Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat hebben jullie in de auto liggen?

+11
SarahKey
Flower_L
Océane
Floor
PapillonRose
Bruintje Beer
kwak
-Ieniemienie-
Lejow
Annemie
duckie
15 plaatsers

Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  duckie di 10 jul 2012 - 8:31

en dan bedoel ik aan luiers doekjes speelgoed ed? van de week stonden we bijna in de file en toen bedacht ik me dat ik niet altijd vanalles bij me heb als we bijv naar mn ouders gaan ofzo.... nu heb ik de auto ingeruimd en dan heb ik nu standaard in de auto liggen

pakjeshouder met pakje drinken, koekje, luiers, doekjes, boekjes, fleece deken, speentje, en knuffeltje....

wat hebben jullie er in liggen voor pech gevallen oid? wat mis ik evt nog?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Annemie di 10 jul 2012 - 8:32

Niks, alleen cd's van mezelf en een life hamer.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 8:33

Niks. Ik heb altijd waar ik ook naar toe ga een klein Nijntje rugzakje met luiers, koekjes ed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 8:34

EHBO koffertje
Is nu niet nodig, maar voor in de winter waxine lichtjes en lucifers.

De rest (aan luiers, speen, doekjes) heb ik nu gewoon in de luiertas zitten, die altijd mee gaat.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  -Ieniemienie- di 10 jul 2012 - 8:34

een klein etuitje met een kleinverpakking doekjes en 2 luiers.
En er liggen altijd een paar flesjes water in.
Om te spelen heeft M z'n klein magnetisch tekenbordje en een boekje.
T heeft aan zn maxi-cosi een speelding hangen.

Maar meestal neem ik gewoon de luiertas mee.
Daar zit voor bijde wat drinken en eten in. Reserve kleding en luiers ed.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  kwak di 10 jul 2012 - 8:34

een buggy, 1 in mijn auto en 1 in die van mijn man, veel boekjes en in de auto van mijn man liggen nog wat kinder cd's.
met de auto van mijn man gaan we veel vaker weg.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Bruintje Beer di 10 jul 2012 - 9:03

Ik neem altijd standaard een rugzakje mee met spulletjes erin. Dan moet je denken aan. schone kleren, drinken en koekjes voor beide en luiers en doekjes. In de grote auto ligt altijd de wandelwagen. Verder ligt er niks in voor de kids. Ze slapen meestal als we naar mijn moeder of zus gaan wat 1,5 uur rijden is dus speelgoed is overbodig. Als we met de auto op vakantie gaan hebben we een dvd aan de stoel hangen en is er wat speelgoed in de auto.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  PapillonRose di 10 jul 2012 - 9:09

Ik heb eigenlijk niks bijzonders in de auto liggen. Wel heb ik als we weggaan altijd een tas bij me waar dingen in zitten zoals luiers, doekjes, drinken, schone kleren. Speelgoed heb ik niet in de auto, want we rijden bijna alleen korte stukjes. En tijdens een lange rit slaapt ze vaak. Als we binnenkort op vakantie gaan dan wil ik voor de zekerheid wel wat speelgoed meenemen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Floor di 10 jul 2012 - 9:17

Lejow schreef:EHBO koffertje
Is nu niet nodig, maar voor in de winter waxine lichtjes en lucifers.

De rest (aan luiers, speen, doekjes) heb ik nu gewoon in de luiertas zitten, die altijd mee gaat.

Dat is gezellig die waxinelichtjes! ik heb gewoon een zaklamp :nopompom:
Ik heb alles verder in de luiertas zitten en die neem ik altijd mee. Het enige wat we ons laatst bedachten, als we echt weg gaan, dus niet in ons dorp blijven met de auto dat we ook water mee moeten nemen om de fles te kunnen maken, alleen die poeder is natuurlijk niet voldoende.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Lejow di 10 jul 2012 - 9:18

Floor schreef:
Lejow schreef:EHBO koffertje
Is nu niet nodig, maar voor in de winter waxine lichtjes en lucifers.

De rest (aan luiers, speen, doekjes) heb ik nu gewoon in de luiertas zitten, die altijd mee gaat.

Dat is gezellig die waxinelichtjes! ik heb gewoon een zaklamp :nopompom:
Ik heb alles verder in de luiertas zitten en die neem ik altijd mee. Het enige wat we ons laatst bedachten, als we echt weg gaan, dus niet in ons dorp blijven met de auto dat we ook water mee moeten nemen om de fles te kunnen maken, alleen die poeder is natuurlijk niet voldoende.

Juist de waxine lichtjes, omdat een batterij van een zaklamp op kan gaan, en waxine lichtjes veel warmte afgeven!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Océane di 10 jul 2012 - 9:20

De buggy en onderin het boodschappenmandje zitten standaard wat luiers en billendoekjes. Speelgoed ligt er altijd wel in de auto. En EHBO koffer en lifehammer liggen ook standaard in de auto. Fles water trouwens ook altijd. Da's eigenlijk nog best aardig wat zo ongemerkt...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Flower_L di 10 jul 2012 - 9:21

luier

luierdoekjes

flesje water

en ik zorg altijd dat wanneer ik verder van huis ga (dus niet even naar de supermarkt) eten + beker drinken mee heb.





edit : voor ons volgens mij niet veel...vaak een vest, een zaklamp, een jerrycan benzine, een pen en keelsnoepjes van mn vriend. En wat kleingeld.


Laatst aangepast door Flower_L op di 10 jul 2012 - 9:27; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Gast di 10 jul 2012 - 9:21

Voor de kinderen ligt er niks blijvends in de auto, dat zit allemaal in de tas die altijd mee gaat.

Er liggen wel fleecedekens, paraplu's, waxinelichtjes, lucifers, hamertje en van die warmhoudfolie in.
Voor de rest de standaard dingen zoals cd's enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Floor di 10 jul 2012 - 9:33

Lejow schreef:
Floor schreef:
Lejow schreef:EHBO koffertje
Is nu niet nodig, maar voor in de winter waxine lichtjes en lucifers.

De rest (aan luiers, speen, doekjes) heb ik nu gewoon in de luiertas zitten, die altijd mee gaat.

Dat is gezellig die waxinelichtjes! ik heb gewoon een zaklamp :nopompom:
Ik heb alles verder in de luiertas zitten en die neem ik altijd mee. Het enige wat we ons laatst bedachten, als we echt weg gaan, dus niet in ons dorp blijven met de auto dat we ook water mee moeten nemen om de fles te kunnen maken, alleen die poeder is natuurlijk niet voldoende.

Juist de waxine lichtjes, omdat een batterij van een zaklamp op kan gaan, en waxine lichtjes veel warmte afgeven!

Mijn zaklamp moet je zelf schudden, dan raakt hij vol (zit een spoel in) en heb je licht, dus als hij een tijdje niet is gebruikt dan werkt hij inderdaad niet maar ff schudden en hij doet het weer. Tja voor warmte heb je er niks aan (behalve als je misschien hard genoeg moet schudden dat je het wel warm krijgt)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  SarahKey di 10 jul 2012 - 17:57

qua babyspullen niets want neem altijd een verzorgingstas mee.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Liadan di 10 jul 2012 - 18:31

Ik heb daar echt nog nooit over nagedacht. Wij hebben niks in de auto liggen, alleen wat speelgoed voor de kinderen. Maar als ik ergens met de auto naartoe ga, heb ik altijd wel een paar luiers en luierdoekjes in mijn tas.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  moepie di 10 jul 2012 - 19:47

Hier ligt er wat te spelen, verder niet.
Ik ga eigenlijk nooit zonder tas de deur uit, daarin zit dan alles!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Flip Fluitketel di 10 jul 2012 - 19:57

Er ligt hier enkel in de grote auto wat boekjes en de buggy ligt er altijd standaard in. En in mijn mans zijn auto ligt niks. We nemen altijd een tasje met luiers, doekjes, koekjes, drinken e.d. mee als we weg gaan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Darius di 10 jul 2012 - 19:58

veiligheidshesjes, een deken en een ehbokoffer. Ik wil nog een lifehammer. Verder ook wel eten en drinken voor ons en de kinderen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Darius di 10 jul 2012 - 19:59

Oja, in de auto van mijn man (de grote familiebak) ligt ook nog sinds de zomervakantie vorig jaar een pak zoogcompressen. Altijd handig. wat hebben jullie in de auto liggen? 561177
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie in de auto liggen? Empty Re: wat hebben jullie in de auto liggen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum