijn scheelt dat. Had alleen niet zoveel vijven verwacht. Ligt er vind ik ook aan hoe formeel
het gehouden wordt.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Goed gedaan zeg, gefeliciteerd!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Gefeliciteerd Altijd leuk een goede beoordeling te krijgen.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Soortgelijke onderwerpen
» Positief nieuws!
» Net positief getest..
» We sluiten het jaar positief af!
» Wanneer testte jij positief?
» Positief versus Negatief
» Net positief getest..
» We sluiten het jaar positief af!