Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat blijft er bij jullie liggen?

+7
sonly
JD
Effie_O
Shisha
studiebol
Rebecca
Jerry
11 plaatsers

Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Jerry za 23 apr 2011 - 23:05

Wij hebben in januari de sleutels van ons huis gekregen. We zijn vanaf het begin keihard aan de slag gegaan om er iets moois van te maken.
Inmiddels zijn we al een heel stuk opgeschoten, maar de 'kleine dingen' (plintjes, verf van de ramen halen, bijkeukendeur verven, etc.) blijven nu al heel lang liggen (het is prima bewoonbaar als je 't niet doet, maar 't ziet er mooier uit als 't wel gedaan is)...

Wie herkent dit?
Wat blijft er bij jouw liggen en wat doe je daaraan?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:23

Bij mij heeft het 'af zijn' anderhalf jaar op zich laten wachten en ik ben nog bezig. Op dit moment stagneert het bij het verven van de deuren. Ik hoop binnen nu en twee weken toch alle deuren te hebben geverfd. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:42

Wij zijn hier drie jaar geleden komen wonen.
We moeten nog best veel doen helaas.

Na de bouwevak komt de aannemer om de twee laatste slaapkamers te stucen en het electra te verleggen en in te bouwen.
En hij gaat twee dakramen plaatsen.

De plafonds in de hal en de keuken worden nog gestucd en de koof in de keuken.

Dan zijn we eindelijk een heel eind bij.
Mijn man gaat de toilet nog aftimmeren en de keuken afstellen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:46

wij wonen hier nu ruim 2 jaar en we moeten nog steeds de kozijnen bij de voordeur verven, daar zit alleen nog grondverf op. Verder moet er op de slaapkamer van mijn dochter nog een deurtje op maat gezaagd worden en in de schuine kant geplaatst worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Rebecca za 23 apr 2011 - 23:56

Bij ons lopen de leidingen van de badkamer boven de keuken, daar was dus een koof voor. Nu hebben wij toen we erin kwamen (dec 2009) een nieuwe keuken laten plaatsen, maar die koof zit er nog steeds niet...er steken nog spijkers uit het plafond van de oude koof, maar die moeten er uit en dat lukt niet zo goed...moet dus met een slijptol ofzoiets...maar goed, moet dus nog steeds gebeuren! En wij maar steeds tegen die leidingen aan kijken!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  studiebol za 23 apr 2011 - 23:57

We kregen pas na een jaar plinten beneden Very Happy en volgens mij na anderhalf jaar boven. Het duurde heel lang voor we gordijnen hadden omdat we niet wisten wat we wilde, we hadden wel plisse's.
We hebben 2 jaar lang alles op zolder gegooid waarvan we niet wisten wat we er mee moesten en afgelopen september hebben we da allemaal opgeruimd en een dakkapel geplaatst en de zolder is nu echt heel erg mooi en af... behalve dat er nog een binnenkozijn geverfd moet worden, maar ja dat moet ook al 2 en half jaar Very Happy
De deurpost van de wc,aan de binnenkant moet ook nog geverfd worden.. maar ja das ook al 2 en half jaar.. haha elke ker als ik op de WC zit dan denk ik ja daar moet ik wat aan doen, maar ik doe het nooit..

Dat soort dingen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Shisha zo 24 apr 2011 - 3:12

Wij wonen hier nu een half jaar en op zich schiet het wel redelijk op. Het is voornamelijk nog de afwerking. We hadden een tijdje geleden even een klus dip en hebben toen een maand bijna niks gedaan.
Wat nog moet gebeuren:

Woonkamer
- Plinten
- Kroonlijsten
- Vensterbanken
- deurkozijnen verfen en nieuwe deuren.
- De wc.

Keuken:
- De passtukken en bedekkingspanelen.
- de koof bovenlangs.
- Tegelen.

1e verdieping:
- 2 slaapkamers nog plinten en vensterbanken.
- 1 kamer nog geheel behangen met glasvezel en verven. Plinten en vensterbank
- De badkamer moet de vloer nog betegeld, inwassen, wastafel monteren en de kranen van het bad en de wastafel.

Zolder:
- washok nog 1 muur laatste keer verven.
- Zolderkamer moet 1 muur nog aangesmeerd worden en behangen en geverfd worden.
- De plinten.
- de overloop op de 1e verdieping en de trap naar zolder en daar van de overloop moet nog.

En dan zijn we eindelijk klaar.

laughcry
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:54

We wonen hier nu ruim 1,5 jaar en het enige wat we nog moeten doen is wat plinten in de gang leggen. En het knoeiwerk van de op kleur gestuukte muren moeten bij het plafond nog verwijderd worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Effie_O zo 24 apr 2011 - 11:59

Wij wonen nu 1,5 jaar in ons huisje en hebben ook nog dingen die blijven liggen

- uiteraard de plinten, alleen in de woonkamer
- de tuin. Beide absoluut geen groene vingers, maar de tuin is te klein om het te laten doen, dat zou bijna belachelijk zijn Wink maar we zijn er sinds 2 dagen mee bezig!
- de 'kleine kamer', een kamer waar we niks mee kunnen behalve het als zolder gebruiken (we hebben geen echte zolder). Zoals je wel vaak ziet op een zolder, dumpen we daar allerlei zooi. Ook nog verhuisdozen met spullen waarvan ik niet weet wat ik er mee moet, weggooien of bewaren? Die kamer moet nog steeds flink uitgemest worden.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  JD zo 24 apr 2011 - 13:13

het grootste wat hier blijft liggen is de achtertuin. Hij moet nog helemaal afgegraven worden, ik ben er vorige week enthousiast mee begonnen, maar t is best veel en zwaar werk (keiharde kleigrond), dus ik ben er alweer mee gestopt.
Afgraven, anders zand erin, tegels uitzoeken, laten doen....maar het moét gewoon voor de zomer af!
(nu dus!)

Wat ik eraan doe om het af te krijgen is ontwerpjes maken, naar het tuincentrum voor ideeen en ruzie maken met vriendlief omdat die er totaal geen haast mee blijkt te hebben Evil or Very Mad


Verder zijn t hier wat kleinere dingetjes...dingen afkitten, plinten op zolder etc.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  sonly ma 25 apr 2011 - 9:31

Ik woon hier nu een jaar en heb nog steeds fotolijstjes liggen die ik eigenlijk wel opgehangen wil hebben.
Ook heb ik nog steeds geen kapstok. (had er een gekocht maar die was superslap en gebruik ik nu voor handdoeken en theedoeken in de keuken) Jassen hang ik aan deurklinken in de gang of aan de 2 schroefjes die er hangen op de plek waar ik een kapstok wil...
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 9:59

Op dit moment de badkamer. Alle spullen zijn in huis; nu nog maken haha! En kleine dingen, ophangen, verven, etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Atelier Madame ma 25 apr 2011 - 22:48

De tuin hebben we al heel druk onder handen genomen de afgelopen weken.. gesnoeid, onkruid getrokken etc.. wat echt blijft liggen is de hal! Het behang van de oude bewoners zit er nog op (elke gast die we krijgen vind het leuk maar het stinkt naar rook) en we moeten nog verven..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 0:48

tja ook hier iemand die is verhuisd en het is nog lang niet af haha. De schilderijen moeten nog worden opgehangen, een paar deuren moeten nog geschilderd worden, een paar plintjes moeten nog ertegenaan en de trap moet nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 5:47

De plintjes in de wc, gaatjes plamuren en oververven en een nieuw aanrechtblad aanschaffen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Jerry di 26 apr 2011 - 6:35

oh, wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben Very Happy

Wie heeft een goede oplossing om wel dingen te gaan doen?
Wij hadden bedacht 'we doen ieder weekend een klein projectje', maar dat werkt ook niet helemaal, omdat er ieder weekend wel weer wat anders te doen is (anders dan klussen :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 6:41

Hier ook nog niet hoor! Wonen in augustus hier al 3jaar..2jaar geleden begonnen met de buitenkant schilderen! Pfff...en dat is NU nog niet af..nu moeten er nog 2 openslaande raampjes (op onze slaapkamer) schilderen, dakkapel en de vensterbank die buiten zit..
Verder begon mn man vorig jaar met de overloop/trappengat na zolder dicht te maken! (schilderwerk moet nog steeds dus gedaan worden)..
Toen bedacht hij, het keukenwandje was niet na zn zin, behang dr af, nieuw behang dr op.
Nu heeft hij eindelijk ook vant weekend de achterdeur geschilderd (maar dat mag voor de zoveelste x over omdat onze lieve trouwe viervoeter er weeer tegen aan is gaan zitten...)...
En toen bedachten we in febr. onze meubels in de woonkamer zijn wel aan wat anders toe dus dat hebben we weer tussendoor gedaan, openhaard er dus ook uitgesloopt en weer alles opnieuw geschilderd/behangen..

Maar deze zomer en zodra het ook echt niet meer te koud is 's avonds enz. gaat hier eerst de buitenkant worden afgemaakt en daarna binnen nog hier en afwerken! En dat MOET van mij deze zomer af, en hij ziet maar hoe en met wie hij het doet..ben er nu met gemak een beetje klaar mee haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 17:22

Dat is bij ons echt de voortuin. Vriend is er gisteren eindelijk weer mee verder gegaan. Vanmiddag gaat hij spullen halen en aan de gang en als het goed is is het af als ik vanavond thuiskom bounce
Ik schaam me er bijna voor om hier naar binnen te gaan, zolang is het al een zootje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Caramba di 26 apr 2011 - 17:28

Mijn vriend houdt er niet van dat dingen niet af zijn, hij heeft dan ook binnen een half jaar alles gedaan en af.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 19:58

De plintjes bleven (naar mijn mening :P) te lang liggen en de spiegel in de hal hangt er nog steeds niet, omdat we eerst goed ophangmateriaal moeten vinden (en dat dus niet gebeurt :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Pussycat di 26 apr 2011 - 21:16

ooh wat erg! Zo herkenbaar hahaha....
Ik schaam mij er ook voor dat wij nog steeds niet alles afhebben.
Mijn excuus was dat ik zwanger was en nu een kleine heb Laughing
Maar de deuren moet geverfd en de plintjes in de slaapkamer moeten echt nieuwe in.
uhm... schuurtje opknappen en de tuin opknappen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Poisongirl di 26 apr 2011 - 21:24

In het huurhuis waar wij nu 2.5 jaar zitten daar moet ik nog steeds twee plinten over verven. Dat ga ik niet meer doen nu, als het goed is wonen we hier over 1.5 maand niet meer, haha. Dan verhuizen we naar ons eigen nieuwbouwhuis. Ik ben niet van plan dar zo lang over dingen te doen. Het scheelt dat we daar niets hoven te verven, de muren worden gestucd (?), beneden laten we tegels leggen en worden de plinten meteen ertegenaan gemaakt. Boven leggen we laminaat en hebben we de plinten er ook meteen bij. Voor de eerste tijd hebben we simpele trottoirtegels voor het terras en de oprit.Volgend jaar gaan we daar mooie tegels inleggen. De badkamer en wc's zijn al af op dit moment, dus hoeven we ook niets meer te doen. De keuken plaatsen we wel zelf..ben benieuwd, haha!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat blijft er bij jullie liggen? Empty Re: Wat blijft er bij jullie liggen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum